Válečník znovu a důkladně

Odpovědět
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Draug »

Zdravím vespolek!

Chtěl bych opět otevřít celkově téma válečníka.

Můj topic "Válečník - stamina a změna postoje" se nakonec nedočkal reakce, ale to je jedno. Chtěl bych totiž o válečníkovi rozvést novou, obsáhlou diskuzi.
Změna povolání už je tu dlouho a už ji mohli vyzkoušet snad všichni. Dále občas na foru vidím prohlášení typu "war je dnes v dungu úplně useless a nemá smysl jej tam brát", což rozhodně není stav, ve kterém bych to povolání rád ponechal.

Za sebe přiznávám, že jsem jej neměl možnost otestovat tak, jak bych chtěl. Co jsem ale stihl, rozhodně s tím nejsem spokojený.

Rozhodně nechci, aby toto byl topic o breku. Chtěl bych konstruktivní kritiku od všech hráčů. Ať už od hráčů s warem, tak od těch, co s nimi ve skupině dřív chodili a možná umí ještě objektivněji posoudit, jak na tom byli dřív, a jak teď.

Byť možná nejsem osoba, která má největší přehled v aktuálním systému povolání, vykopávám prvním návrhem (ano, je to boost):

Zavést všechny ability (skok, drtivý úder, křik válečníka, druhý dech) do všech postojů.

A to tak, že:

Normální postoj
  • - mimo ability ponechat současný stav (který je, pokud to dobře chápu a cítím, slabší, než war před změnou)
    - dát mu všechny ability, které u wara jsou, jako jsou nyní.
Bojový postoj
  • - mimo ability ponechat současný stav (minus 10 do všech rezistů, zvýšení přijatého DMG, zvýšení rozdaného DMG)
    - dát mu všechny ability, které u wara jsou, s tím, že
    • - skok - boost dmg o 10-20 bodů (konkrétní čísla střílím, skok by nikdy neměl přesáhnout 70)
      - druhý dech - doplní jen polovinu toho, co doplňuje nyní v normálním postoji.
Obranný postoj
  • - mimo ability ponechat současný stav (plus 10 do všech rezistů, nový výpočet DMG, razantní snížení rozdaného DMG - zde mě jen mrzí, že prakticky nelze ránu vykrýt úplně. Snad vždy alespoň malý dmg dostanu, nebo se pletu?)
    - dát mu všechny ability, které u wara jsou, s tím, že
    • - skok - celkově dá jen za 0-20 DMG (bude fungovat prakticky jen jako teleport, přibližovadlo)
      - druhý dech - jako v normálním postoji + 10-15 HP i staminy
Vesměs se dá návrh shrnout tak, že chci, aby ability fungovaly vždy, ale postoj ovlivní jejich efektivitu.

Plus ještě jedna věc - jak je to teď se skokem? Mnohokrát se mi teď stalo, že skok dal úplně směšný dmg, nebo dokonce žádný. Dřív jsem bral skok jako téměř jistotu lehce nadprůměrného až velmi slušného dmg. S tím, jaký papír dnes war v bojovém postoji je, je to úplně smutné, nedát skokem nic.


Poprosím hlavně aktivní wary o data - jak se s ním teď dá chodit, jestli pořád umí být pro skupinu přínosem a podobně. Pokud je war prostě jiný, ale funkční, budiž. Pokud se warové mažou, nebo hráči, co je mají, přešli do dungů i harvů na jiná povolání, je něco špatně. A to pořád nemluvím o PvP.

Díky za přečtení a každý příspěvek k diskuzi!
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
Uživatelský avatar
Steny
Externista
Příspěvky: 450
Registrován: úte 02. říj 2007, 17:30
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Steny »

Tak já se tu tedy vyjádřím. Na začátek kde je vůle, tam je cesta. Kde není, tam je brek na fóru. Tím nenarážím na tenhle topic, to je spíš celkový pohled. Každopádně pár poznatků:

War je v PvM se skupinou mnohem lepší než kdy dříve. Je schopen zastat roli tanka mnohem lépe než dříve. Od dmg tam jsou další, případně pokud jde větší počet warů jsme krom jednoho z nich na původních číslech dmg.

War je v solo PvM o něco slabší než dříve. Ačkoliv říci slabší je hloupost. Například dříve člověk prošel x povrchových spawnů za cca 2 hodiny, kde za tu dobu spálil 100 obvazů a jinak nic. Dnes ty samé spawny stále projde, jen mu to trvá o půl hodiny déle, náklady jsou stále stejné.

War v PvP je slabší. Už nestačí jen běhat a mačkat skok. Což je dobře. Má stále stejný dmg jako dříve, ale už nepřežije vše, když válečníka hraje "špatný hráč". Je třeba si dávat pozor, přemýšlet u toho. Donedávna koho zajímalo PvP, založil válečíka. Žádné povolání se mu nemohlo vyrovnat jeho dmg a výdrží, kde měl obojí zároveň.

Další důvody nasazení téhle změny mě napadají: Proč brát do dungeonu něco jiného než válečníky? Měli největší dmg, nejvíc vydrželi, a nestálo je to bylinky. Pokud skupina vezme jednoho schopného válečníka aby stál ve předu a držel, tu roli zvládne mnohem lépe než dříve. Co se dmg týče, pokud používá válečník normální postoj, má o něco slabší dmg, na druhou stranu vydrží stále to samé co válečník před změnou. Oproti například zlodějům a hraničářům, kteří budou mít oproti normálnímu postoji vyšší dmg, stále vydrží MNOHEM víc. Pokud válečník zvolí bojový postoj, vyrovná se dmg jak hraničářovi, tak zlodějovi a stále vydrží o něco málo (tady se to téměř rovná) víc než zmíněná dvě povolání.

Zloději už se neberou do dungeonů jen aby odemykali pokladnice. Je to adekvátní levná dmg síla. Stejně tak hraničář.

To že jste byli zvyklí že vydržíte vše, a máte zároveň jeden z největších "dmg outputů" je čistě rozmlsanost. Sáhněte si na srdce a popřemýšlejte o tom. Najděte si svou cestu. Nebo holt ty svoje válečníky smažte no. Alespoň poměr válečníků ku ostatním povoláním nebude tak vysoký a postupně se vyrovná ostatním povoláním.
Steny - elfi kutil s volsovejma rukama a puchýři (odjel domů)
Stenilie - zla holka ;)
Alexie z Oriosy - Pirátka co skončila tak, jak by se dalo čekat.
Heroldka Elia Silvenoinen - "Rozbij hlavou tuhle zeď." "Ano Pane!"
Nevěřím nikomu kdo má vyšší post než já, ale všichni nejsou uplně špatní.
Uživatelský avatar
Aestas
Hráč
Příspěvky: 36
Registrován: stř 08. čer 2005, 14:21
Testovací pole: nikdy
Kontaktovat uživatele:

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Aestas »

Steny píše:...
Jen ze zvědavosti - tvrdíš tady, jak se válečník vyrovná/nevyrovná a jak je stejný/nestejný, jako dřív. Což je v přímém rozporu s tím, co tvrdí většina lidí, kteří válečníka hrají.
Mohl by jsi tedy stejně, jako Draug, říci, na čem tyto prohlášení zakládáš? Jedna z tvých postav je předpokládám válečník (asi ona Herolda z podpisu?) a v současnosti za ni hraješ?

Tímhle neříkám, že si cucáš věci z prstu. :-) Jen to celé zní hodně přitažené za vlasy a naprosto nesouhlasí s tím, co jsem za poslední měsíc pozoroval (koukám přes rameno dvoum válečníkům, jednomu začátečníkovi a jednomu veteránovi, kteří je jednou jako main a opravdu přemýšlejí nad tím, jak nový systém funguje a jak jej vychytat) a Draugův návrh se zakládá na skutečné snaze něco otestovat, zjistit, co funguje/nefunguje, proč tomu tak je a navrhnout zlepšení.

Tvé prohlášení zatím vyznívá jako "vím, že je to takto a je to tak dobře", což není úplně produktivní a vývoj nikam neposune. :-) Máme tu změnu a ta samozřejmě není tip-top a je třeba ji zlepšovat. Tak to s růstem bývá. Změna válečníka je rozhodně posunutím kupředu a domnívám se, že i správným směrem. Ale teď si zase musíme položit ruku na srdce my – určitě není dokonalá a je na ni co vychytávat. :-)
Tak co se zamyslet nad Draugovým návrhem a přemýšleš, zda navrhuje smysluplnou věc, která zpestří hru a učiní ji zábavnější?
Legati Cruentas
Aletha Sinuthiel Obrázek ~ nikoliv zlá, pouze jiná členka cechu
Dívka Panther Obrázek ~ nejchlupatější legátka
Poutník Obrázek ~ konečne mě po dvou letech vzali!

"Čaroděj nechodí pozdě ani včas..." (Aestas 2005, prvni login)
Jack9012
Hráč
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 22. čer 2017, 17:24

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Jack9012 »

Aestas píše:
Steny píše:...
Jen ze zvědavosti - tvrdíš tady, jak se válečník vyrovná/nevyrovná a jak je stejný/nestejný, jako dřív. Což je v přímém rozporu s tím, co tvrdí většina lidí, kteří válečníka hrají.
Mohl by jsi tedy stejně, jako Draug, říci, na čem tyto prohlášení zakládáš? Jedna z tvých postav je předpokládám válečník (asi ona Herolda z podpisu?) a v současnosti za ni hraješ?

Tímhle neříkám, že si cucáš věci z prstu. :-) Jen to celé zní hodně přitažené za vlasy a naprosto nesouhlasí s tím, co jsem za poslední měsíc pozoroval (koukám přes rameno dvoum válečníkům, jednomu začátečníkovi a jednomu veteránovi, kteří je jednou jako main a opravdu přemýšlejí nad tím, jak nový systém funguje a jak jej vychytat) a Draugův návrh se zakládá na skutečné snaze něco otestovat, zjistit, co funguje/nefunguje, proč tomu tak je a navrhnout zlepšení.

Tvé prohlášení zatím vyznívá jako "vím, že je to takto a je to tak dobře", což není úplně produktivní a vývoj nikam neposune. :-) Máme tu změnu a ta samozřejmě není tip-top a je třeba ji zlepšovat. Tak to s růstem bývá. Změna válečníka je rozhodně posunutím kupředu a domnívám se, že i správným směrem. Ale teď si zase musíme položit ruku na srdce my – určitě není dokonalá a je na ni co vychytávat. :-)
Tak co se zamyslet nad Draugovým návrhem a přemýšleš, zda navrhuje smysluplnou věc, která zpestří hru a učiní ji zábavnější?
má to ozkoušeny v mnoha připadech a nepohcbyuju že to zkoušel iv Dungu
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany


Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od P.L. »

Ve většině případů s buffem nesouhlasím až na jednu abilitku.

Skok opravdu chybí u normálního postoje. Nemyslím skok jako skok v bojovým modu ale spíše jak psal Vulnus jako "teleport" Pro postavu wara je to dost zásadní věc pro pohyb v boji nemluvě o PVP kde by podle mě měl mít možnost i "nenamakrovaný" war dostat se protivníkovi na tělo.

Bud bych byl pro nahození skoku do normálního postoje s jeho radikálním oslabení (max Dmg skokem za 10-20) Nebo snízit pozadavky na bojový postoj.

wara mám, je fakt ze ho moc často nehraju, ale i kdybych ho hrál tak spíš na RP urovni a tam se občas ani PVP člověk nevyhne a s tím ze nemakruju tak nemám v PVP šanci. Ani proti mágovi co bude čerstvě z falešnýho světa. (jo mozná leda s oštěpy a i to zase je pro nemaxlou postavu za trest používat.
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Uživatelský avatar
Aestas
Hráč
Příspěvky: 36
Registrován: stř 08. čer 2005, 14:21
Testovací pole: nikdy
Kontaktovat uživatele:

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Aestas »

Jack9012 píše:
Aestas píše:
Steny píše:...
Jistě, budu rád, když to sám nějak osvětlí, pouze jsem se zeptal na zdroj dat. :-) Protože Draug a další (včerně mě) opravdu zkoumáme, jak to funguje, a Steny popsal něco, co jsme za měsíc neviděli. Přirovnal bych to k setkání s doposud neznámou sociální bublinou. :-D

Nicméně Jacku – můžeme přestat s tímhle spamem? Draug neřekl, že se nová změna má nijak vracet. Napsal, že ji nějak ozkoušel (a vím, že se dokonce na skupinovém chatu poradil i s jinými válečníky, co si o tom myslí) a společně vymysleli nápad, který může zlepšit hru. A Stenyho vyjádření i tvoje, Jacku, jsou úplně mimo mísu. Nijak nediskutují plusy/mínusy a možná zlepšení Draugova nápadu.
Takže prosím, jestli máte nějaký hate, pište mi SZ. Ale tady zkusme prosím přemýšlet nad vylepšením, které bylo předneseno, moc děkuji. Chápu, že GM tým schytal asi obrovský brek kvůli změně, ale zde tyto emoce nepatří. Tento návrh není volání po zrušení změny. Ale výsledek jakéhosi beta-testu. :-)

Mě přijde varianta, kdy má válečník své ability a skilly dostupné všechny, ale postoj je boostí/nerfuje, velmi zajímavá. Časem bych uvažoval, že obranný postoj dá bonus ke krytu štítem a postih ke skillům zbraní; zatímco útočný naopak posílí skill se zbraněmi – ale zatím mě nenapadá, jaké skilly by měl snížit.

(Jestli opravdu můžeme zkusit mluvit o Draugově velmi konkrétním nápadu, zkritizovat jej, vylepšit, pokusit se z něj vytřískat něco skvělého, bude to bájo. Draug (ani já) si nemyslíme, že jsme spolkli moudrost světa. Ale domnívám se, že zde "vykopl" míč k něčemu, co by mohlo být fakt hezké ve hře, když nám to další zkušení hráči pomohou dotáhnout do konce. A výsledek by se mohl přepsat do skutečného návrhu na změnu pro GM tým. :-) )
Legati Cruentas
Aletha Sinuthiel Obrázek ~ nikoliv zlá, pouze jiná členka cechu
Dívka Panther Obrázek ~ nejchlupatější legátka
Poutník Obrázek ~ konečne mě po dvou letech vzali!

"Čaroděj nechodí pozdě ani včas..." (Aestas 2005, prvni login)
Uživatelský avatar
Steny
Externista
Příspěvky: 450
Registrován: úte 02. říj 2007, 17:30
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Steny »

Dobře... nic neříkající. Asi jsem to napsal špatně ale za mě žádná taková změna není potřeba. S tímhle návrhem nesouhlasím.

1. Žádná jiná povolání nic jako skok nemají (minimálně v dungu - kouzlo teleportace v dungách nefunguje). A v PvM ho vůbec nepotřebují. Argumentujete tu teleportem... S novým AI se může samozřejmě stát, že vás npc oběhne a poběží na někoho jiného. Než skočíte (3 vteřiny) stejně je dotyčnej mrtvej. Od toho má war v obranném postoji abilitu, kterou 90% warů nepochopilo. Víc tu o ní psát nebudu, přijďte si na to sami.
V sousedním topicu ses oháněl RP stopaře. Tady máme létající válečníky v plátových zbrojích. Za takové věci by se nemuseli stydět v kdejakém čínském kung-fu filmu. Ale to je trochu OT. To že byli hráči válečníků zvyklí skákat na cooldown, je holt přežitek starého systému. Pokud se válečník nemůže dostat "zpět" když nějaké npc vletí do zad, tak už je to chyba obvykle celé skupiny, že warovi neudělá cestu, nebo on sám případně nezapije osvěžko a neprojde přes ně.
2. Boost wara v obranném postoji posíleným druhým dechem. Prosím jen to ne. Pak už v dungu nebudu potřebovat ani toho kněze.
3. Boost wara v bojovém postoji oslabeným druhým dechem. Prosím jen to ne. Opět bude war nesmrtelnej a nebude nad tím muset přemýšlet. Když prostě člověk v PvP udělá chybu, má umřít. Ne že udělá chybu, tak jí vynuluje abilitou, která mu "chlastne" obnovu bez cooldownu na lektvar. A chybu s touhle abilitou může udělat každý... 2 až 3 minuty.

Co jsem si stihl všimnout, v celém původním příspěvku nebyl zmíněn "křik válečníka". Zkoušeli jste ho vůbec v PvM? Víte vlastně že existuje? Víte co dělá?
S čím bych měl z tohohle návrhu nejmejší problém, tak aby šel skok v normálním postoji, sic oslabený. Ostatní věci NE.

Ptal ses na vstupní data:
Trénoval jsem kuchání na vysokou úroveň, takže jsem strávil 300+ hodin na spawnech po zavedení téhle změny.
Prošel jsem za wara po změně ve skupině 3 lidí veškeré dungy Andarie krom Skarfů a Šachty. Většinu z nich několikrát, a to včetně pyramidy.
PvP rozebírat nebudu, každopádně bylo mi řečeno že nekromant sundá wara vždycky. V mém podání 3:0 pro wara (ne, nebyl to noob nekr). Ano, je to těžší než dřív, je třeba přemýšlet a mít správnou výbavu.
Steny - elfi kutil s volsovejma rukama a puchýři (odjel domů)
Stenilie - zla holka ;)
Alexie z Oriosy - Pirátka co skončila tak, jak by se dalo čekat.
Heroldka Elia Silvenoinen - "Rozbij hlavou tuhle zeď." "Ano Pane!"
Nevěřím nikomu kdo má vyšší post než já, ale všichni nejsou uplně špatní.
Uživatelský avatar
Aestas
Hráč
Příspěvky: 36
Registrován: stř 08. čer 2005, 14:21
Testovací pole: nikdy
Kontaktovat uživatele:

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Aestas »

Jen dodám, že křik válečníka Draug zmiňuje. :-) Zjevně ale v modelu, kdy je dostupný ve všech postojích a ty jej neovlivňují; nicméně víme o něm, osobně si myslím, že je povedený. Napadá tě, jak by jej jednotlivé postoje mohly posilovat/nerfovat?

Jinak tenhle návrh jde zavést i bez jakéhosi citelého boostu - co vnímám já, že válečník bude mít čtyři ability (skok, křik, drtivák, dech), z nich některé budou mít tři polohy (kdyby i drtivák či křik ovlivňovaly postoje, proč ne) - což vyžaduje po hráči trochu větši kreativitu. Jestli se mi to daří nějak objasnit...

Vylepšení je, že místo balíčků abilit uvažuješ "teď potřebuji silně skočit, zapnu útočný postoj... teď to ale musím přežít a paralyzovat, drtivák je nejsilnější v normálním, přepnu do normálního". A tento způsob herního uvažování mi přijde jako vylepšení stávajícího stavu, ze kterého vychází a je jím inspirován. Navrhovaná změna nutí hráče si pamatovat, jak který postoj ovlivňuje kterou abilitu, pamatovat si to, pracovat s tím...
Toto je místo, kde vidím větší zábavu. :-) Samozřejmě je na snadě ability vyvážit tak, aby warrior nebyl nesmrtelný. Od toho je super, když se do diskuse zapojí další, a určitě z toho může být přispění k celkové hře válečníka.

P.S.: K RP - nemám v úmyslu se čímkoliv ohánět. Sám skáči v plné výbavě na HEMA turnajích a fantasy válečník se skokem je zkrátka to, co dělá svět fantasy, nikoliv living-history. Nejde to proti logice, válečník chce umět skákat (věřte mi, na turnajích chci-opravdu-chci :-D ), fantasy svět mu to jen usnadní. Ale mohu být jediný - nicméně za mě to nejde proti logice. Ale pravda, trochu OT, pojďme o tom kecat SZ.
Legati Cruentas
Aletha Sinuthiel Obrázek ~ nikoliv zlá, pouze jiná členka cechu
Dívka Panther Obrázek ~ nejchlupatější legátka
Poutník Obrázek ~ konečne mě po dvou letech vzali!

"Čaroděj nechodí pozdě ani včas..." (Aestas 2005, prvni login)
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Draug »

Díky Aestasovi za udržení topiku v mezích, které jsem zamýšlel. Díky P.L. za post a Stenymu za jeho poslední post, můj názor k němu:

1. a) Skok coby teleport - nepřijde mi to jako extra boost a zvyšuje to mobilitu wara. Ano, i když udělá skupina chybu a sumonny/sebou jej zablokuje, může skok s žádným dmg pomoct a proto jej navrhuji. b) O křiku válečníka vím a nevidím důvod jej někde blokovat - když chce válečník odlákat npc na sebe v bojovém postoji a umřít, aby se ostatní stáhli - proč ne. c) Přesně, jak píše Aestas, nejde o nonRP, ale o nonLivingHistory - válečník ve fantasy světě prostě na nohách má svaly na to skočit tři metry. Proto taky stojí ten skok víc, jak třetinu staminy. Ale to je spíš OT.

2. Vzhledem k žalostnému dmg, který válečník v obranném postoji rozdá, mi nepřijde druhý dech (a tedy to, že war ustojí doopravdy hodně), jako problém. Zase by se začal používat jako tank. O hodnotách, které má dát, se samozřejmě můžeme důkladně pobavit, jen jsem je vykopl.

3. Klidně bych uvažoval skok v obranném zakázat stejně tak, jako druhý dech v bojovém. Ale spíš se mi líbí ještě další nápad - skoku v obranném sebrat dmg, druhému dechu v bojovém sebrat HPčka - jen doplnit staminu na další skok.

Každopádně, jak jsem už psal, díky za strukturovaný příspěvek do diskuze. Rozhodně neobhajuji svůj návrh jako nejlepší. Prostě mi přišlo, že tak nějak by to šlo a sepsal jsem jej, ať je o čem povídat.

Prosím další lidi o další příspěvky k diskuzi, každý poznatek je pro mě důležitý. V současnosti ale nemám motivaci válečníka hrát jinak, než na RP, a to mě mrzí. Tuto debatu nevedu jako "rychle se vypořádat s návrhem", ale doopravdy jako týdenní, čtrnáctidenní debatu. Proto jsem ji taky dal do "Povolání" a ne do "návrhy/připomínky".

Díky.
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
Fabricius
Hráč
Příspěvky: 81
Registrován: stř 19. led 2011, 09:12

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Fabricius »

Asi se spíš přikláním k názoru Steny,změnu to dle mě nepotřebuje tak nutně,ale zas zastávám názor,že momentální war nepotřebuje skoro žádnej "skill" v dungu,prostě si "nějak" sežene lepší itemy a pak jen nahodí obranný postoj a knězi leč mě a může si v podstatě dělat skoro co chce protože ho nic tak instatně nezabije(jak tomu bylo dřív),takže "skill" v dungu od wara už není potřeba takový jak dříve.

Každopádně v PvP je ještě víc OP jak kdy dřív,ale přijde mi že nejvíc se ta změna podepsala na warovi :lol1: (tím myslím PvP war vs war),tady díky bojovému postoji dostává war takový mordy,které co sem pozoroval nedostane žádný jiný char (mám takový dojem,že výpočet toho DMG je udělaný schválně % aby war nemohl dát IK skokem),nedokážu si odůvodnit,proč když skáču na wara sem schopen mu dát skoky v rozmezí 65-90 ale na jakýkoliv jiný char,se mi nikdy za 90 skokem dát nepovedlo a to sem toho poskákal celkem dost :lol1: (přitom by ten DMG měl být teoreticky ještě větší,když ostatní chary nedají tak vysoký armor jak war).
Galbor - Jednou Zaklínač, Navždy Smazán
Tamir - Drungor Andorský
I'm the bad guy who makes fun of people that die
ICQ-421-482-499
Máte se na co těšit :-D :-D :-D
Uživatelský avatar
Nolda
Admin
Příspěvky: 4237
Registrován: úte 14. lis 2006, 22:37

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Nolda »

Prvne bych chtel rict ze topik pozorne ctu a i kdyz se vetsinou moc nevyjadruju, beru ho v uvahu (to plati i o hodne dalsich topiku, vcete Válečník - stamina a změna postoje kde po Dorchaidovo postu nenasledovaly zadne dalsi argumenty).

Jen bych podotknul par veci, ktere jsou podle meho uvazovani v tvem uvazovani spatne.
Draug píše:O křiku válečníka vím a nevidím důvod jej někde blokovat - když chce válečník odlákat npc na sebe v bojovém postoji a umřít, aby se ostatní stáhli - proč ne.
Tady si dovolim rici, ze delas asi neco spatne, protoze to neni abilita, po ktere by mel valecnik pravidelne umirat. A i kdyz nemam valecnika ktereho bych sam aktivne hral, uz nejednou se mi stalo ze me timto valecnik v dungeonu zachranil a sam pritom neumrel.
Draug píše:Zase by se začal používat jako tank.
Nerozumim tomu, jak posileni obranych schopnosti valecnika snizilo jeho pouzitelnost jako tank? Mame stejnou definici tanka (= postava s velkou vydrzi, ktera na sebe vaze utoky nepratel)?

Pro Fabriciuse a ostatni: pokud by vas to zajimalo, pred pul rokem jsem na forum daval jak funguje vypocet pri armoru: viewtopic.php?f=46&t=40228 V bojovem postoji je to zakladni zraneni jeste vynasobeno konstantou, predim nez se odecita armor.
Připomínky, poznámky, kritiky, reklamace, udání, stížnosti řeším přes SZ (soukromé zprávy).
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Draug »

Ahoj Noldo, díky za zapojení.
Nolda píše:... Tady si dovolim rici, ze delas asi neco spatne, protoze to neni abilita, po ktere by mel valecnik pravidelne umirat...
Teď to takto dělat ani nelze, protože křik je jen v obranném. Křikem nalákám a ustojím. Mluvil jsem o situaci, kdy by se křik povolil v bojovém. Nahnat na sebe vše z okolí v bojovém postoji a přežít asi není moc reálné. Pointa byla, že křik v bojovém postoji prakticky válečníka neboostne, ale zbytečný není, protože když je válečník zrovna v bojovém postoji a potřebuje NPCs odlákat od skupiny, má nově tu možnost, byť u toho nejspíše umře.
Nolda píše:...Nerozumim tomu, jak posileni obranych schopnosti valecnika snizilo jeho pouzitelnost jako tank?...

No, z doslechu a vlastní zkušenosti jsem se dozvěděl, že se war dnes jako tank i přes obranný postoj nepoužívá. Ne, že nejde použít. Ale prostě je příliš mnoho lepších možností. Což mi nepřijde dobře. Proto by zavedení druhého dechu v obranném postoji mohlo zase misky vah vyrovnat, nebo překlopit k válečníkovi, který by podle mě nejlepší volbou jako tank být měl.
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
Uživatelský avatar
Buldog
Hráč
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 10. dub 2008, 20:42

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Buldog »

Draug píše: Teď to takto dělat ani nelze, protože křik je jen v obranném. Křikem nalákám a ustojím. Mluvil jsem o situaci, kdy by se křik povolil v bojovém. Nahnat na sebe vše z okolí v bojovém postoji a přežít asi není moc reálné. Pointa byla, že křik v bojovém postoji prakticky válečníka neboostne, ale zbytečný není, protože když je válečník zrovna v bojovém postoji a potřebuje NPCs odlákat od skupiny, má nově tu možnost, byť u toho nejspíše umře.

Tohle se mi nelíbí, war jde buď tankovat, s tím, že ochrání skupinu a nebo jde v bojovém a jde dmgovat s tím, že na ochranu je tam teda někdo jinej
Draug píše: No, z doslechu a vlastní zkušenosti jsem se dozvěděl, že se war dnes jako tank i přes obranný postoj nepoužívá. Ne, že nejde použít. Ale prostě je příliš mnoho lepších možností. Což mi nepřijde dobře. Proto by zavedení druhého dechu v obranném postoji mohlo zase misky vah vyrovnat, nebo překlopit k válečníkovi, který by podle mě nejlepší volbou jako tank být měl.
Ten war v obraném se "nepoužívá" protože za něj dotyční očividně neumí. Párkrát jsem byl dung se Stenem, který to tu komentoval a jak psal, war v obraném opravdu funguje jako tank se vším všudy. Nějak nevím co si mám představit pod těma "lepšíma" možnostma. Myslíš drahé morfy hran a nekromantů? Myslím, že war je tou nejlepší volbou už teď a dávat mu v obranném ještě druhý dech? Zase se stane maximálně soběstačným OP warem skoro jako předtím. (A nekromanti nebudou mít co žrát)
_ Wyf
Obrázek
.Uskupení
...AVARI
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Draug »

Buldog píše:...
Díky za input.

Myslím převážně morfy. Ale to je doopravdy informace z doslechu a lidi, co k tomuto došli se třeba ještě vyjádří.
Mluvit o jakékoli soběstačnosti obranného postoje je s tím dmg outputem mimo mísu, i kdyby war dostal invul.

Každopádně díky, už jen teď jsem spokojenější, než jsem byl. Rád bych taky, abyste se vyjádřili ke všem bodům a shrnuli svůj názor. Poslední posty se točí jen kolem druhého dechu v obranném postoji, ale třeba nevyčtu z nich, co si myslíte o ostatních bodech, nebo jestli vůbec chcete současný stav ponechat a přijde vám správně, nebo byste jen šli na změnu jinak.

Děkuji.
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
Fabricius
Hráč
Příspěvky: 81
Registrován: stř 19. led 2011, 09:12

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od Fabricius »

Draug píše:
Buldog píše:...
Díky za input.

Myslím převážně morfy. Ale to je doopravdy informace z doslechu a lidi, co k tomuto došli se třeba ještě vyjádří.
Mluvit o jakékoli soběstačnosti obranného postoje je s tím dmg outputem mimo mísu, i kdyby war dostal invul.

Každopádně díky, už jen teď jsem spokojenější, než jsem byl. Rád bych taky, abyste se vyjádřili ke všem bodům a shrnuli svůj názor. Poslední posty se točí jen kolem druhého dechu v obranném postoji, ale třeba nevyčtu z nich, co si myslíte o ostatních bodech, nebo jestli vůbec chcete současný stav ponechat a přijde vám správně, nebo byste jen šli na změnu jinak.

Děkuji.

Tak rozhodně bych přihodil druhý dech k obrannému postoji,ale hlavně bych byl rád kdyby skok v bojovém postoji měl větší dmg do PvM než je teď...rány za 50-70 a skáču do 30 dmg...
Galbor - Jednou Zaklínač, Navždy Smazán
Tamir - Drungor Andorský
I'm the bad guy who makes fun of people that die
ICQ-421-482-499
Máte se na co těšit :-D :-D :-D
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Válečník znovu a důkladně

Příspěvek od P.L. »

Tady se připojuju k Wyfovi, co se týče obrannýho postoje, tak i můj war který má ještě daleko do maxu tak byl v dungách a až na pár vyjímek (hlavně "boss" NPC) aggroval npc v pohodě a taky dost vydržel. Jen díky chybějící výbavě mi tam chyběl ten dmg output.
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Odpovědět