"Já bejvat v jedna říše, kde se šecko změnilo,
Lid bejt spokojenej, hlavně dyž mít na pívo,
Šichni bejt hrdinové, i bezďák z podsvětí,
Pak přijít týpek z černej hrad, blbej a bez dětí!
Dělat z mrtvol zdivo to bejt jeho práce,
Pitomci z tej říše to nenechat tak přece
Jak už to tak bejvat, když boj bejt z mocnej magič
Matroše mít nadbytek von, tak postavit hrad na klíč!
Lid co žít tam na sever, hrdej jak má bejt,
I Mrogroth je rád sledovat, a jeho medvěd brloh mejt
Jenom díky vochrana, co vod bohů tam mít
Lidi si tam nevážit života co mít!
Živótá co mííít!!!"
Celý hostinec ještě jednou s naší bardkou opakoval její píseň. Když dohrála, pár nadšenců ji pozvalo na pivo a hodilo jí sem tam nějakou zlatku, což uctivě odmítla. Sama měla všeho dost a nepotřebovala žádné milodary, ale především - pivo není kořalka.
Skupinu násosků najednou něco rozhodilo. Hospodě pohltilo mrtvolné ticho. Přesněji od vchodu, kde stál mohutný barbarský válečník oblečený pouze v kožených kalhotách, botách a s přilbou vyřezanou z kyklopovy lebky. Jeho záda překrývala z velké části mohutná dvoubřitá sekera s hlavicí osázené drahokamy a na břitu sekery byly vyryty prapodivné runy.
"Ženská prašivá!" zařval přes lokál a vyrazil směrem k bardce a sundaval si přitom sekeru ze zad, kterou rázem zasekl do stolu před ní. "Ty připravit já a moje kmen vo smrt!" zahřměl jí do obličeje a trochu i poprskal.
"Nebejt to moje chyba, že ty zvolit tak chabá nepřítel, co nevydržet šipka do voko," odvětila s ledovým klidem.
"Bejt ty na palici? Šipka, co proletět někomu skrz hlava, by zabít kdokoli! Tohle bejt náš boják a ty nemít právo nám sebrat možnost přidat k Mrogroth."
"Myslet ty, že Mrogroth zajímat nějaká baruk, co snažit se zabít nějaká podělaná skřeťák, kosťák nebo malá démon?" Po první větě se viditelně rozohnila. "Tupoun ty. Taková smrt bejt pro smích spíš dyž by ty hebnout. Mrogrothovo voko čučet úplně jináč. Tam kde bejt boják beznadějnej a stejně baruci bojovat!"
"Ty dlužit já velká smrt. Tak ty najít takovej flek pro my!" Barbar vytáhl sekeru zavěšenou u pasu a chopil bardku za paži.
V ten samý moment uchopila volnou rukou dýku a vystřelila k jeho krku, kde se v poslední chvíli zastavila, ačkoli se na jejím hrotu objevily kapičky krve. "Chtít smrt v boják proti stará kojná?" pronesla klidným hlasem. Poté ale s povzdechem stáhla zbraň zpět, když v jeho očích spatřila něco, co už dlouho neviděla. "Připrav svoje baruky a sežeň loď. Ráno vyplouvat my."
Barbar na ní zmateně chvíli koukal, jednak protože neočekával takovou mrštnost a druhak nečekal, že od ní bude najednou dostávat příkazy. Po chvilce se ale vzpamatoval a nasadil svůj silácký výraz.
"Proč by my mět poslouchat ty?"
"Páč já tě brát do bitva, co nemoct přežít!"
(píseň má klasickou melodii hoedownu např: https://www.youtube.com/watch?v=MMSSY7D ... 1em3ntchua )
Hledání smrti
Pravidla fóra
1) I v této sekci platí všechna obecná pravidla andarijského fóra a Andarie jako celku.
2) Jedná se o role-play sekci. Piště sem vaše příběhy ze hry, klidně zapojte i fantazii. Jediné omezení vaší fantazie je Andaria a neprotestování postav, které pro svou fantazii použijete (např. příběh o přepadení a obrání nějakého hráče, který se nestal a který se dané oběti nelíbí, prostě bude smazán a označen jako spam). Možnost ohrazení se vůči použití jsou 2 týdny od uveřejnění příběhu v případě aktivních postav, neaktivní postavy doporučujeme nepoužívat.
3) Respektujte jednotlivá témata. Příspěvky nesouvisející s příběhem prvního příspěvku jsou spam. V počátečním příspěvku témata autor může dát seznam lidí, kteří mohou přispívat do daného témata. Respektujte tento seznam. Stejně tak autor příspěvku může požádat o zamknutí témata.
4) Seznam hříšníků této sekce bude veden zvlášť. Každý z hříchů bude ohodnocen body a po nasbírání 20 bodů bude dotyčnému zakázáno jakékoli přispívání do sekce.
Ceny hříchů jsou následující:
nesmyslné příspěvky, příspěvky nesouvisející se hrou - 8 bodů
spam - 5 bodů
ooc - 4 body
jiné prohřešky vůči duchu tohoto fóra - dle uvážení moderátora
V případě velmi vážných opakovaných prohřešků může být ještě před dosažením hranice udělen zákaz příspívání, případně může být trest promítnut i do hry. Jednalo by se o non-rp, a tak by byl i trestán. Seznam hříšníků bude vedný v daném fóru, v prvním příspěvku seznam jako takový, následně vždy příspěvek se jménem hříšníka a proč mu byl trest připsán včetně citace.
5) Příběh se dá samozřejmě zamknout za žádost autora prvního příspěvku, a nebo podle vůle moderátora.
1) I v této sekci platí všechna obecná pravidla andarijského fóra a Andarie jako celku.
2) Jedná se o role-play sekci. Piště sem vaše příběhy ze hry, klidně zapojte i fantazii. Jediné omezení vaší fantazie je Andaria a neprotestování postav, které pro svou fantazii použijete (např. příběh o přepadení a obrání nějakého hráče, který se nestal a který se dané oběti nelíbí, prostě bude smazán a označen jako spam). Možnost ohrazení se vůči použití jsou 2 týdny od uveřejnění příběhu v případě aktivních postav, neaktivní postavy doporučujeme nepoužívat.
3) Respektujte jednotlivá témata. Příspěvky nesouvisející s příběhem prvního příspěvku jsou spam. V počátečním příspěvku témata autor může dát seznam lidí, kteří mohou přispívat do daného témata. Respektujte tento seznam. Stejně tak autor příspěvku může požádat o zamknutí témata.
4) Seznam hříšníků této sekce bude veden zvlášť. Každý z hříchů bude ohodnocen body a po nasbírání 20 bodů bude dotyčnému zakázáno jakékoli přispívání do sekce.
Ceny hříchů jsou následující:
nesmyslné příspěvky, příspěvky nesouvisející se hrou - 8 bodů
spam - 5 bodů
ooc - 4 body
jiné prohřešky vůči duchu tohoto fóra - dle uvážení moderátora
V případě velmi vážných opakovaných prohřešků může být ještě před dosažením hranice udělen zákaz příspívání, případně může být trest promítnut i do hry. Jednalo by se o non-rp, a tak by byl i trestán. Seznam hříšníků bude vedný v daném fóru, v prvním příspěvku seznam jako takový, následně vždy příspěvek se jménem hříšníka a proč mu byl trest připsán včetně citace.
5) Příběh se dá samozřejmě zamknout za žádost autora prvního příspěvku, a nebo podle vůle moderátora.

Hledání smrti
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru
Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru
Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
