Mág a... lukostřelba, gain síly

Slouží pro dotazy a rady nově příchozím hráčům
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shinobi
Hráč
Příspěvky: 520
Registrován: čtv 27. pro 2007, 12:30

  Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Shinobi »

Když chci za mága střílet z luku, tak mi to píše, že na to nemám dost zkušeností (nebo tak něco). Výcvik ve střelných zbraních mám. Skill lukostřelba je na nule, ale Geo v jednom topicu tvrdil, že i se skillem nula lze dovednost používat, jen je menší šance na úspěch.

Když půjdu v mofru bojovat tváří v tvář, mohla by mi gainout síla?
Lilien Jantarová                                                                        Když světlo i temnota přijdou si pro tebe, už není kam se schovat.
Uživatelský avatar
Theseus
1. výstraha
1. výstraha
Příspěvky: 302
Registrován: pon 21. bře 2005, 00:53

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Theseus »

mag a nekromant nemuzou pouzivat luky....
ten skill na 0% ma sve duvody a bylo by absurdni aby jsi s nim mohl luk pouzit. Jestli to drive slo, tak to byla chyba.
Theseus
Toulavý Tulák co se toulá víc než obyčejný tulák.
Auberon
Hráč
Příspěvky: 21
Registrován: úte 30. pro 2008, 16:08

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Auberon »

V tom případě bych mágovi dal místo výcviku na střelné zbraně dal výcvik na drtivé... podle mě by to bylo logičtější když má skill střelné zbraně na 0 a drtivky na 70
Mouree Traxeks-- líný řemeslník
Uživatelský avatar
Shinobi
Hráč
Příspěvky: 520
Registrován: čtv 27. pro 2007, 12:30

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Shinobi »

Drtivé tam jsou kvůli tomu, že mág dobře bojuje holí, ale palcát a podobné moc dobře neovládá.
Já bych zase odebral výcvik střelných zbraní, protože pokud nemůže používat luk, k čemu potom jsou?

Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)

A ještě jedna věc. Pokud mám skill na nule, můžu danou dovednost používat nebo ne? Nebo je to tak, že nemůžu používat jen dovednosti, u kterých mám maximum nulu?
Lilien Jantarová                                                                        Když světlo i temnota přijdou si pro tebe, už není kam se schovat.
Uživatelský avatar
Arcano Mente
Hráč
Příspěvky: 359
Registrován: stř 26. bře 2008, 18:02

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Arcano Mente »

Shinobi píše:
Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)
tusim ze muzes ale cim vyssi stat tim hur leze a morfy vetsinou sttay maj vysoke obzvlast silu treba pres 100 tak to ti moc dobre nepoleze..
V životě je možné potkat se tisíckrát a nenajít... a potkat se jednou a najít se navždy. Goethe
GeorgeC
Hráč
Příspěvky: 84
Registrován: úte 22. úno 2005, 19:16
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Lesy Andarky + Pl, Tp (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od GeorgeC »

Se skilem 0 jdou dovednosti pouzivat a gain je obtizny to je pravda.
Ale pokud je max toho skillu 0, nebo jsou zbranove dovednosti vyjimkou, nebo to je zakazane necim jinym, to ti ale nereknu.
Morf by mel byt nastaveny tak ze da xy statu a veme xy statu takze pokud se ti zvedne stat v morfu mel by zustat, rekl bych ti ze tak na 90 procent jo, ale s jistotou ti to reknou jen povolanejsi osoby, nebo nekdo komu se to stalo.

Nicmene lukostrelba je spis na gain obratnosti nez sily :wink:
Geo (hranicar): I sipem se da strilet za roh ;)
PS: Narizeno Lordem: Kone krotit za 10 zl minimalne!
Obrázek
Magis
Hráč
Příspěvky: 446
Registrován: úte 15. kvě 2007, 13:50

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Magis »

za maga jde zvednout sila pokud si v morfu me se to teda nestalo ale znamym jo ale pouze v morfu do hadiho valecnika
Crach an Craite - ten co prosel utrpenim
Shom Zegha - sluzebnicek

O podvod de tehdy jen když vás lapnou - El Bunda
Čech neni kaktus musí pít.
Uživatelský avatar
Marfik
Hráč
Příspěvky: 496
Registrován: pon 15. zář 2008, 20:05
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Svatoslav u Tišnova||Ileren||Imer
Kontaktovat uživatele:

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Marfik »

za hadiho valecnika morfuji ale nerek bych ze by to zrovna lezlo u nej to spise u raracha protoze jak tady nekdo rikal cim vetsi tim min to leze
imgimgFurion-Navždy ztracen [Řád Vlka] [Zaklínači]
Seregon de Celeg - Mistr zámků[Zaklínači]
Furion de Garthor - Ochránce Nakrul [Drungor]
Sirien - Ďáblice v bílém [Drungor]
ICQ- 360-219-964
Valarin
Admin
Příspěvky: 823
Registrován: pát 07. črc 2006, 13:37

  Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Příspěvek od Valarin »

Pri morfu by meli staty lezt stejne jako bez nej - tzn i kdyz mate s bonusem morfu tezce pres 100 sily, tak gain by mozny byt mel. Sila (atribut Str) je Spherou vypocitavana ze dvou hodnot - vlastni sily postavy (atribut OStr) a modifikatory sily (atribut ModStr). S OStr se skriptove hybe jen vyjimecne a ModStr, ktery se vyuziva prave pri morfu, by nemel mit vliv na rychlost gainu statu. Fundovanejsi odpoved by uvedl pravdepodobne pouze nejaky vyvojar Sphery, ktery zna konkretni implementacni detaily.
Andaria stále hledá skriptaře
Není-li chyba nahlášena, pak neexistuje. Neexistující chybu nelze opravit. Bugtracker je software pro hlášení chyb. Prosím používejte jej.
Odpovědět