Váš názor na postoje válečníka?

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Váš názor na postoje válečníka?
Bohužel tady není fórum Hráči hráčům a nechtěl jsem riskovat spam v Pokecu.
Prosím o vyjádření jen hráče, kteří mají jednu z postav povolání Válečníka: Jak byste zhodnotili systém postojů? Líbí se vám podání a nastavení tak, jak teď je?
Prosím o vyjádření jen hráče, kteří mají jednu z postav povolání Válečníka: Jak byste zhodnotili systém postojů? Líbí se vám podání a nastavení tak, jak teď je?
Naposledy upravil(a) Gork dne stř 24. led 2018, 14:19, celkem upraveno 1 x.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Neříkám, že war nebyl před změnou dost nabušená postava a jestě jsem ty postoje neotestoval na 250%, ale z menší zkoušky bych to nazval totálním vyprzněním postavy a jestli to stojí za hovno tak jak to vypadá po prvních dojmech, tak je to tak na delete wara...
Gardista Rockhun Teyrnon - válečník pod drnem
"STOP mamonářství. Pojďte si někdy jen tak popovídat k portálu. Třeba i se strážnýma." - A za kolik?

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Za mě je to uplná blbost war co v jednom postoji má drtivák a v druhem skok to je jako by jste mágovi dali na vyber ať si vybere jestli bude mít dmg bez pary nebo paru bez dmg kouzel.
Vidím to i na otrokářích pokud budu mít obranný postoj tak nemam dmg pokud dam utočný tak me berou jako prase.Tet mam problem sundat i toho wara co tam je bez skoku.
Kdybych nemel na warovi tolik věcí tak du delete. Za mě je War úplně na Hov... po teto upravě.
Pak je blbost dávat postoje kolik má kdo skillu kdyby ten skill aspoň normálně lezl ale drtivky , sečný , bodný se trénují blbe, pokud nemate někoho s kým by jste to trénovali.
Vidím to i na otrokářích pokud budu mít obranný postoj tak nemam dmg pokud dam utočný tak me berou jako prase.Tet mam problem sundat i toho wara co tam je bez skoku.
Kdybych nemel na warovi tolik věcí tak du delete. Za mě je War úplně na Hov... po teto upravě.
Pak je blbost dávat postoje kolik má kdo skillu kdyby ten skill aspoň normálně lezl ale drtivky , sečný , bodný se trénují blbe, pokud nemate někoho s kým by jste to trénovali.
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Asi tak nejakAradriel de Nutreth píše:Za mě je to uplná blbost war co v jednom postoji má drtivák a v druhem skok to je jako by jste mágovi dali na vyber ať si vybere jestli bude mít dmg bez pary nebo paru bez dmg kouzel.
Vidím to i na otrokářích pokud budu mít obranný postoj tak nemam dmg pokud dam utočný tak me berou jako prase.Tet mam problem sundat i toho wara co tam je bez skoku.
Kdybych nemel na warovi tolik věcí tak du delete. Za mě je War úplně na Hov... po teto upravě.
Pak je blbost dávat postoje kolik má kdo skillu kdyby ten skill aspoň normálně lezl ale drtivky , sečný , bodný se trénují blbe, pokud nemate někoho s kým by jste to trénovali.

-----Altarion-----
-----Jessica-----
-------Pein-------
„Dějiny se dělají tak, že konečný výsledek vyplývá vždy z konfliktů mnoha jednotlivých vůlí… Neboť co chce jeden, je mařeno druhým, a z toho vychází něco, co nikdo nechtěl.“
-----Jessica-----
-------Pein-------
„Dějiny se dělají tak, že konečný výsledek vyplývá vždy z konfliktů mnoha jednotlivých vůlí… Neboť co chce jeden, je mařeno druhým, a z toho vychází něco, co nikdo nechtěl.“

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Chtěl jsem se vyjádřit v podobném duchu, ale nechtěl jsem začínat flamewar 
Osobně jsem došel po zralé úvaze k tomu, že postoje wary teď spíš demotivují. Sám to pozoruju na sobě, kdy když mám jít do dungu nebo nějak skočit na harv, vybírám mezi ostatníma postavama. Nejvíc mě obecně štve, že jsou drahé zbroje tak nějak na nic. Můžete mít zbroj za několik desítek tisíc a bonus oproti nějaké zbroji z mědi zas až takový nebude. Teď k tomu navíc přidali postoje. Takže pokud chcete jít v drahé zbroji, asi je logické zapnout obranný postoj. V dungu ještě nejspíš pochopím argument, že tím pádem může war tankovat. Jenže co takové PVP? Automaticky to znamená, že se od teď nevyplatí nosit drahé zbroje do PVP vůbec. Nejenže riskujete ztrátu dost drahých věcí, ale ono vám to ani nic nepřidá(kromě váhy). Vytvořením postojů totálně rozhazujeme ostatní mechaniky. Myslím, že pokud se provádí tak razantní změny v povolání, měly by na to navázat změny i ve zbraních a zbrojích.
Proč se nenechaly základní ability - skok a drtivák, v normálním postoji? Dávalo by to větší smysl. Ten, kdo nechce používat postoje, by mohl existovat dál, ale ti, co si rádi "hrají", by mohli experimentovat s postojema a využívat jejich výhod(obrana za tanka v dungu, dmg a wara s obouručkou). Zdá se mi, že nebyly promyšleny všechny důsledky a nepřijde mi fér hodit na hráče něco bez toho, aby se to s nimi diskutovalo(nebo jsem takovou diskuzi nepostřehl).
Je GM tým ochotný bavit se o úpravách?

Osobně jsem došel po zralé úvaze k tomu, že postoje wary teď spíš demotivují. Sám to pozoruju na sobě, kdy když mám jít do dungu nebo nějak skočit na harv, vybírám mezi ostatníma postavama. Nejvíc mě obecně štve, že jsou drahé zbroje tak nějak na nic. Můžete mít zbroj za několik desítek tisíc a bonus oproti nějaké zbroji z mědi zas až takový nebude. Teď k tomu navíc přidali postoje. Takže pokud chcete jít v drahé zbroji, asi je logické zapnout obranný postoj. V dungu ještě nejspíš pochopím argument, že tím pádem může war tankovat. Jenže co takové PVP? Automaticky to znamená, že se od teď nevyplatí nosit drahé zbroje do PVP vůbec. Nejenže riskujete ztrátu dost drahých věcí, ale ono vám to ani nic nepřidá(kromě váhy). Vytvořením postojů totálně rozhazujeme ostatní mechaniky. Myslím, že pokud se provádí tak razantní změny v povolání, měly by na to navázat změny i ve zbraních a zbrojích.
Proč se nenechaly základní ability - skok a drtivák, v normálním postoji? Dávalo by to větší smysl. Ten, kdo nechce používat postoje, by mohl existovat dál, ale ti, co si rádi "hrají", by mohli experimentovat s postojema a využívat jejich výhod(obrana za tanka v dungu, dmg a wara s obouručkou). Zdá se mi, že nebyly promyšleny všechny důsledky a nepřijde mi fér hodit na hráče něco bez toho, aby se to s nimi diskutovalo(nebo jsem takovou diskuzi nepostřehl).
Je GM tým ochotný bavit se o úpravách?
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

- Upadlik
- 1. výstraha
- Příspěvky: 935
- Registrován: ned 04. čer 2006, 17:22
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Louny, Hradiště Margaard, Olomouc, Břidličná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Mně přijde celý topik jako žert, když jsou obě odpovědi stejné... něco takového se nedá brát seriozně 

Upadlik [ Lovci ]
Annet Valië [ Lovci ]
Ceana Sidheag [ Nevázaná ] :-[ někdo má komplety zbrojí, někdo něčeho jiného
Annet Valië [ Lovci ]
Ceana Sidheag [ Nevázaná ] :-[ někdo má komplety zbrojí, někdo něčeho jiného

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Měl jsem podobný názor jako Upadlík, když jsem zahlédl anketu s odpověďmi Ne a Ne.
Ale jako tým jsme samozřejmě otevřeni racionálním návrhům na úpravu.
Co se týče komentářů.
Samozřejmě se dalo předpokládat, že nastanou komplikace v souvislosti s ostatními systémy. Tenkrát se u zbrojí opravoval vámi hlášený bug. Ale další důsledky se nedaly dost dobře předvídat. Vzhledem k fungování sphery, nikdy se neví co co a jak ovlivní. Proto je všechno třeba dotáhnout, což je prostor pro vás, nebo byl a stále je.
Ale jako tým jsme samozřejmě otevřeni racionálním návrhům na úpravu.
Co se týče komentářů.
Samozřejmě se dalo předpokládat, že nastanou komplikace v souvislosti s ostatními systémy. Tenkrát se u zbrojí opravoval vámi hlášený bug. Ale další důsledky se nedaly dost dobře předvídat. Vzhledem k fungování sphery, nikdy se neví co co a jak ovlivní. Proto je všechno třeba dotáhnout, což je prostor pro vás, nebo byl a stále je.

Re: Váš názor na postoje válečníka?
A já ještě připomenu, že na obranném postoji se testuje nový (náš) výpočet DMG do AR. AR by teď měl v obranném postoji snižovat DMG mnohem spolehlivěji, než tomu bylo doteď.
Je dost možné, že se kvůli tomu zdá obranný postoj o něco silnější, než ty ostatní, ale tenhle nový výpočet se časem plánuje zavést i u všeho ostatního, což rozhodně ovlivní hratelnost wara (a všech ostatních povolání taky).
Je dost možné, že se kvůli tomu zdá obranný postoj o něco silnější, než ty ostatní, ale tenhle nový výpočet se časem plánuje zavést i u všeho ostatního, což rozhodně ovlivní hratelnost wara (a všech ostatních povolání taky).
Grafika, soubory a tak..
*Vidíš jak drak tě žere*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
Všechno bude.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Dík za OT. Anketa je k diskuzi irelevantní. Ale kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, že?Upadlik píše:...
Dorchaide a Phalkon: Co třeba ty úpravy abilit? Někdo to tady už naznačoval a já s tím docela souhlasím - dal by se do normálního vrátit skok? Pro PVP jsou ty postoje docela na nic. Raději bych šel zlatou střední, než riskovat buď rychlou smrt(bojový mód), nebo prakticky nulovou šanci zabít oponenta(obranný mód). Asi by bylo fajn mít víc názorů od hráčů. Možná se pletu.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Uznávám, že to je jen můj názor, ale z toho, co jsem viděl, se mi moc nezdá, že by válečník byl v pvp odepsaný.
Stejně tak se mi nezdá to, že by drahé zbroje nedělaly v podstatě žádný rozdíl.
Ale často tu čtu, že jde jen o první dojmy a že jste ještě pořádně nezkusili. Nebylo by lepší nejdřív zkusit, co všechno se z toho dá vyždímat, než hned navrhovat úpravy?
Kdyby byl zájem, můžeme udělat i test pvp.
Stejně tak se mi nezdá to, že by drahé zbroje nedělaly v podstatě žádný rozdíl.
Ale často tu čtu, že jde jen o první dojmy a že jste ještě pořádně nezkusili. Nebylo by lepší nejdřív zkusit, co všechno se z toho dá vyždímat, než hned navrhovat úpravy?
Kdyby byl zájem, můžeme udělat i test pvp.
Grafika, soubory a tak..
*Vidíš jak drak tě žere*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
Všechno bude.

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Nevím jaký by mělo přidání skoku k normálnímu postoji dopad.
Určitě by se to nechalo nějak omezit, např sdílený cooldown s druhým dechem, tak, aby to nebylo starý war + dech. To by asi určitě neprošlo.
Obranný určitě do pvp není, možná do zdrhacího proti přesile. Ten útočný je, jak si psal, zas moc riskantní.
Možná by se dalo i uvažovat, pokud to teda vůbec sphere umožní, pokrátit ty poměry dmg a rozdělit je na npc a hráčské tak, aby to bylo pro pvp jinak. Např u NPC by zůstalo 30%, u hráčů polovina, tedy 15%, nebo třetina 10%.
Určitě by se to nechalo nějak omezit, např sdílený cooldown s druhým dechem, tak, aby to nebylo starý war + dech. To by asi určitě neprošlo.
Obranný určitě do pvp není, možná do zdrhacího proti přesile. Ten útočný je, jak si psal, zas moc riskantní.
Možná by se dalo i uvažovat, pokud to teda vůbec sphere umožní, pokrátit ty poměry dmg a rozdělit je na npc a hráčské tak, aby to bylo pro pvp jinak. Např u NPC by zůstalo 30%, u hráčů polovina, tedy 15%, nebo třetina 10%.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Já ani netvrdil, že drahé zbroje nedělají rozdíl. Jen nedělají rozdíl desítek tisíc hodin/zlatek. Proto je riziko ztráty vysoce nad ziskem nějaké obrany. Možná by nebylo špatné to pvp zkusit. Upřímně, druhý dech nepoužívám a ještě jsem ani neviděl wara, který ho použil. Sám za sebe můžu říct, že bych ho za skok hned vyměnil.Phalkon píše:Uznávám, že to je jen můj názor, ale z toho, co jsem viděl, se mi moc nezdá, že by válečník byl v pvp odepsaný.
Stejně tak se mi nezdá to, že by drahé zbroje nedělaly v podstatě žádný rozdíl.
Ale často tu čtu, že jde jen o první dojmy a že jste ještě pořádně nezkusili. Nebylo by lepší nejdřív zkusit, co všechno se z toho dá vyždímat, než hned navrhovat úpravy?
Kdyby byl zájem, můžeme udělat i test pvp.
Co ostatní?
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Za sebe nechapu, proc se vubec tohle delalo, podle me byl valecnik dobry tak jak byl. Zkousel jsem postoje a mel jsem chut valecnika(cnici) smazat. Nerikam ze to je uplna blbost, ale podle me by se nemelo neco pustit do sveta, co neni proste doladene.
-----Altarion-----
-----Jessica-----
-------Pein-------
„Dějiny se dělají tak, že konečný výsledek vyplývá vždy z konfliktů mnoha jednotlivých vůlí… Neboť co chce jeden, je mařeno druhým, a z toho vychází něco, co nikdo nechtěl.“
-----Jessica-----
-------Pein-------
„Dějiny se dělají tak, že konečný výsledek vyplývá vždy z konfliktů mnoha jednotlivých vůlí… Neboť co chce jeden, je mařeno druhým, a z toho vychází něco, co nikdo nechtěl.“

- Liquid
- Hráč
- Příspěvky: 215
- Registrován: čtv 24. zář 2009, 16:01
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Ani mě se tyto postoje absolutně nelíbí. Nevím z jakého důvodu se to vůbec měnilo. Když jdu dung urcitě né s warem. Vyzkoušel jsem všechny postoje, delší dobu. Vyhovovalo mi to prostě tak jak to bylo dříve a všichni nejen warove na to byli zvyklí. Také jsem uvažoval o smazání wara. Pokuď chcete nějak zpříjemňovat hru, zkuste to třeba ve věcech jako jsou qesty a turnaje, rád si zahraji. Ale narušovat něco co fungovalo....
Otacon [ Modrý Kámen ] odpočívej v pokoji
Rikku [ Modrý Kámen ] odpočívej v pokoji
Porky [ Slované ] odpočívej v pokoji
Liquid [ Lovci ]
Gardistka Penelo [ Lovci ]
Rikku [ Modrý Kámen ] odpočívej v pokoji
Porky [ Slované ] odpočívej v pokoji
Liquid [ Lovci ]
Gardistka Penelo [ Lovci ]

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Liquid píše:Ani mě se tyto postoje absolutně nelíbí. Nevím z jakého důvodu se to vůbec měnilo. Když jdu dung urcitě né s warem. Vyzkoušel jsem všechny postoje, delší dobu. Vyhovovalo mi to prostě tak jak to bylo dříve a všichni nejen warove na to byli zvyklí. Také jsem uvažoval o smazání wara. Pokuď chcete nějak zpříjemňovat hru, zkuste to třeba ve věcech jako jsou qesty a turnaje, rád si zahraji. Ale narušovat něco co fungovalo....


Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

- Upadlik
- 1. výstraha
- Příspěvky: 935
- Registrován: ned 04. čer 2006, 17:22
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Louny, Hradiště Margaard, Olomouc, Břidličná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na postoje válečníka?
anketu beru jako líbí/nelíbí a nepovažuji jí za irelevantní, jelikož na první pohled dá najevo, zda jsou hráči pro či proti. Nehlasoval jsem v anketě, jelikož nemám wara.Gork píše:...
Nemám potřebu hledat hůl, když jí sám podáváš. A pokud je anketa irelevantní, tak proč jsi jí vůbec zakládal?
Upadlik [ Lovci ]
Annet Valië [ Lovci ]
Ceana Sidheag [ Nevázaná ] :-[ někdo má komplety zbrojí, někdo něčeho jiného
Annet Valië [ Lovci ]
Ceana Sidheag [ Nevázaná ] :-[ někdo má komplety zbrojí, někdo něčeho jiného

- Steny
- Externista
- Příspěvky: 450
- Registrován: úte 02. říj 2007, 17:30
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na postoje válečníka?
To je tu zas řevu. 8 let je tu war "broken AF" a nikdo si nestěžoval. Naopak si každej druhej hráč založil wara protože: Byl harvící mašina na všechny povrchový spawny kde nemusel za celou dobu ani zapít lektvar a vystačil si s obvazem (když trochu uměl a nechtěl plácat). Byl nejsilnější a nejbezpečnější volbou do PvP, protože má nejvíc HP, nejvyšší armor ze všech povolání, možnost mít nejvyšší resist ze všech povolání, a víceméně největší dmg ze všech povolání, s možností dát IK.
Statistiky mluví za vše, proč je asi nejvíc postav warů? Protože to byla tak strašně zábavná postava?
Změna byla potřebná, kvůli balancu mnoha věcí. Souhlasím však s nějakými změnami.
Obranný postoj:
Jiný systém výpočtu dmg (jakési průměrování? asi?) je skvělá věc, už se vám nestane že vám démon dá za 10, 15 a 105 do full plátů ale místo toho vám dá obvykle za 35. Je to věc která skvěle vyřazuje random ze hry, a tak můžete lépe plánovat, počítat a odhadovat hru. Válečníkům řev nebo jak se to teda odhlasovalo, pracovně prostě "taunt" je další skvělá věc do PvM, kdy spousta NPC je naprogramována tak aby útočili na nejslabší články skupiny (to za wara rozhodně nejste) Pro tu chvíli je tu taunt, kterým stáhnete veškerá okolní npc ať už útočí na kohokoliv aby útočili na vás.
Návrh ke změně: Zvýšení redukce příchozího dmg v obranném postoji o 20%?
Normální postoj:
Slušný na normální povrchové harvy, druhý dech vám občas buď pošetří pár obnov, případně vám může zachránit zadek když umíráte a máte timer na lektvar. Zde se mi zdá že je lehce přestřelená redukce dmg, které war dává (mohl by dávat víc).
Návrh ke změně: Zvýšení dmg které war dává v normálním postoji o 20%?
Bojový postoj:
Tohle bude asi největším kamenem úrazu pro všechny řvoucí wary. -10 resistů?!!! Zvýšený příchozí fyzický dmg?!!! Ale jistě! Je to 8 let potřebný nerf warů v PvP! Všichni se shodneme že war bez skoku v PvP nemá moc šancí někoho zabít. V tomhle postoji tu šanci má absolutně stejnou jako dříve. Akorát je o něco křehčí. Je totiž nesmysl aby mělo povolání nejvíc HP, nejvyšší armor, a nejvyšší potencionální dmg s šancí IK a to vše zároveň. Zvyšuje to šanci ostatních povolání sundat wara, ale vaši šanci sundat ostatní to stále nijak neovlivňuje. Pokud v tomhle postoji harvíte, tak vše projdete pořád stejně rychle, ale bude vást to pravděpodobně stát pár lektvarů krom obvazů. Přiblíží vás to trochu třeba... zloději co se PvM týče.
Návrh ke změně: Žádný, jedná se o vybalancovaný stav.
Hodím sem srovnání nebezpečností ostatních povolání pro wary před a po změně.
Před změnou:
Kněz - nebezpečnost nízká
Bard - nebezpečnost nulová
Hraničář - nebezpečnost velmi nízká
Zloděj - nebezpečnost nízká
Řemeslník - nebezpečnost nulová
War - nebezpečnost střední
Čaroděj - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost nízká až velmi nízká, bez výbavy nebezpečnost střední
Nekromant - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Po změně:
Kněz - nebezpečnost nízká až střední
Bard - nebezpečnost velmi nízká
Hraničář - nebezpečnost nízká
Zloděj - nebezpečnost střední
Řemeslník - nebezpečnost nulová
War - nebezpečnost střední
Čaroděj - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost nebezpečnost nízká až střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Nekromant - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Sáhněte si proto prosím do svědomí, jestli je to až tak strašně "game breaking", dlé mého je to naopak "game balancing". Změny které by bylo fajn udělat jsou popsány výše. Už holt nemůžete těžit jen z toho že je vaše povolání v PvP "OP-AF" ale budete muset taky předvést trochu toho skillu.
Statistiky mluví za vše, proč je asi nejvíc postav warů? Protože to byla tak strašně zábavná postava?

Změna byla potřebná, kvůli balancu mnoha věcí. Souhlasím však s nějakými změnami.
Obranný postoj:
Jiný systém výpočtu dmg (jakési průměrování? asi?) je skvělá věc, už se vám nestane že vám démon dá za 10, 15 a 105 do full plátů ale místo toho vám dá obvykle za 35. Je to věc která skvěle vyřazuje random ze hry, a tak můžete lépe plánovat, počítat a odhadovat hru. Válečníkům řev nebo jak se to teda odhlasovalo, pracovně prostě "taunt" je další skvělá věc do PvM, kdy spousta NPC je naprogramována tak aby útočili na nejslabší články skupiny (to za wara rozhodně nejste) Pro tu chvíli je tu taunt, kterým stáhnete veškerá okolní npc ať už útočí na kohokoliv aby útočili na vás.
Návrh ke změně: Zvýšení redukce příchozího dmg v obranném postoji o 20%?
Normální postoj:
Slušný na normální povrchové harvy, druhý dech vám občas buď pošetří pár obnov, případně vám může zachránit zadek když umíráte a máte timer na lektvar. Zde se mi zdá že je lehce přestřelená redukce dmg, které war dává (mohl by dávat víc).
Návrh ke změně: Zvýšení dmg které war dává v normálním postoji o 20%?
Bojový postoj:
Tohle bude asi největším kamenem úrazu pro všechny řvoucí wary. -10 resistů?!!! Zvýšený příchozí fyzický dmg?!!! Ale jistě! Je to 8 let potřebný nerf warů v PvP! Všichni se shodneme že war bez skoku v PvP nemá moc šancí někoho zabít. V tomhle postoji tu šanci má absolutně stejnou jako dříve. Akorát je o něco křehčí. Je totiž nesmysl aby mělo povolání nejvíc HP, nejvyšší armor, a nejvyšší potencionální dmg s šancí IK a to vše zároveň. Zvyšuje to šanci ostatních povolání sundat wara, ale vaši šanci sundat ostatní to stále nijak neovlivňuje. Pokud v tomhle postoji harvíte, tak vše projdete pořád stejně rychle, ale bude vást to pravděpodobně stát pár lektvarů krom obvazů. Přiblíží vás to trochu třeba... zloději co se PvM týče.
Návrh ke změně: Žádný, jedná se o vybalancovaný stav.
Hodím sem srovnání nebezpečností ostatních povolání pro wary před a po změně.
Před změnou:
Kněz - nebezpečnost nízká
Bard - nebezpečnost nulová
Hraničář - nebezpečnost velmi nízká
Zloděj - nebezpečnost nízká
Řemeslník - nebezpečnost nulová
War - nebezpečnost střední
Čaroděj - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost nízká až velmi nízká, bez výbavy nebezpečnost střední
Nekromant - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Po změně:
Kněz - nebezpečnost nízká až střední
Bard - nebezpečnost velmi nízká
Hraničář - nebezpečnost nízká
Zloděj - nebezpečnost střední
Řemeslník - nebezpečnost nulová
War - nebezpečnost střední
Čaroděj - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost nebezpečnost nízká až střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Nekromant - podle výbavy, s výbavou nebezpečnost střední, bez výbavy nebezpečnost vysoká
Sáhněte si proto prosím do svědomí, jestli je to až tak strašně "game breaking", dlé mého je to naopak "game balancing". Změny které by bylo fajn udělat jsou popsány výše. Už holt nemůžete těžit jen z toho že je vaše povolání v PvP "OP-AF" ale budete muset taky předvést trochu toho skillu.
Steny - elfi kutil s volsovejma rukama a puchýři (odjel domů)
Stenilie - zla holka
Alexie z Oriosy - Pirátka co skončila tak, jak by se dalo čekat.
Heroldka Elia Silvenoinen - "Rozbij hlavou tuhle zeď." "Ano Pane!"
Nevěřím nikomu kdo má vyšší post než já, ale všichni nejsou uplně špatní.
Stenilie - zla holka

Alexie z Oriosy - Pirátka co skončila tak, jak by se dalo čekat.
Heroldka Elia Silvenoinen - "Rozbij hlavou tuhle zeď." "Ano Pane!"
Nevěřím nikomu kdo má vyšší post než já, ale všichni nejsou uplně špatní.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
1. V prvním příspěvku jsem explicitně žádal, aby se nevyjadřovali ti, kteří nemají válečníky.Upadlik píše:...
2. K diskuzi je anketa irelevantní. Ačkoliv jsou odpovědi takové, jaké jsou, vedeme tady docela konstruktivní debatu(až na tebe).
3. Spamuješ téma na fóru, kde nemá být OT.
To opravdu nemáš nic lepšího na práci, než hledat moje příspěvky a psát tam zbytečnosti?
Já tak nějak souhlasím s návrhem, ale velmi nesouhlasím s argumentací. Opravdu si sahám do svědomí a musím říct, že zavedení postojů v takovém stavu, v jakém momentálně jsou, je důvod nehrát válečníka. Válečník je jinak strašlivě nudný a jediný důvod, který to kompenzoval, byla jeho síla. Stále si myslím, že skok by měl být i v normálním postoji. Protože systém pak nedává na výběr, ale v podstatě říká: "Chceš pvp? Zapni bojový mód." S PVE až na zoufalý dmg v ostatních postojích problém ani tak moc není.Steny píše:...
Je nesmysl provádět nerf za každou cenu a ještě v tom smyslu, že odradíme více hráčů, než potěšíme(co zatím sleduji podle reakcí). Jsem rád za nějaký progress, ale měl by být vyvážený.
Obecně si myslím, že změny šité horkou jehlou, výrazně nerfující jedno z nejoblíbenějších povolání, určitě nepovede k nárůstu hráčů. Je třeba pamatovat na to, v jakém kontextu se změny provádí. Hrát tady 120 lidí ve špičce, dalo by se to rychle vyladit a zřejmě by to nebyl "další hřebíček do rakve". Pokud tady ale hrává 10 lidí a třetina z toho(střílím) jsou válečníci, je dobré výrazně oslabovat? Jak jsem už psal na úvod odstavce, bavím se obecně, ne jen o tomto případu.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Postoje opravdu měly za úkol pokusit se trochu vybalancovat válečníka vůči ostatním povoláním.
Ale prvotní impuls přišel pravděpodobně právě z důvodu, že hra za válečníka není až tak zajímavá, jako za jiná povolání.
Postoje by měly válečníkům nabídnout nové abilitky, nové možnosti, nové taktiky a nové způsoby, jak povolání hrát.
Do jaké míry se to skutečně podařilo je pořád ještě těžké odhadnout, vzhledem k tomu, že je to poměrně nová změna a spousta válečníků ještě neměla ani příležitost ji plně prozkoumat.
Ale prvotní impuls přišel pravděpodobně právě z důvodu, že hra za válečníka není až tak zajímavá, jako za jiná povolání.
Postoje by měly válečníkům nabídnout nové abilitky, nové možnosti, nové taktiky a nové způsoby, jak povolání hrát.
Do jaké míry se to skutečně podařilo je pořád ještě těžké odhadnout, vzhledem k tomu, že je to poměrně nová změna a spousta válečníků ještě neměla ani příležitost ji plně prozkoumat.
Grafika, soubory a tak..
*Vidíš jak drak tě žere*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
*Vidíš jak drak se dáví na tvé hlouposti*
Všechno bude.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Motivaci rozumím a ono to s těma postojema možná nebude až tak zlé, pokud se to trochu vyladí. Předtím byl war dobrej na všechno, tak byl populární, i když trochu nudný. Postoje jsou teď ale na druhou stranu na všechno špatné(můj názor). Co zkusit implementovat návrh Steny? Je stejně asi lepší dočasně trochu boostnout ty staty, a pak případně trochu snižovat, než se bát vůbec něco udělat a trápit tím hráče. Obranný postoj byl taky strašně OP, než jsem na to upozornil, a nějaké velké bouře se tady nekonaly. Pokud by se zjistilo, že je to moc, můžeme to zase snížit, což?
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Popravdě ani nemam chuť chodit povrchové dungy (otroci,zbojnici a HB)
Byl sem na zbojnicích s normálním postojem a málem sem tam skapal dřív sem nemusel používat ani GH stačili jen obvazy tet když jich na vás jde 5 tak raději utíkat war to proste neustojí.
V obranném postoji sice stojíte ale trvá strašně dlouho než něco zabijete. Taky mě docela dost chybí skok, proč by mel být jen v útočném postoji? Skok je potřeba i v dungu nebo při Qestech když je hodně hráčů kolem potvory tak war se k ní jen tak nedostane bez skoku to znamená zase napsat příkaz na útočnej skočit tam a zase ho přepsat.
Kolik stoji zmena povolaní??
Byl sem na zbojnicích s normálním postojem a málem sem tam skapal dřív sem nemusel používat ani GH stačili jen obvazy tet když jich na vás jde 5 tak raději utíkat war to proste neustojí.
V obranném postoji sice stojíte ale trvá strašně dlouho než něco zabijete. Taky mě docela dost chybí skok, proč by mel být jen v útočném postoji? Skok je potřeba i v dungu nebo při Qestech když je hodně hráčů kolem potvory tak war se k ní jen tak nedostane bez skoku to znamená zase napsat příkaz na útočnej skočit tam a zase ho přepsat.
Kolik stoji zmena povolaní??
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

Re: Váš názor na postoje válečníka?
taky mohu brečet že stara magie měla vejry a čepele a ja pak nemusel poiužit GH ani obvazy. Vidím tu jen pláč ale aby sem někdo hodil post jako steny to ne, chlapci přestaňte brečet a dejte sem dalši rozumnej navrh na upravu takhle to nikam nevede a je tu jen plač který tu bude vždycky. Ať už se jednalo o novou magii a nebo se jedna o postoje valečníka( který je podle mě teď aspoň na stejné urovni jako ostatni povolaní) tak nikdy se tu neobjevil rozumný nazor, taky bych mohl řvat ať se vratí stará magie a nevrátí se
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Gork píše:Prosím o vyjádření jen hráče, kteří mají jednu z postav povolání Válečníka...
Jack9012 píše:Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Gratuluji, vyhráváš cenu nejzbytečnějšího postu tady. Doufal jsem, že se tady na fóru pohybují rozumní lidé a když napíšu, aby se lidi bez warů nevyjadřovali, že to tak opravdu bude. Nejenže nevíš o tématu absolutně nic a nerespektuješ téma, ale navíc píšeš jen abys rozpoutal flamewar a provokoval. Díky.Jack9012 píše:taky mohu brečet že stara magie měla vejry a čepele a ja pak nemusel poiužit GH ani obvazy. Vidím tu jen pláč ale aby sem někdo hodil post jako steny to ne, chlapci přestaňte brečet a dejte sem dalši rozumnej navrh na upravu takhle to nikam nevede a je tu jen plač který tu bude vždycky. Ať už se jednalo o novou magii a nebo se jedna o postoje valečníka( který je podle mě teď aspoň na stejné urovni jako ostatni povolaní) tak nikdy se tu neobjevil rozumný nazor, taky bych mohl řvat ať se vratí stará magie a nevrátí se
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

Re: Váš názor na postoje válečníka?
na to ti kašle pes, je to veřejne forum a mužou se zde vyjadřovat všichni myslim že se tomu řika svoboda slova. Jediny zbytečny posty jsou tvoje a ostatnich co tu jen breči a neřeší tu žadny problem či nepodávájí žádné navrhy na upravu. A co se tyče celeho tohoto tematu co si založil tak je podle mě uplně zbytečny pač tam nemáš normální vyběr. Tedy si zbytečny i ty stohle tvoji zbytečnosti atd:). Nepsal sem tu kvuli Flamu ani Provokaci ale kvuli tomu aby lidi začli normalně reagovat a postovali odpovědi jako postnul Sten. Tim myslim navrhy na zlepšení a ne aby se to okamžitě vrátilo zpět a War byl znovu OP.Gork píše:Gork píše:Prosím o vyjádření jen hráče, kteří mají jednu z postav povolání Válečníka...Jack9012 píše:Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) díkGratuluji, vyhráváš cenu nejzbytečnějšího postu tady. Doufal jsem, že se tady na fóru pohybují rozumní lidé a když napíšu, aby se lidi bez warů nevyjadřovali, že to tak opravdu bude. Nejenže nevíš o tématu absolutně nic a nerespektuješ téma, ale navíc píšeš jen abys rozpoutal flamewar a provokoval. Díky.Jack9012 píše:taky mohu brečet že stara magie měla vejry a čepele a ja pak nemusel poiužit GH ani obvazy. Vidím tu jen pláč ale aby sem někdo hodil post jako steny to ne, chlapci přestaňte brečet a dejte sem dalši rozumnej navrh na upravu takhle to nikam nevede a je tu jen plač který tu bude vždycky. Ať už se jednalo o novou magii a nebo se jedna o postoje valečníka( který je podle mě teď aspoň na stejné urovni jako ostatni povolaní) tak nikdy se tu neobjevil rozumný nazor, taky bych mohl řvat ať se vratí stará magie a nevrátí se
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Můžeš mě říct v čem byl War OP?? Pokud vím tak za wara si nikdo nedal solo Pyramidu atd..
War když de do pvp tak aby mel nějakou šanci musí mít rezisty (i kdybys mel full goldy tak te sundaji jako nic) + zbroj dnes jsem se pokoušel nakombinovat rezisty a abych vypadal alespoň trosku RP a nemel na sobe chlupatou tuniku a další blbosti tak sem se s rezistama dostal hodně nízko.
Wara sundá mág během 3 vteřin jednou zapije a pak už je tuhej, takže útočnej postoj je úplně k ničemu.War by měl mít výdrž ale když Mag/Nekro sesle kouzlo pohybuje se jeho dmg 40-70 na to že muze jen chlastat ocisty,a zdrhat war pokud nema skill nema ani skok tím pádem se jeho dosah snížil na 2 pole pokud má (Halu,Kopí,Bardychu) jinak pokud se nedostane k magickýmu povolaní tak je hned tuhej. Dokonce i čorka ma vetší šanci na sundaní wara stačí mít na kopí smrták do toho krvko (neříkam že předtím nemel šanci ) a war zachvilku leží protože v útočným postoji (připomínám pro ISAKA - útocnej postoj je ze ti berou dmg jako kráva a ty ho mít musíš aby ses skokem přibližil) ) nemá war žádnou šanci.
War když de do pvp tak aby mel nějakou šanci musí mít rezisty (i kdybys mel full goldy tak te sundaji jako nic) + zbroj dnes jsem se pokoušel nakombinovat rezisty a abych vypadal alespoň trosku RP a nemel na sobe chlupatou tuniku a další blbosti tak sem se s rezistama dostal hodně nízko.
Wara sundá mág během 3 vteřin jednou zapije a pak už je tuhej, takže útočnej postoj je úplně k ničemu.War by měl mít výdrž ale když Mag/Nekro sesle kouzlo pohybuje se jeho dmg 40-70 na to že muze jen chlastat ocisty,a zdrhat war pokud nema skill nema ani skok tím pádem se jeho dosah snížil na 2 pole pokud má (Halu,Kopí,Bardychu) jinak pokud se nedostane k magickýmu povolaní tak je hned tuhej. Dokonce i čorka ma vetší šanci na sundaní wara stačí mít na kopí smrták do toho krvko (neříkam že předtím nemel šanci ) a war zachvilku leží protože v útočným postoji (připomínám pro ISAKA - útocnej postoj je ze ti berou dmg jako kráva a ty ho mít musíš aby ses skokem přibližil) ) nemá war žádnou šanci.
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

- Thaum
- Koordinátor
- Příspěvky: 2851
- Registrován: ned 29. pro 2013, 19:41
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Přesunul jsem toho téma z "Hráči GM týmu" do "Povolání", protože:
- odpovědi v anketě jsou cíleně zaměřené k negativnímu výsledku
- nečeká se zapojení GM týmu (dle Gorkova "není fórum Hráči hráčům")
- téma souvisí s povoláním Válečník
Koordinátor z přesvědčení, skriptař pro radost zachování zdravého rozumu a pokroku v mezích možností
Stručně, jasně, výstižně - pokud se chceme někam posunout.
"Are you an effective team?" - Sally (Oblivion 2013 movie)
Stručně, jasně, výstižně - pokud se chceme někam posunout.
"Are you an effective team?" - Sally (Oblivion 2013 movie)

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Tak jsem dneska dělal menší testovaní.
Obranný postoj
V tomto postoji se dmg s válečným palcátem pohybuje okolo 20-25 na ránu ale stalo se mi ze když jsem přepnul z normálního na obranný tak se postava přestala vykrývat štítem to se stalo i když jsem prvně přepnul na obranný a pak dal stít takže než se nějak opraví doporučuji obranný postoj vynechat. Poškození které jsem dostával bylo cca 4-7 ale pokaždé se protivnici trefili ale to bude asi tím krytem.
Normální postoj
Dmg se výrazně zvýšila 25-35 na ránu docela poteší druhý dech který ušetří GH, Kryt štítem tady jede dobře než u obranného postoje
trochu mi teda chybí skok proti warům v platech viz. Otrokáři dávají poměrně velkou dmg a vykryjí útoky.
Rád bych aby odpovědělo některé GM kolik skillu musí postava mít aby mohla používat útočný postoj nejde mi do hlavy že s drtivejma 70+ stále skákat nemůžu. Bylo by možný ten skill trochu snížit přece jen tady jsou hráči co u toho nemůžou sedět 10 hodin denně a trochu je tento postoj omezuje v hraní.
Obranný postoj
V tomto postoji se dmg s válečným palcátem pohybuje okolo 20-25 na ránu ale stalo se mi ze když jsem přepnul z normálního na obranný tak se postava přestala vykrývat štítem to se stalo i když jsem prvně přepnul na obranný a pak dal stít takže než se nějak opraví doporučuji obranný postoj vynechat. Poškození které jsem dostával bylo cca 4-7 ale pokaždé se protivnici trefili ale to bude asi tím krytem.
Normální postoj
Dmg se výrazně zvýšila 25-35 na ránu docela poteší druhý dech který ušetří GH, Kryt štítem tady jede dobře než u obranného postoje
trochu mi teda chybí skok proti warům v platech viz. Otrokáři dávají poměrně velkou dmg a vykryjí útoky.
Rád bych aby odpovědělo některé GM kolik skillu musí postava mít aby mohla používat útočný postoj nejde mi do hlavy že s drtivejma 70+ stále skákat nemůžu. Bylo by možný ten skill trochu snížit přece jen tady jsou hráči co u toho nemůžou sedět 10 hodin denně a trochu je tento postoj omezuje v hraní.
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

Re: Váš názor na postoje válečníka?
I kdyz teda Gork v tomto pouze vtipnem (soude podle voleb v ankete) topiku zadal vyjadreni pouze hracu, doufam ze mu nebude vadit kdyz se take vyjadrim.
Rad bych podekoval vsem kteri prvni postoje zkousi, a pak az komentuji (tedy vyslovne Stenovi, Liquidovi a asi Matteovi?) a tem jejichz posty jsou konstruktivni (tedy vyslovne Stenovi a castecne Gorkovi a v poslednich postech Aradrielovi).
Skillova narocnost
Nyni je potreba 80 %. U skoku je to hranice kdy skok zacina davat stejne zraneni jako ma zbran. Nicmene by se se narocnost mohla snizit, rekneme na 70, 75 %.
Utocny postoj
Zvyseny prijem fyz. zraneni v utocnem postoji by se mohl rozlisovat podle toho jestli jde o NPC nebo Hrace. Dejme tomu v PvP by bylo zvyseni pouze polovicni oproti PvM (jak navrhoval Dorchaide)
Rezisty nejdou rozlisovat na hrace/NPC, ale tech 10 bodu co to bere nema az tak vyrazny efekt (6 dmg navic ze 40 zakladu v nejhorsim moznem pripade) a pokud je potreba jde jednoduse vykompenzovat.
Normalni postoj
Ten mi prijde osobne v poradku, ale i zde se muzeme bavit o nejakych upravach.
Obranny postoj
Nejvetsi zmenou je zde uprava vypoctu armoru, kdy byla odstrane nahoda. Bylo proto ale potreba slozite obejit system zranovani a to zpusobuje prave ty nepredpokladane problemy (nefunkcni achylka, problemy se stitem). Toto pujde vyresit zasahem do kodu sphery, ale nejdriv bylo treba otestovat samotny vypocet.
Uprava prijimaneho zraneni je mozna, ale jeste bych pockal po oprave kdy zacnou fungovat stity.
Jinak jsem zde nezahledl zadny nazor na Taunt (Krik valecnika) krom jednoho a nekolik nazoru ktere ocividne na Taunt nepomyslely. Je s Tauntem nejaky problem?
Rad bych podekoval vsem kteri prvni postoje zkousi, a pak az komentuji (tedy vyslovne Stenovi, Liquidovi a asi Matteovi?) a tem jejichz posty jsou konstruktivni (tedy vyslovne Stenovi a castecne Gorkovi a v poslednich postech Aradrielovi).
Skillova narocnost
Nyni je potreba 80 %. U skoku je to hranice kdy skok zacina davat stejne zraneni jako ma zbran. Nicmene by se se narocnost mohla snizit, rekneme na 70, 75 %.
Utocny postoj
Zvyseny prijem fyz. zraneni v utocnem postoji by se mohl rozlisovat podle toho jestli jde o NPC nebo Hrace. Dejme tomu v PvP by bylo zvyseni pouze polovicni oproti PvM (jak navrhoval Dorchaide)
Rezisty nejdou rozlisovat na hrace/NPC, ale tech 10 bodu co to bere nema az tak vyrazny efekt (6 dmg navic ze 40 zakladu v nejhorsim moznem pripade) a pokud je potreba jde jednoduse vykompenzovat.
Normalni postoj
Ten mi prijde osobne v poradku, ale i zde se muzeme bavit o nejakych upravach.
Obranny postoj
Nejvetsi zmenou je zde uprava vypoctu armoru, kdy byla odstrane nahoda. Bylo proto ale potreba slozite obejit system zranovani a to zpusobuje prave ty nepredpokladane problemy (nefunkcni achylka, problemy se stitem). Toto pujde vyresit zasahem do kodu sphery, ale nejdriv bylo treba otestovat samotny vypocet.
Uprava prijimaneho zraneni je mozna, ale jeste bych pockal po oprave kdy zacnou fungovat stity.
Jinak jsem zde nezahledl zadny nazor na Taunt (Krik valecnika) krom jednoho a nekolik nazoru ktere ocividne na Taunt nepomyslely. Je s Tauntem nejaky problem?
Připomínky, poznámky, kritiky, reklamace, udání, stížnosti řeším přes SZ (soukromé zprávy).

- Aradriel de Nutreth
- Hráč
- Příspěvky: 29
- Registrován: pon 22. srp 2016, 14:04
Re: Váš názor na postoje válečníka?
Zatím jsem křik válečníka nezkoušel počkám až bude opraven ten štít pak napíšu názor.
Aradriel de Nutreth [Praetoria]= Jednou Praetorián navždy Praetorián!!!!

Re: Váš názor na postoje válečníka?
Toto je opraveno. Novy vypocet byl zanesen primo do jadra sphery.Nolda píše:Bylo proto ale potreba slozite obejit system zranovani a to zpusobuje prave ty nepredpokladane problemy (nefunkcni achylka, problemy se stitem). Toto pujde vyresit zasahem do kodu sphery, ale nejdriv bylo treba otestovat samotny vypocet.
Prerekvizity na bojove stavy zjednoduseny na 70 % skillu.
Připomínky, poznámky, kritiky, reklamace, udání, stížnosti řeším přes SZ (soukromé zprávy).
