
1. pravidlo G) 2. (tresty) - v tom znění v kterým je momentálně na webu tu je od začátku, nebo byl tenhle bod přidán později a nebo upraven cca během posledního roku dvou ?
2. druhý odstavec pravidla A) 2. - počítá s existencí jiných zemí např. za mořem nebo za momentálně nepřátelským uzemím? Vím že během posledních tří let se o dost rozrostla mapa (hral jsem tu v minulosti). Jde o to že když tu začnu hrát s přáteli nebo nějaký kamarád začne hrát třeba za pár dní a bude to v RP podaný tak že jsme společně přicestovali z daleký země (dejme tomu za mořem) nebo to ve hře bude jako např. muj bratr, otec, sestra atd. Je to možné?
3. proč není u luků jako požadavek na použití obratnost místo stávající síly, případně kombinace obou s tim že převažující je obratnost?! Pro většinu povolání co primárně používají luky je to hlavní stat který jim leze spíš než síla. U težký kuše dokážu pochopit sílu stejně i tak u lehky i když tam bych to viděl na kombinaci obou s tím že přavažující by byla síla.
4. potvory, nestvůry a další havět - všíml si že u banditu, zbojníku, lapku nebo jak se tu nazívají mají v okně rozlišení na několik tříd začátečník, pokročilý, mistr nebo tak nějak víc jsem jich zatím nepotkal. Mělo by to značit jejich obtížnost v boji pokud tomu orzumím dobře, ale ve hře je pro mě dost složitý zabít jednoho banditu začátečníka a to i přesto že mám lukostřelbu 41%, anatomii 28%, taktiku 31%.. nevím jestli ještě neco dalšího ovlivnuje poškození (zbraň to je jasný tu nepočítám) oproti uplnýmu začátku kdy zkusil zlikvidovat banditu začátečníka jen s lukostřelbou 27% ostatní jsme měl na nule je rozdíl v poškození minimální v uspěšnosti střelby je to o něco lepší ale od rozdílu 14% bych čekal víc.
Pak další věc respaw, u jedný ruiny v lese poblíž pevnosti Husitů je asi 10 banditů +- než zabil pátýho (se současnými skilly) respawl se první i druhý. Dál u jedný pevnosti na mě skočilo minimálně 25 banditů!!!

Abych jen nekritizoval úkoly od NPC jsou super, stejně tak nový města a prestavěný Andor je pěkný. Ještě k bodu 4. myšlenka byla taková že je škoda že je téměř nemožný a nebo velmi velmi obtížný místy až frustrující nemožnost jít pobíjet nějaký bandity a další potvory hned ze začátku hry. Přeci jen je to zábavnější než být zalezlej někde a jen makrovat skilly aby postavička byla schopná vůbec něco zabít a to ještě s maximálním vypětím sil. Např. dnes jsem ustřílel kostlivýho rytíře stálo mě to 206 šípů a 30min času ale dostal jsem ho!!!!
