Mág a... lukostřelba, gain síly
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.

Mág a... lukostřelba, gain síly
Když chci za mága střílet z luku, tak mi to píše, že na to nemám dost zkušeností (nebo tak něco). Výcvik ve střelných zbraních mám. Skill lukostřelba je na nule, ale Geo v jednom topicu tvrdil, že i se skillem nula lze dovednost používat, jen je menší šance na úspěch.
Když půjdu v mofru bojovat tváří v tvář, mohla by mi gainout síla?
Když půjdu v mofru bojovat tváří v tvář, mohla by mi gainout síla?
Lilien Jantarová Když světlo i temnota přijdou si pro tebe, už není kam se schovat.

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
mag a nekromant nemuzou pouzivat luky....
ten skill na 0% ma sve duvody a bylo by absurdni aby jsi s nim mohl luk pouzit. Jestli to drive slo, tak to byla chyba.
ten skill na 0% ma sve duvody a bylo by absurdni aby jsi s nim mohl luk pouzit. Jestli to drive slo, tak to byla chyba.
Theseus
Toulavý Tulák co se toulá víc než obyčejný tulák.
Toulavý Tulák co se toulá víc než obyčejný tulák.

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
V tom případě bych mágovi dal místo výcviku na střelné zbraně dal výcvik na drtivé... podle mě by to bylo logičtější když má skill střelné zbraně na 0 a drtivky na 70
Mouree Traxeks-- líný řemeslník

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
Drtivé tam jsou kvůli tomu, že mág dobře bojuje holí, ale palcát a podobné moc dobře neovládá.
Já bych zase odebral výcvik střelných zbraní, protože pokud nemůže používat luk, k čemu potom jsou?
Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)
A ještě jedna věc. Pokud mám skill na nule, můžu danou dovednost používat nebo ne? Nebo je to tak, že nemůžu používat jen dovednosti, u kterých mám maximum nulu?
Já bych zase odebral výcvik střelných zbraní, protože pokud nemůže používat luk, k čemu potom jsou?
Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)
A ještě jedna věc. Pokud mám skill na nule, můžu danou dovednost používat nebo ne? Nebo je to tak, že nemůžu používat jen dovednosti, u kterých mám maximum nulu?
Lilien Jantarová Když světlo i temnota přijdou si pro tebe, už není kam se schovat.

- Arcano Mente
- Hráč
- Příspěvky: 359
- Registrován: stř 26. bře 2008, 18:02
Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
tusim ze muzes ale cim vyssi stat tim hur leze a morfy vetsinou sttay maj vysoke obzvlast silu treba pres 100 tak to ti moc dobre nepoleze..Shinobi píše:
Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)
V životě je možné potkat se tisíckrát a nenajít... a potkat se jednou a najít se navždy. Goethe

-
- Hráč
- Příspěvky: 84
- Registrován: úte 22. úno 2005, 19:16
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Lesy Andarky + Pl, Tp (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
Se skilem 0 jdou dovednosti pouzivat a gain je obtizny to je pravda.
Ale pokud je max toho skillu 0, nebo jsou zbranove dovednosti vyjimkou, nebo to je zakazane necim jinym, to ti ale nereknu.
Morf by mel byt nastaveny tak ze da xy statu a veme xy statu takze pokud se ti zvedne stat v morfu mel by zustat, rekl bych ti ze tak na 90 procent jo, ale s jistotou ti to reknou jen povolanejsi osoby, nebo nekdo komu se to stalo.
Nicmene lukostrelba je spis na gain obratnosti nez sily
Ale pokud je max toho skillu 0, nebo jsou zbranove dovednosti vyjimkou, nebo to je zakazane necim jinym, to ti ale nereknu.
Morf by mel byt nastaveny tak ze da xy statu a veme xy statu takze pokud se ti zvedne stat v morfu mel by zustat, rekl bych ti ze tak na 90 procent jo, ale s jistotou ti to reknou jen povolanejsi osoby, nebo nekdo komu se to stalo.
Nicmene lukostrelba je spis na gain obratnosti nez sily

Geo (hranicar): I sipem se da strilet za roh 
PS: Narizeno Lordem: Kone krotit za 10 zl minimalne!


PS: Narizeno Lordem: Kone krotit za 10 zl minimalne!


Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
za maga jde zvednout sila pokud si v morfu me se to teda nestalo ale znamym jo ale pouze v morfu do hadiho valecnika
Crach an Craite - ten co prosel utrpenim
Shom Zegha - sluzebnicek
O podvod de tehdy jen když vás lapnou - El Bunda
Čech neni kaktus musí pít.
Shom Zegha - sluzebnicek
O podvod de tehdy jen když vás lapnou - El Bunda
Čech neni kaktus musí pít.

- Marfik
- Hráč
- Příspěvky: 496
- Registrován: pon 15. zář 2008, 20:05
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Svatoslav u Tišnova||Ileren||Imer
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
za hadiho valecnika morfuji ale nerek bych ze by to zrovna lezlo u nej to spise u raracha protoze jak tady nekdo rikal cim vetsi tim min to leze

Seregon de Celeg - Mistr zámků[Zaklínači]
Furion de Garthor - Ochránce Nakrul [Drungor]
Sirien - Ďáblice v bílém [Drungor]
ICQ- 360-219-964

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly
Pri morfu by meli staty lezt stejne jako bez nej - tzn i kdyz mate s bonusem morfu tezce pres 100 sily, tak gain by mozny byt mel. Sila (atribut Str) je Spherou vypocitavana ze dvou hodnot - vlastni sily postavy (atribut OStr) a modifikatory sily (atribut ModStr). S OStr se skriptove hybe jen vyjimecne a ModStr, ktery se vyuziva prave pri morfu, by nemel mit vliv na rychlost gainu statu. Fundovanejsi odpoved by uvedl pravdepodobne pouze nejaky vyvojar Sphery, ktery zna konkretni implementacni detaily.
Andaria stále hledá skriptaře
Není-li chyba nahlášena, pak neexistuje. Neexistující chybu nelze opravit. Bugtracker je software pro hlášení chyb. Prosím používejte jej.
Není-li chyba nahlášena, pak neexistuje. Neexistující chybu nelze opravit. Bugtracker je software pro hlášení chyb. Prosím používejte jej.
