Příběh dokonalé sonaty

Místo pro Vaše příběhy ze hry, příběhy, které si sami tvoříte.
Pravidla fóra
1) I v této sekci platí všechna obecná pravidla andarijského fóra a Andarie jako celku.

2) Jedná se o role-play sekci. Piště sem vaše příběhy ze hry, klidně zapojte i fantazii. Jediné omezení vaší fantazie je Andaria a neprotestování postav, které pro svou fantazii použijete (např. příběh o přepadení a obrání nějakého hráče, který se nestal a který se dané oběti nelíbí, prostě bude smazán a označen jako spam). Možnost ohrazení se vůči použití jsou 2 týdny od uveřejnění příběhu v případě aktivních postav, neaktivní postavy doporučujeme nepoužívat.

3) Respektujte jednotlivá témata. Příspěvky nesouvisející s příběhem prvního příspěvku jsou spam. V počátečním příspěvku témata autor může dát seznam lidí, kteří mohou přispívat do daného témata. Respektujte tento seznam. Stejně tak autor příspěvku může požádat o zamknutí témata.

4) Seznam hříšníků této sekce bude veden zvlášť. Každý z hříchů bude ohodnocen body a po nasbírání 20 bodů bude dotyčnému zakázáno jakékoli přispívání do sekce.

Ceny hříchů jsou následující:
nesmyslné příspěvky, příspěvky nesouvisející se hrou - 8 bodů
spam - 5 bodů
ooc - 4 body
jiné prohřešky vůči duchu tohoto fóra - dle uvážení moderátora

V případě velmi vážných opakovaných prohřešků může být ještě před dosažením hranice udělen zákaz příspívání, případně může být trest promítnut i do hry. Jednalo by se o non-rp, a tak by byl i trestán. Seznam hříšníků bude vedný v daném fóru, v prvním příspěvku seznam jako takový, následně vždy příspěvek se jménem hříšníka a proč mu byl trest připsán včetně citace.

5) Příběh se dá samozřejmě zamknout za žádost autora prvního příspěvku, a nebo podle vůle moderátora.
Odpovědět
Valvius
Hráč
Příspěvky: 325
Registrován: pát 01. říj 2010, 15:12

  Příběh dokonalé sonaty

Příspěvek od Valvius »

Noc. Poslední zbytky celý den hořící svíce marně bojují s temnotou, ale postava u piana si toho nevšímá. Střídavě ťuká jedním prstem do kláves svého piana a střídavě vstává, aby přešel ke stolku zapsat, co vykoumal. Suché chomáčky vlasů, které připomínají spíše vlasy mrtvoly, mu padají do očí a on je musí odfoukávat. Po několikátém prokřupnutí v koleni usoudí, že dál to tak nepůjde; vezme noty ke klavíru a pustí se do komponování ještě s větší vervou.
Člověk by se nestačil divit, s jakou rychlostí přibývají na svitku tečky a čárky... a kolik svitků padlo této zoufalé činnosti za oběť a nyní budou poskytnuty ohni, aby je strávil jako polena. Člověk u piana prohrábl své vlasy, přičemž několik jich zůstalo v jeho ruce, a začal si svoji melodii přepískávat a přehrávat zároveň.
"Ano, ano..." poznamenal Ebro, když zrovna neměl plná ústa pískotu. Líbilo se mu to. Bylo to dobré. Bylo.
Zničehonic se někdo po jeho pravici začal smát.
Ebro se neleknul. "Už jsem se bál, že se tu neobjevíš," řekl onomu neznámému.
"Děláš, jako kdyby byla nějaká šance, že bych se neobjevil. Objevuju se vždycky, když chceš, copak jsi zapomněl?"
"Já vím, že jsi jenom přelud, do všech pekel," odpověděl mu Ebro podrážděně.
"Tak neříkej nesmysly. Jak pokračuje tvoje dokonalá sonáta?" Halucinace se podivně šklebila.
"Je to lepší, než minule. Vážně je, poslouchej!" Ebro začal přehrávat melodii, kterou tak pracně celé hodiny rozpracovával.
Přelud se začal asi ve třech čtvrtinách smát.
"Dost," řekl, "dost, prosím..."
"Jak to myslíš, dost?" Ebro byl vyvedený z míry.
"Tohle není tvá sonáta," odpověděla halucinaci.
"Jak.. jak to, že není? Je to dobré... Jenom tady upravíme několik detailů a hned to půjde..." začal něco zuřivě škrtat a přepisovat.
Přelud ho tiše sledoval. Promluvil, až když se střetly jejich oči.
"To nepomůže. Musíš se snažit dál."
"Ale vždyť to není špatné, má to melodii, rytmus, má to přechody jako..." Hlas ho zradil. On věděl, že to není dost dobré. Když to věděla jeho halucinace, tak to samozřejmě věděl i on.
"Není to špatné, ale není to dokonalá sonata. Nepokračuj v tom. Udělej z toho nějakou podřadnější věc. Ale není to ono."
Ebra zachvátila zuřivost. Popadl nejbližší květináč a mrštil jím po své halucinaci. Květináč prošel skrz postavu v černém hávu, jako kdyby tam ani nebyla. No, ona tam vlastně vážně nebyla. Přelud se začal smát a se ztrácejícím se smíchem začal mizet, až zmizel úplně.
Ebro ještě chvilku zůstal nehnutě sedět, zhluboka oddechujíc. Nakonec sebral z podlahy brk a ozdobným písmem své dílo pojmenoval a podepsal.
"Vyspím se a zítra to zkusím zase. A tohle... pro tohle už se nějaké využití najde." Vstal a po schodech odešel dolů.
Svíce tam ještě chvíli hořela, než také vzdala svůj boj. Tma a ticho zachvátily pracovnu...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prosím o shovívavost, co se týče skladbičky. Je to můj úplně první hudební počin a spíš jsem se jen tak seznamoval, jak a co funguje. Jako hudebník jsem nevzdělaný a velmi amatérský a podle toho to samozřejmě taky vypadá, ale přišlo mi zajímavé posunout Ebrovu "virtuositu" na vyšší úroveň než emotování u klavíru ve hře :) Pokud máte cokoliv konstruktivního, budu velmi rád za každou odezvu. Další věci možná s časem přijdou, ale času je málo a na zábavu čas není poslední dobou vůbec :)

PS: Pokud překousnete začátek, tak pak už je to o trochu lepší :D
Naposledy upravil(a) Valvius dne pát 04. dub 2014, 16:12, celkem upraveno 1 x.
senátor Konstantin
Ralf z Družiny
kapitán Severus, exstarosta Andoru, důstojník posádky Sigmarova valu, roajalista
magistr Ebro, akademik, právník, diplomat a mistr trivia
Valvius
Hráč
Příspěvky: 325
Registrován: pát 01. říj 2010, 15:12

  Re: Příběh dokonalé sonaty

Příspěvek od Valvius »



-----------------------------------------------------------------------------------
Jen tak pod čarou - Nifalius na to má školu, jeho kritizovat můžete :lol1:

Jo a upravil jsem odkaz nahoře na finální verzi toccatiny, kde jsem smazal kompletně lesní roh a předělal trochu piano.
senátor Konstantin
Ralf z Družiny
kapitán Severus, exstarosta Andoru, důstojník posádky Sigmarova valu, roajalista
magistr Ebro, akademik, právník, diplomat a mistr trivia
Odpovědět