Váš názor na postoje válečníka?

Líbí se vám systém postojů?

Ne
15
47%
Ne
6
19%
Ano(ne)
11
34%
 
Celkem hlasů: 32
Uživatelský avatar
Aradriel de Nutreth
Hráč
Příspěvky: 29
Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od Aradriel de Nutreth »

Hned odpoledne jak dojdu z práce půjdu vyzkoušet.
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od Draug »

Zdravíčko,

současný stav je teda schválený, jako funkční? Nepřijde mi to teda moc hratelné.

Můj pohled:
Normální postoj - docela funkční. Přijde mi zhoršený, jako válečník před úpravou, ale to nevím jistě. Nicméně absence jak drtivého úderu, tak skoku bolí. (Druhý dech potěší, ale máme lektvary.)

Bojový postoj - dmg, co dávám, slušný, ale srovnatelný s normálním postojem. Skok. Drtivý úder krátký, ale budiž, to chápu. Válečník je ale mrtvý během chvilinky. Pokud má něco ustát, nepoužitelné.

Obranný postoj - dmg, co dostanu, je nižší a předvídatelný, ale dmg, co dávám, je regulérně frustrující. Drtivý úder krásný (vlastně jen starý a nezmatlaný) (když teda pominu, že už nejde dát na dvě pole - což chápu a nevadí mi to.)

Těžko říct, co s tím. Zeptal bych se, jestli je někdo, komu se současný stav líbí. Napadají mě tři řešení, seřazené podle mých priorit:

1) Nedrbat do něčeho, co funguje, a vrátit válečníka tam, kde byl.
Proč se vlastně válečník měnil? Ano, je dost silný na vše, ale hra za něj je jednoduchá a oproti jiným povoláním to může být až nuda. Do toho ale s válečníkem jdeme. Osekané možnosti vráceny snadnou hrou. Teď je lehce zvýšená variabilita, ale není moc použitelné nic.

2) Snížit drop staminy na 45 - v případě nižší výchozí ji ponechat na aktuální hodnotě, a snížit cooldown na změnu postojů. (5 sec? Kolik je vůbec teď? Z mého dojmu prostě DLOUHO.)
Postoje jsou natolik rozdílné, že je potřeba je prostě měnit. A to rychle.
Když jsem přetížený v dungu a ještě mám nedejbože cooldown na lektvar, je pro mě změna postoje prakticky paralýza ("únavou se nemůžeš ani hýbat").
Navíc ani nejde dávat např. dmg v bojovém a když se (nově targetující a smrtící) NPC rozhodne jít po knězi, nebo zabije jiného tanka, rychle se přepnout a hodit alespoň drtivák.
Nebo naopak. Tankuju, NPC si ode mě přetargetuje na kněze a rozběhne se. Hodím bojový a skáču, abych jej dohnal. Přijde mi to jako zvýšení použitelnosti.


3) Přidat do normálního postoje skok, třeba s lehce redukovaným dmg i vzdáleností doskoku.
Ortodoxní válečník se prostě na postoje vykašle, bude mít mírně zhoršeného starého válečníka s možností druhého dechu a bez drtivého úderu. A kdo hledá tu variabilitu, může si hrát.


Ano, píšu z pozice starého ortodoxního válečníka (je to má úplně první postava z roku 2007), který začal logovat a prošel dva dungy. A uvítám jakékoli připomínky od aktivních hráčů, nebo i vysvětlení, v čem je tento nový systém lepší a já to nevidím. Pro mě je to teď ale prostě zklamání. A to se ještě nebavíme o PvP.

Díky,
Vulnus.
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od P.L. »

Draug píše:....
Doporučuju si přečíst Stenův post ten tě uvdede trochu víc do obrazu než ty výkřiky do tmy.

Koukám i že budu první kdo píše o warovi z pohledu člověka co ho (znovu) založil po změně. A taky mám za sebou dva dungy s ještě poměrně noob warem.

Normální postoj: je prakticky to samý jako war za stara jen se sníženým DMG který rozdá. Výměna Druhýho dechu za Skok si nemůžu nic jinýho než vynachválit. Jak ze začátku se to hodí tak i do dungů.
Absenci Drtiváku v normálním sem si tedy nevšiml. Ten tam stále je...

Obranný postoj: Je jasný kam má tenhle postoj využití. Na solování to rozhodně není. Několikrát se tu někdo oháněl tím že bez skoku ale nemůže dobíhat NPC. Na to tu ale je v tomto postoji také abilita.
+ Díky tomuto postoji jste už použitelní do dungů dříve než za stara. A mám tucha že co se týče tankování i nějakých bossů tak o 200% lepší než za stara


Bojový ještě neposoudím nemám. Ale ani nemám v plánu ho moc využívat pokud to nebude nezbytně nutné. Protože PVP prostě nemám rád.

Argument "byl sice strong AF ale byl monotoní, nudný a to se vyrovnává" to přecházím s úsměvem :lol:

Člověk nesmí ty postoje brát jako stance který se dají měnit jako na běžícím pásu. Spíš bych po vzoru jiných her na ně měl pohled jako na Válečníkovi specializace. S tím rozdílem že když si specializaci jinde vyberete tak jí máte nafurt. Zde se dá změnit.
Nemám ověřeno kolik stamky má změna postoje sežrat (mě pokaždý 100%) v tomhle bych byl pro snížení na 90% z maxima stamky. Aby byla občas možnost se vůbec pohybovat po změně.

Určitě bych se ke starýmu nevracel:
1) tolik hodin práce by bylo spáleno vniveč
2) hra se má rozvíjet upravovat a dělat nové věci které tu hru můžou zpestřit. Pokud to tak není tak nevím proč máme novou magii, proč máme fungující další systemy atd...
3) Dodává to více vybalancování vůči ostatním povkům.
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od P.L. »

P.L. píše:
Draug píše:....
Doporučuju si přečíst Stenův post ten tě uvdede trochu víc do obrazu než ty výkřiky do tmy.

Koukám i že budu první kdo píše o warovi z pohledu člověka co ho (znovu) založil po změně. A taky mám za sebou dva dungy s ještě poměrně noob warem.

Normální postoj: je prakticky to samý jako war za stara jen se sníženým DMG který rozdá. Výměna Druhýho dechu za Skok si nemůžu nic jinýho než vynachválit. Jak ze začátku se to hodí tak i do dungů.
Absenci Drtiváku v normálním sem si tedy nevšiml. Ten tam stále je...

Obranný postoj: Je jasný kam má tenhle postoj využití. Na solování to rozhodně není. Několikrát se tu někdo oháněl tím že bez skoku ale nemůže dobíhat NPC. Na to tu ale je v tomto postoji také abilita.
+ Díky tomuto postoji jste už použitelní do dungů dříve než za stara. A mám tucha že co se týče tankování i nějakých bossů tak o 200% lepší než za stara


Bojový ještě neposoudím nemám. Ale ani nemám v plánu ho moc využívat pokud to nebude nezbytně nutné. Protože PVP prostě nemám rád.

Argument "byl sice strong AF ale byl monotoní, nudný a to se vyrovnává" to přecházím s úsměvem :lol:

Člověk nesmí ty postoje brát jako stance který se dají měnit jako na běžícím pásu. Spíš bych po vzoru jiných her na ně měl pohled jako na Válečníkovi specializace. S tím rozdílem že když si specializaci jinde vyberete tak jí máte nafurt. Zde se dá změnit.
Nemám ověřeno kolik stamky má změna postoje sežrat (mě pokaždý 100%) v tomhle bych byl pro snížení na 90% z maxima stamky. Aby byla občas možnost se vůbec pohybovat po změně.

Určitě bych se ke starýmu nevracel:
1) tolik hodin práce by bylo spáleno vniveč
2) hra se má rozvíjet upravovat a dělat nové věci které tu hru můžou zpestřit. Pokud to tak není tak nevím proč máme novou magii, proč máme fungující další systemy atd...
3) Dodává to více vybalancování vůči ostatním povkům.
EDIT: Některý poznámky mi spíš napovídají o tom že jsi toho za wara ještě po novu moc nevyzkoušel.
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od Draug »

P.L. píše:
...
Díky za odpověď.

Dodávám 1) cooldown na změnu postoje je jedna minuta.
2) omlouvám se, drtivák jde i v normálním. Nevím, jak je to v něm s jeho trváním.

Možná jsem doopravdy dal postojům málo šancí a zkusím s tím ještě chvíli hrát.

Drop na 10% maxima staminy bych ale uvítal, aby se po něm dalo hýbat. Co názory ostatních?
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od P.L. »

Tak ten cooldown bych asi nechal, bylo by to pak moc zneužitelný.

V PVP pokud by šlo měnit častěji by to byl lekvtar navíc + dlouhotrvající drtivák + skoky

Sice nejsem pvper ale i já bych byl pak schopný udělat si makro na skok->prepnout obrannej -> drtivák -> normální -> druhý dech -> bojový postoj -> hopsáme dál

A jo ta kombinace je jenom přiklad a je mi jasný že by se třeba nemusela vyplatit.

Minuta je čistě podle mě takový ideál.
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Uživatelský avatar
Buldog
Hráč
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 10. dub 2008, 20:42

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od Buldog »

K tomu snížení žraní stamky při změně postoje dávám hlas taky. Když je tam CD minutu na další změnu tak na 70-90%/Max.
Nejde ani tak o to, že by se toho dalo nějak zneužívat v dungu/pvp, ale war mění postoj i mimo, když se přesouvá, chystá někam a nevím jak to mají ostatní hráči ale já s "bojovýma" postavama jezdím skoro vždy na max váhu a tohle je u wara opravdu pruda, když změním postoj a musím dávat odpočinek/pít, abych vůbec někam pak došel.
_ Wyf
Obrázek
.Uskupení
...AVARI
P.L.
Hráč
Příspěvky: 961
Registrován: čtv 03. bře 2011, 00:15

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od P.L. »

Buldog píše:K tomu snížení žraní stamky při změně postoje dávám hlas taky. Když je tam CD minutu na další změnu tak na 70-90%/Max.
Nejde ani tak o to, že by se toho dalo nějak zneužívat v dungu/pvp, ale war mění postoj i mimo, když se přesouvá, chystá někam a nevím jak to mají ostatní hráči ale já s "bojovýma" postavama jezdím skoro vždy na max váhu a tohle je u wara opravdu pruda, když změním postoj a musím dávat odpočinek/pít, abych vůbec někam pak došel.
Přesně proto bych dal těch 90%, nepřestaneš se hýbat ale stejně budeš muset zapít jinak klesneš na 0. Vlastně jediná změna oproti momentálnímu stavu = Budeš moct plynule pokračovat ve své trase za cenu zapití v případě přetížení což má snad kadý war.
Nestane se tedy frustrující moment ze změníš postoj, zastavíš jak Jouda. zapiješ a pak znovu tedy jdeš
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru

Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Uživatelský avatar
Draug
Hráč
Příspěvky: 418
Registrován: sob 08. lis 2008, 19:28
Testovací pole: nikdy

  Re: Váš názor na postoje válečníka?

Příspěvek od Draug »

Dal jsem návrh do "Hráči GM týmu" s ponechanými deseti procenty z maxu. Třicet by mohlo vést k používání změny postoje místo slabšího osvěžka.
Vulnus Morthir {Legati Cruentas} - oddaný bojovník boha Cupiduse
Slovy proti agresi.


Smil Flaška z Havantu {Kadet Legati Cruentas} - mladý, talentovaný farmář.
*Škyt* Símsím eště jeden Havantskej, dyť je pátek...
Odpovědět