Magicka povolani jsou dost OP ale pro změnu zase nemaji jednoduche začatky (drahe knihy, regy a pod) lektvary se zdražili opravdu kvuli kuchani kde tě mega moc boli každy nadechnuti pač kuchani natrenit je sila. V realu pokud se to uděla spadne to na to že nidko nebude kupvoat Tranz lektvary, možna ani ty mana lektvary. Tim padem necro bdue mit tu alchymku zbytečnou. Už tak je necro dost jetej a to jen kvuli tomu že kněz ma 90 alchymie a sam si namícha skoro všeVikJav píše:No šlo mi asi spíš o ty začátky. Je to na delší diskuzi lidí, kteří se orientují v problematice herního systému víc než já.
Kouzelník
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
To kouzlo neni špatny napad ale omezil bych ho, aby se použivalo v určitych intervalech třeba každych 5 -8 minut že by šlo zakastit znovaDorchaide píše:*píšu jako hráč*
Já bych tu diskuzi hned neuzavíral..
Mág je ze začátku v dost silné nevýhodě. S tím souhlasím.
Zahrádka se mi líbí, i za kněze je to perfektní věc, mohla by se klidně prodloužit v trvání.
Lektvary jsou taky kapitola sama o sobě.. Je docela rozdíl pít očistu a obnovu, v ceně snad i desetinásobný (netopýří křídlo vs černá perla).
Spíš než jen zvednutí pasivního regenu by se mi líbilo další kouzlo nebo item, který manu doplní.
(Viz mod Skyrim, kde je kouzlo doplňující manu za každý uběhnutý metr.. Pro inspiraci)
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Hráč
- Příspěvky: 2514
- Registrován: pát 03. úno 2006, 13:40
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Česká Třebová (a Praha)
Re: Kouzelník
90 alchymie má akorát kouzelník s talismanem (80 max)Jack9012 píše:... a to jen kvuli tomu že kněz ma 90 alchymie a sam si namícha skoro vše
kněz má max 60
ostatní 40 nebo 20
Aran Finwes, král elfů
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Hráč
- Příspěvky: 2514
- Registrován: pát 03. úno 2006, 13:40
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Česká Třebová (a Praha)
Re: Kouzelník
Ohledně many - Time/mana management
zase z toho neudělejte silně akční hru, kde kouzelník metá jedno za druhým, jako jsou nějaká jiná RPG nebo ten Skyrim![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kouzelník má silná kouzla, ale musí si hlídat manu a umět s ní pracovat. Třeba jako v DND hrách (na PC Baldurs gate, DND pravidla asi po 3,5).
Možná prozkoumat ty základní útočná kouzla, jak to s nima je co se náročnosti týče... ale... aby to zas nebylo lepší než lučistník...
jdeš na blízko - musíš se léčit
war nemá magii, ale má nejlepší AR
zloděj nemá magii... nevim, obvazy?
hraničář, bard se mohou léčit kouzlem
na dálku, střelné zbraně
potřebuješ střelivo, střílíš stále
různé druhy střel, různě drahé střelivo
na dálku, kouzla
silná kouzla jsou silná kouzla a žerou hodně many a regy - pak musíš meditovat
slabá kouzla nevím jak jsou na tom v porovnání se střelnými zbraněmi, ale taky se mana vyčerpá
... v tomhle systému by snad nevadilo levné kouzlo, slabší nebo stejné silné jako šípy a občasná meditace, ale šípování by asi mělo být konstantnější a v konečném důsledku lepší než kouzelnická 'cantrip' kouzla... hlavní dmg síla kouzelníka je právě v silných kouzlech, která by měla v krátký čas být schopna dát vysoký dmg (teorie, jak funguje v praxi na aktuálním systému nevím
)
zase z toho neudělejte silně akční hru, kde kouzelník metá jedno za druhým, jako jsou nějaká jiná RPG nebo ten Skyrim
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kouzelník má silná kouzla, ale musí si hlídat manu a umět s ní pracovat. Třeba jako v DND hrách (na PC Baldurs gate, DND pravidla asi po 3,5).
Možná prozkoumat ty základní útočná kouzla, jak to s nima je co se náročnosti týče... ale... aby to zas nebylo lepší než lučistník...
jdeš na blízko - musíš se léčit
war nemá magii, ale má nejlepší AR
zloděj nemá magii... nevim, obvazy?
hraničář, bard se mohou léčit kouzlem
na dálku, střelné zbraně
potřebuješ střelivo, střílíš stále
různé druhy střel, různě drahé střelivo
na dálku, kouzla
silná kouzla jsou silná kouzla a žerou hodně many a regy - pak musíš meditovat
slabá kouzla nevím jak jsou na tom v porovnání se střelnými zbraněmi, ale taky se mana vyčerpá
... v tomhle systému by snad nevadilo levné kouzlo, slabší nebo stejné silné jako šípy a občasná meditace, ale šípování by asi mělo být konstantnější a v konečném důsledku lepší než kouzelnická 'cantrip' kouzla... hlavní dmg síla kouzelníka je právě v silných kouzlech, která by měla v krátký čas být schopna dát vysoký dmg (teorie, jak funguje v praxi na aktuálním systému nevím
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aran Finwes, král elfů
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
dik za podporuFinwes píše:Ohledně many - Time/mana management
zase z toho neudělejte silně akční hru, kde kouzelník metá jedno za druhým, jako jsou nějaká jiná RPG nebo ten Skyrim
kouzelník má silná kouzla, ale musí si hlídat manu a umět s ní pracovat. Třeba jako v DND hrách (na PC Baldurs gate, DND pravidla asi po 3,5).
Možná prozkoumat ty základní útočná kouzla, jak to s nima je co se náročnosti týče... ale... aby to zas nebylo lepší než lučistník...
jdeš na blízko - musíš se léčit
war nemá magii, ale má nejlepší AR
zloděj nemá magii... nevim, obvazy?
hraničář, bard se mohou léčit kouzlem
na dálku, střelné zbraně
potřebuješ střelivo, střílíš stále
různé druhy střel, různě drahé střelivo
na dálku, kouzla
silná kouzla jsou silná kouzla a žerou hodně many a regy - pak musíš meditovat
slabá kouzla nevím jak jsou na tom v porovnání se střelnými zbraněmi, ale taky se mana vyčerpá
... v tomhle systému by snad nevadilo levné kouzlo, slabší nebo stejné silné jako šípy a občasná meditace, ale šípování by asi mělo být konstantnější a v konečném důsledku lepší než kouzelnická 'cantrip' kouzla... hlavní dmg síla kouzelníka je právě v silných kouzlech, která by měla v krátký čas být schopna dát vysoký dmg (teorie, jak funguje v praxi na aktuálním systému nevím)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Problem je, aby se pri zlehcovani o trochu novackovi, hodne nezlepsilo maxnutemu povolani. Uz takove Vulnere (Ubliz) je dobre kouzlo a kouzelnik jich muze seslat 27 na jednu manu, zatimco je v bezpeci, protoze muze celou dobu pred NPC utikat. Valecnik takovou moznost nema. Bud musi riskovat na blizko, nebo se pri strileni musi zastavovat.
Kdyby mel kouzelnik kouzlo, ktere by se dalo kouzlit donekonecna bez meditace, muselo by byt omezene nejak jinak.
Kdyby mel kouzelnik kouzlo, ktere by se dalo kouzlit donekonecna bez meditace, muselo by byt omezene nejak jinak.
Připomínky, poznámky, kritiky, reklamace, udání, stížnosti řeším přes SZ (soukromé zprávy).
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Šlo by udělat skill (jako je cesta domu a pod) který by magičovi a nekromantovy udělilo zvyšení regenu (čim víc by měl inty tím menši by byl regen z toho skillu) ale šel by seslat jendou třeba za 10 minut ? Tohle by byla verze s kterou bych tak souhlasil. To je muj navrh pokuď by se o tom přemyšlelo. Ale i tak mag má stále přirodu s kteoru muže pracovat (zahradka) což je jeho obři vyhoda.Nolda píše:Problem je, aby se pri zlehcovani o trochu novackovi, hodne nezlepsilo maxnutemu povolani. Uz takove Vulnere (Ubliz) je dobre kouzlo a kouzelnik jich muze seslat 27 na jednu manu, zatimco je v bezpeci, protoze muze celou dobu pred NPC utikat. Valecnik takovou moznost nema. Bud musi riskovat na blizko, nebo se pri strileni musi zastavovat.
Kdyby mel kouzelnik kouzlo, ktere by se dalo kouzlit donekonecna bez meditace, muselo by byt omezene nejak jinak.
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Hráč
- Příspěvky: 2514
- Registrován: pát 03. úno 2006, 13:40
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Česká Třebová (a Praha)
Re: Kouzelník
A co na to zajeti kouzelnici? Jaky meli problem s expenim a harvenim?
Pamatuji, ze jeden hrac z cechu jel maga na chaos a rikal, ze harveni je s tim v pohode. Ten hrac znal system a kouzelnik je tezsi na system. Pocitam ze to mlatil tou ohnivou kouli a obcas si pomohl necim silnejsim, mozna plosnejsim, za regy.
Rikate, ze to regeneruje pomalu, kolik mate meditaci? Meditace pripadne podporena lektvarem (ktery snad stale obcas pada z nejakych monster) uz neco dava. Vzpominam, ze kdyz jsem driv, jste za stare magie, bojoval na blizko, tak jsem se zase musel lecit, coz mi zralo obvazy a zabiti zbojnika mi vlastne moc penez neprineslo. Takhle ze zacatku nejlehci harv mi prijde s lukem (jeste kdyz vis, kde sehnat sipy abys je nemusel kupovat)
Jeste vlastne jednu vyhodu kouzla maji - muzes je kouzlit v pohybu. Jak rika Nolda, muzes utikat a castit. S lukem musis zastavit.
Asi bych doporucil chodit treba s medvedem. A toho cisteho kouzlenika co se spoleha sam na sebe rozjet az bude mit clovek neco nahrano a naexpeno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kdyz se prida kouzlo, co bude stat 1 manu, tak sila bude odpovidat... muselo by davat min nez Harm (Ubliz). Takze bude zase hodne slabe, ale na celou manu da za delsi cas vetsi zraneni. Bylo by takove kouzlo v poradku? Nerozjede se zase dalsi diskuze ze je to kouzlo k nicemu, protoze dava jen za 4-5?
Pamatuji, ze jeden hrac z cechu jel maga na chaos a rikal, ze harveni je s tim v pohode. Ten hrac znal system a kouzelnik je tezsi na system. Pocitam ze to mlatil tou ohnivou kouli a obcas si pomohl necim silnejsim, mozna plosnejsim, za regy.
Rikate, ze to regeneruje pomalu, kolik mate meditaci? Meditace pripadne podporena lektvarem (ktery snad stale obcas pada z nejakych monster) uz neco dava. Vzpominam, ze kdyz jsem driv, jste za stare magie, bojoval na blizko, tak jsem se zase musel lecit, coz mi zralo obvazy a zabiti zbojnika mi vlastne moc penez neprineslo. Takhle ze zacatku nejlehci harv mi prijde s lukem (jeste kdyz vis, kde sehnat sipy abys je nemusel kupovat)
Jeste vlastne jednu vyhodu kouzla maji - muzes je kouzlit v pohybu. Jak rika Nolda, muzes utikat a castit. S lukem musis zastavit.
Asi bych doporucil chodit treba s medvedem. A toho cisteho kouzlenika co se spoleha sam na sebe rozjet az bude mit clovek neco nahrano a naexpeno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kdyz se prida kouzlo, co bude stat 1 manu, tak sila bude odpovidat... muselo by davat min nez Harm (Ubliz). Takze bude zase hodne slabe, ale na celou manu da za delsi cas vetsi zraneni. Bylo by takove kouzlo v poradku? Nerozjede se zase dalsi diskuze ze je to kouzlo k nicemu, protoze dava jen za 4-5?
Aran Finwes, král elfů
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
Malé věci se dějí každý den,
vždy dají časem dohromady jeden velký celek...
(Elfské tituly: Aran - král; Arandur/Aranduri - správce/správkyně města; Naladris - herold; Aranthi - vůdce vojsk)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Pravě proto ja a Sally jsme tohle hned odmitali ja jako magicke povolani nemam problem a ze začatku sem chodil s medvěděm a necro to ma o něco těžši
Isak-Chlapec vyhnaný Z karavany
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
Prosím naučte se čist celé články, nebudu opakovat jednu věc 50x:) dík
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Nevím jestli to tu nepadlo nečetl jsem tak pozorně, ale napadá mě:
Pasivní regenerace many vázaná na inteligenci? Noob char bude stejně pomalu castit Vulnere a max mág to nebude používat vůbec páč se to nevyplatí.
Elfové stále budou mít ten svůj bonus prakticky dopad jenom na max-vs noob mág (teda zvážil bych to pro všechny povka) a musela by se najít nějaká hezká vyváženost
edit: myšleno jako +1inta = +(nějaká hodnota pasivní regenrace many)
Pasivní regenerace many vázaná na inteligenci? Noob char bude stejně pomalu castit Vulnere a max mág to nebude používat vůbec páč se to nevyplatí.
Elfové stále budou mít ten svůj bonus prakticky dopad jenom na max-vs noob mág (teda zvážil bych to pro všechny povka) a musela by se najít nějaká hezká vyváženost
edit: myšleno jako +1inta = +(nějaká hodnota pasivní regenrace many)
Zubo - Vždy věrný Kulguru a obětován Mrogrothovi
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru
Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
Inet - Bývalá šaman, matka a kojná mnoha barbarák, vysloužilá baruk, vysloužilá dočasná správce Thyru, khrum co zpívat o legendy a kdo vědít co dál... Dál Herndall novýho Imeru
Kulgurovský radikální levicový hardcore roleplayer - nemluvte na mě se zavřenou helmou na hlavě. Kdo tomu huhlání má rozumět
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
A co takhle zavést zvýšenou regeneraci many když bude hráč mimo boj.. tím myslím když ho nic nerozhází a nepraští...Erreth píše:Ono zas tak nejde o regeneraci many, ale spíš o to, proč mág musí po boji čekat na manu, ale válečník na staminu ne.
Podíváme se na to, minimálně si o tom v týmu promluvíme
Neříkám že přímo o meditaci... spíš všeobecně o kouzlení a náročnosti na manu...
takže by to fungovalo tak, že kdyby schytaval dmg,tak bude mít stále pomalou regeneraci.. když bude po určitý čas mimo boj a bude mít čas na "relaxaci" tak se regenerace zvýší
Akello d'Reu - Mág [Řád Vlka; Zbojníci; Kavalerie; Drungor] Zabanován!
Akello d'Reu - War [Drungor] Zabanován!
Akello d'Reu - xxx [Drungor]Čeká na ban Před banem
I steal from the bitches and give it to the riches!
Jednou Drungor - Navždy zabanován
Akello d'Reu - War [Drungor] Zabanován!
Akello d'Reu - xxx [Drungor]
I steal from the bitches and give it to the riches!
Jednou Drungor - Navždy zabanován
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
To už si myslím že by bylo daleko jednodušší dát kouzelníkovy 100% táboření a propojit to s regenem many pasivně. Tzn že kouzelné postavy co by měly max meditaci a max táboření by doplňovaly rychleji manu než ty co by měly max jen meditaci. Ale samozřejmě vychytat to tak ať se oplatí stále nosit tranzy...Volly píše:...
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
No řekl jsem si, že není třeba zakládat asi nové téma. Mám pár dotazů ke kouzelníkovi.
Dotaz první, v proměnách se nedá léčit ani kouzlit. To kouzlení bych pochopil, to léčení proč to nejde nebo dělám něco špatně že mi to nejde? (bavím se o obvazech nikoliv lektvarech)
Dotaz druhý, jak se dá s kouzelníkem nějak slušně na sólo trénovat Řeč mrtvých? Situace, kdy by mi někdo chtěl povědět, že mám chodit s nějakým mrtvým hráčem... tak předně tu není zas tolik aktivních lidí a druhak by mě zajímalo, jak by se to roleplayově odůvodňovalo kvůli makrování běhat s nějakým duchem někoho atd. Prostě mě zajímá odpověď jednoduchá herní, praktická. Jestli má kouzelník k dispozici nějaké kouzlo či tak. Informace na webu jsou děravé jako ústa staré ženy, bohužel. A to myslím obecně nejen u kouzelníka.
Třetí dotaz se netýká jen kouzelníka, ale obecně těch informací na webu, například popis kouzel. Je někde nějaký slušný popis nebo ty rádoby vtipné nic neříkající popisky jsou vše?
Očista ohněm: "Jako fénix bájný, i ty se z ohně znovu zrodit můžeš." Já děkuji za básnickou iniciativu (nemyšleno ironicky), ale fakticky je mi ta informace úplně na nic. Pokud se nedozvím co dané kouzlo dělá, tak si nemůžu ani udělat představu o tom, jestli mi k něčemu je nebo není. A "zjišťuj si ve hře" fungovalo v roce 1990 - 2015 max., spíše 2012. Zvláště pak když zjišťuj ve hře obnáší x hodin makra, aby člověk zjistil... "Jo tohle je k ničemu to nepotřebuju."
A to bude asi vše pro tuto chvíli![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dotaz první, v proměnách se nedá léčit ani kouzlit. To kouzlení bych pochopil, to léčení proč to nejde nebo dělám něco špatně že mi to nejde? (bavím se o obvazech nikoliv lektvarech)
Dotaz druhý, jak se dá s kouzelníkem nějak slušně na sólo trénovat Řeč mrtvých? Situace, kdy by mi někdo chtěl povědět, že mám chodit s nějakým mrtvým hráčem... tak předně tu není zas tolik aktivních lidí a druhak by mě zajímalo, jak by se to roleplayově odůvodňovalo kvůli makrování běhat s nějakým duchem někoho atd. Prostě mě zajímá odpověď jednoduchá herní, praktická. Jestli má kouzelník k dispozici nějaké kouzlo či tak. Informace na webu jsou děravé jako ústa staré ženy, bohužel. A to myslím obecně nejen u kouzelníka.
Třetí dotaz se netýká jen kouzelníka, ale obecně těch informací na webu, například popis kouzel. Je někde nějaký slušný popis nebo ty rádoby vtipné nic neříkající popisky jsou vše?
Očista ohněm: "Jako fénix bájný, i ty se z ohně znovu zrodit můžeš." Já děkuji za básnickou iniciativu (nemyšleno ironicky), ale fakticky je mi ta informace úplně na nic. Pokud se nedozvím co dané kouzlo dělá, tak si nemůžu ani udělat představu o tom, jestli mi k něčemu je nebo není. A "zjišťuj si ve hře" fungovalo v roce 1990 - 2015 max., spíše 2012. Zvláště pak když zjišťuj ve hře obnáší x hodin makra, aby člověk zjistil... "Jo tohle je k ničemu to nepotřebuju."
A to bude asi vše pro tuto chvíli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- Zoltan
- 2. výstraha
- Příspěvky: 230
- Registrován: ned 30. dub 2006, 19:40
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Praha-Havant
Re: Kouzelník
Bandy pokud vím v proměně nefungují, na druhou stranu vím určitě že v některých proměnách kouzlit jde, nebo alespon minimálně v jedná to jde.Vaynar píše:No řekl jsem si, že není třeba zakládat asi nové téma. Mám pár dotazů ke kouzelníkovi.
Dotaz první, v proměnách se nedá léčit ani kouzlit. To kouzlení bych pochopil, to léčení proč to nejde nebo dělám něco špatně že mi to nejde? (bavím se o obvazech nikoliv lektvarech)
Řeč mrtvých se dá trénovat bud nějakým kouzlem které vyžaduje řeč mrtvých ke svému seslání a nebo normálně používáním skillu. Nemusíš vedle sebe mít ducha, jenom tu řeč mrtvých jednou za X minut zapnout. Trénuje se fakt špatně.Vaynar píše: Dotaz druhý, jak se dá s kouzelníkem nějak slušně na sólo trénovat Řeč mrtvých? Situace, kdy by mi někdo chtěl povědět, že mám chodit s nějakým mrtvým hráčem... tak předně tu není zas tolik aktivních lidí a druhak by mě zajímalo, jak by se to roleplayově odůvodňovalo kvůli makrování běhat s nějakým duchem někoho atd. Prostě mě zajímá odpověď jednoduchá herní, praktická. Jestli má kouzelník k dispozici nějaké kouzlo či tak. Informace na webu jsou děravé jako ústa staré ženy, bohužel. A to myslím obecně nejen u kouzelníka.
Tam Ti asi poradim jen to aby si to vyzkoušel ve hře no..Vaynar píše: Třetí dotaz se netýká jen kouzelníka, ale obecně těch informací na webu, například popis kouzel. Je někde nějaký slušný popis nebo ty rádoby vtipné nic neříkající popisky jsou vše?
Očista ohněm: "Jako fénix bájný, i ty se z ohně znovu zrodit můžeš." Já děkuji za básnickou iniciativu (nemyšleno ironicky), ale fakticky je mi ta informace úplně na nic. Pokud se nedozvím co dané kouzlo dělá, tak si nemůžu ani udělat představu o tom, jestli mi k něčemu je nebo není. A "zjišťuj si ve hře" fungovalo v roce 1990 - 2015 max., spíše 2012. Zvláště pak když zjišťuj ve hře obnáší x hodin makra, aby člověk zjistil... "Jo tohle je k ničemu to nepotřebuju."
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rytíř Zoltan - alespon po smrti odpočívá v pokoji Roneth- Baruk Imeru
Truls Rohk - pořád kopu a pořád mám málo
Skeld - vyhrát! Ostatní bejt lama (2021)
![img](http://gladie.jecool.net/img/glogo.gif)
Truls Rohk - pořád kopu a pořád mám málo
Skeld - vyhrát! Ostatní bejt lama (2021)
![img](http://gladie.jecool.net/img/glogo.gif)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Zoltan byl dřív, tak odpovím aspoň tu poslední
Asi není důvod nemít na Wiki normální popisky.. Akorát to musíme nějak vyřešit technicky, protože se propisují přímo ze hry. Podíváme se na to.Vaynar píše:Třetí dotaz se netýká jen kouzelníka, ale obecně těch informací na webu, například popis kouzel. Je někde nějaký slušný popis nebo ty rádoby vtipné nic neříkající popisky jsou vše?
Očista ohněm: "Jako fénix bájný, i ty se z ohně znovu zrodit můžeš." Já děkuji za básnickou iniciativu (nemyšleno ironicky), ale fakticky je mi ta informace úplně na nic. Pokud se nedozvím co dané kouzlo dělá, tak si nemůžu ani udělat představu o tom, jestli mi k něčemu je nebo není. A "zjišťuj si ve hře" fungovalo v roce 1990 - 2015 max., spíše 2012. Zvláště pak když zjišťuj ve hře obnáší x hodin makra, aby člověk zjistil... "Jo tohle je k ničemu to nepotřebuju."
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Děkuji za odpovědi
A nebylo by fajn, kdyby se svým omezeným léčením (30%) mohl kouzelník léčit v bojových proměnách, obvazy nebo i základním healem? Aspoň si trochu vylepšit situaci a k něčemu ten skill použít. Když mám teď morf, tak 10 minut nevyužiji, když to chci mlátit, protože mi dřív dojdou HP a ne na nějak extra silných bytostech. Což znamená, že si nemůžu hrát a to je u hry docela zásadní nedostatek
A morfovat z proměny a do proměny kvůli léčení jaksi popírá ten smysl proměny, že. Nebo ne popírá přímo, ale dělá to z toho takovou cestu napůl - dáme ti možnost si zablbnout s mágem na melee, ale punishneme tě za to.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A nebylo by fajn, kdyby se svým omezeným léčením (30%) mohl kouzelník léčit v bojových proměnách, obvazy nebo i základním healem? Aspoň si trochu vylepšit situaci a k něčemu ten skill použít. Když mám teď morf, tak 10 minut nevyužiji, když to chci mlátit, protože mi dřív dojdou HP a ne na nějak extra silných bytostech. Což znamená, že si nemůžu hrát a to je u hry docela zásadní nedostatek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- Zoltan
- 2. výstraha
- Příspěvky: 230
- Registrován: ned 30. dub 2006, 19:40
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Praha-Havant
Re: Kouzelník
Vaynar píše:Děkuji za odpovědi![]()
A nebylo by fajn, kdyby se svým omezeným léčením (30%) mohl kouzelník léčit v bojových proměnách, obvazy nebo i základním healem? Aspoň si trochu vylepšit situaci a k něčemu ten skill použít. Když mám teď morf, tak 10 minut nevyužiji, když to chci mlátit, protože mi dřív dojdou HP a ne na nějak extra silných bytostech. Což znamená, že si nemůžu hrát a to je u hry docela zásadní nedostatekA morfovat z proměny a do proměny kvůli léčení jaksi popírá ten smysl proměny, že. Nebo ne popírá přímo, ale dělá to z toho takovou cestu napůl - dáme ti možnost si zablbnout s mágem na melee, ale punishneme tě za to.
No jak jsem řekl při některých proměnách to jde při některých ne. Mág už tuhle chvíli zvládne projít sám docela dost věcí, nemyslim, si že je žádoucí ho ještě víc boostovat jako melee charakter obzvlášť když na pár základních proměn Ti stačí pustit jen na pár hodin makro.
Rytíř Zoltan - alespon po smrti odpočívá v pokoji Roneth- Baruk Imeru
Truls Rohk - pořád kopu a pořád mám málo
Skeld - vyhrát! Ostatní bejt lama (2021)
![img](http://gladie.jecool.net/img/glogo.gif)
Truls Rohk - pořád kopu a pořád mám málo
Skeld - vyhrát! Ostatní bejt lama (2021)
![img](http://gladie.jecool.net/img/glogo.gif)
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- Marfik
- Hráč
- Příspěvky: 496
- Registrován: pon 15. zář 2008, 20:05
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Svatoslav u Tišnova||Ileren||Imer
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kouzelník
V morfu beholdera jde kouzlit, v morfu hadího válečníka jde pak držet zbraň, jinak mág možnosti jak vytrénovat řeč mrtvých moc nemá, kromě sasmotného makrování. Jde o to že těch kouzel na to je fakt málo a mága je to asi jen brána pekel nad 60%. On je to docela těžký skill i pro nekromanta a paradoxně nejlépe leze knězovi na kouzlu Svaté světlo ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![img](http://i.imgur.com/2I0ortU.png)
Seregon de Celeg - Mistr zámků[Zaklínači]
Furion de Garthor - Ochránce Nakrul [Drungor]
Sirien - Ďáblice v bílém [Drungor]
ICQ- 360-219-964
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Za mě, je mi to jedno ,.
Jen k tomu válečníkovi X mág...stamka vs mana
Hraju po dlouhé době...war na harvení nepoužívá stamku..tím myslím klasika štít autoattack
Vs mág pokud nemá pety,posly atd. musí vyplýtvat full magii a více aby zabil jednoho zbojníka v kroužkové košily..nemluvě o tom že pokud se nad ním objeví abilita skok dostane IK .
Podle mě tu byla debata o early lvlech mágovi a to je opravdu meditace opruz...když z deseti kouzel ještě 3 fizznou a 2x Npc odolá
..v té fazi bude mít těžko na lektvary tranzu .
Za to War to má podstatně jednodušší....ve full platech se postaví mezi npc a může jít na WC...zkušenost .
Docela blbost je stejně brát příklad War vs Mág...když Wara člověk vymaxuje téměř za den minimálně na použitelnou uroven pouze mlácením..nemá žadne naklady..koupí zbroj a jede.
Versus mág regy,knížky, svitky a hodiny makření...aby se dostal na proměny a moh něco vymlátit. (zkuste si chcípnout když začínate s mágem vs war...u mě to skončilo smazáním postavy když sem neměl nic v bance)
Také je škoda že u mága který by měl kouzlit je stokrát efektivnější se proměnit ve válečníka, vyhodit gryzláka a efektivnost se zlepší 10x
Podle mě má mág tyto fáze
Mág early - kouzla....zabiješ jednoho zbojníka za cca 2-3 minuty .....potom meditace .
Mág mid - morf : hadí válečník...gryzzly...mág si je schopný projít hřbitov a nějaký zbojníky,skřety .
Mág end - mág s poslem : buffuje posla kouzlí....stejně málo protože už jen to vyvolání posla ti sežere snad full manu .
( btw posel stojí regy a většinou prohraje proti dispelu..tak je i v end game možná efektivnější gryzzly)
War,Zloděj,Hrana si po boji nesednou a neodpočívají...pokud teda nepoužívaj ability skok.drtivák atd.
Mág early hodí pár kouzel a de se meditovat![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nechápu tady tu potřebu psát War má osvěžka, mág má očisty,tranzy atd....jelikož war opravdu po bojo neodpočívá pokud se nebere pvp...osvěžka, nebo nutnost použít ability .
Přijde mi to tu jako zneužití neznalosti hráče, kterej wara nikdy nehraj a řekne si aha oni musí taky odpočívat po boji, což ale není pravda .
další war nepotřebuje regy,manu ...vlastně nic.
Oproti tomu je výhoda mága, že má v podstatě alchymii, může opisovat a má nějakou možnost prodeje což válečník nemá.
Jen k tomu válečníkovi X mág...stamka vs mana
Hraju po dlouhé době...war na harvení nepoužívá stamku..tím myslím klasika štít autoattack
Vs mág pokud nemá pety,posly atd. musí vyplýtvat full magii a více aby zabil jednoho zbojníka v kroužkové košily..nemluvě o tom že pokud se nad ním objeví abilita skok dostane IK .
Podle mě tu byla debata o early lvlech mágovi a to je opravdu meditace opruz...když z deseti kouzel ještě 3 fizznou a 2x Npc odolá
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Za to War to má podstatně jednodušší....ve full platech se postaví mezi npc a může jít na WC...zkušenost .
Docela blbost je stejně brát příklad War vs Mág...když Wara člověk vymaxuje téměř za den minimálně na použitelnou uroven pouze mlácením..nemá žadne naklady..koupí zbroj a jede.
Versus mág regy,knížky, svitky a hodiny makření...aby se dostal na proměny a moh něco vymlátit. (zkuste si chcípnout když začínate s mágem vs war...u mě to skončilo smazáním postavy když sem neměl nic v bance)
Také je škoda že u mága který by měl kouzlit je stokrát efektivnější se proměnit ve válečníka, vyhodit gryzláka a efektivnost se zlepší 10x
Podle mě má mág tyto fáze
Mág early - kouzla....zabiješ jednoho zbojníka za cca 2-3 minuty .....potom meditace .
Mág mid - morf : hadí válečník...gryzzly...mág si je schopný projít hřbitov a nějaký zbojníky,skřety .
Mág end - mág s poslem : buffuje posla kouzlí....stejně málo protože už jen to vyvolání posla ti sežere snad full manu .
( btw posel stojí regy a většinou prohraje proti dispelu..tak je i v end game možná efektivnější gryzzly)
War,Zloděj,Hrana si po boji nesednou a neodpočívají...pokud teda nepoužívaj ability skok.drtivák atd.
Mág early hodí pár kouzel a de se meditovat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nechápu tady tu potřebu psát War má osvěžka, mág má očisty,tranzy atd....jelikož war opravdu po bojo neodpočívá pokud se nebere pvp...osvěžka, nebo nutnost použít ability .
Přijde mi to tu jako zneužití neznalosti hráče, kterej wara nikdy nehraj a řekne si aha oni musí taky odpočívat po boji, což ale není pravda .
další war nepotřebuje regy,manu ...vlastně nic.
Oproti tomu je výhoda mága, že má v podstatě alchymii, může opisovat a má nějakou možnost prodeje což válečník nemá.
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Hráč
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte 01. úno 2022, 21:39
Re: Kouzelník
Za mé bych mágovi manu nezvedal... Mám mága a máš x možností jak si doplnit do plna...
Hlavně War x Mag?
Mag - para na dálku - paralýza, zkamenění, kořeny?
War - skok - kterému může uhnout kdokoliv za překážku a nazdar nepřiblíží se k mágovi
Navíc - lektvar očisty, lektvar doplněni many, lektvar tranzu, zahrádka, pokud mas kněze může ti dat převod sily(převádí ti manu) protože většinou kněz nemusí kouzlit a stačí mu bandáže. A navíc tu zahrádku ti hodí i hrana i kněz...
Pokud už něco změnit tak možná podoby aby ten mág byl vice užitý na přeměny, přece jen k čemu používat Vír magie?
Poměr DPS Vír magie x Hadí válečník x kouzla?
Hlavně War x Mag?
Mag - para na dálku - paralýza, zkamenění, kořeny?
War - skok - kterému může uhnout kdokoliv za překážku a nazdar nepřiblíží se k mágovi
Navíc - lektvar očisty, lektvar doplněni many, lektvar tranzu, zahrádka, pokud mas kněze může ti dat převod sily(převádí ti manu) protože většinou kněz nemusí kouzlit a stačí mu bandáže. A navíc tu zahrádku ti hodí i hrana i kněz...
Pokud už něco změnit tak možná podoby aby ten mág byl vice užitý na přeměny, přece jen k čemu používat Vír magie?
Poměr DPS Vír magie x Hadí válečník x kouzla?
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: Kouzelník
Já ty osvěžka piju fest, protože odpočinek je opruz. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ale osvěžka (alespoň ty slabé), se dají zadarmo naharvit ledaskde, zatímco s lektvary doplnění many už to tak horké není.
Možná by mohly padat víc.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ale osvěžka (alespoň ty slabé), se dají zadarmo naharvit ledaskde, zatímco s lektvary doplnění many už to tak horké není.
Možná by mohly padat víc.
Lilien Jantarová Když světlo i temnota přijdou si pro tebe, už není kam se schovat.
![](./styles/andaria/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)