Stackování itemů
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.

-
- Hráč
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 23. bře 2009, 19:27
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Stackování itemů
Trochu by mě zajímalo, proč se itemy (kůže, maso, peří, a určitě další a další) neháží do jedné kupičky.
Příklady:
Zabiju Vránu a získám z ní nějaké to peří.
Zabiju ptáka a získám další peří, ale už se vytváří nová kupička peří v batohu.
Zabiju Straku -> další peří -> další kupička.
To samé je i s masem -> Vrána -> pták -> Straka -> tři hromádečky stejného masa.
Zabiju vlka a získám obyčejné kůže (+ samozřejmě vlčí a další blbosti).
Zabiju medvěda -> další kůže -> a už nová hromada kůží.
Zabiju, nevím, třeba jelena -> další kůže -> tři hromady stejných kůží.
Proč se stejné itemy (i když jsou třeba z různých druhů ptáků, zvěře atd.) nedávají do jedné hromádky a pak jeden má bágl zaplněnej 8-mi hromádkama peří, 6-ti kůží, několik hromádek masa atd.?
Nešlo by to udělat, aby se stejný tip itemu stackoval do jedné kupy?
P.S.: Po prohledání fóra jsem nenašel nic podobného se stejným dotazem/připomínkou. Pokud to tu však už někdy zaznělo, pak omluva -> lock/del. (ale odpověď neodmítnu).
Příklady:
Zabiju Vránu a získám z ní nějaké to peří.
Zabiju ptáka a získám další peří, ale už se vytváří nová kupička peří v batohu.
Zabiju Straku -> další peří -> další kupička.
To samé je i s masem -> Vrána -> pták -> Straka -> tři hromádečky stejného masa.
Zabiju vlka a získám obyčejné kůže (+ samozřejmě vlčí a další blbosti).
Zabiju medvěda -> další kůže -> a už nová hromada kůží.
Zabiju, nevím, třeba jelena -> další kůže -> tři hromady stejných kůží.
Proč se stejné itemy (i když jsou třeba z různých druhů ptáků, zvěře atd.) nedávají do jedné hromádky a pak jeden má bágl zaplněnej 8-mi hromádkama peří, 6-ti kůží, několik hromádek masa atd.?
Nešlo by to udělat, aby se stejný tip itemu stackoval do jedné kupy?
P.S.: Po prohledání fóra jsem nenašel nic podobného se stejným dotazem/připomínkou. Pokud to tu však už někdy zaznělo, pak omluva -> lock/del. (ale odpověď neodmítnu).

-
- Moderator Fóra
- Příspěvky: 540
- Registrován: čtv 09. srp 2007, 07:48
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Thyris
Re: Stackování itemů
Peří se nestackuje. Ber to tak, že řežko srovnáš peří ze pštrosa a z pěnkavy.
Co se týče masa - dvakrát na tu hromádku poklikej a pak zrus target, takhle to udelej se vsema hromadkama a pak je muzes v klidu stacknout.
Co se týče masa - dvakrát na tu hromádku poklikej a pak zrus target, takhle to udelej se vsema hromadkama a pak je muzes v klidu stacknout.

Hádat se na internetu je jako soutěžit na paralympiádě... I když vyhraješ, stále seš postižený...

Re: Stackování itemů
navíc u kůží to není pravda.. jsou v pohodě pospojovat.. to že jsou ale tři různé druhy (obyč, medvědí a vlčí) je snad jasné, že nepůjdou namíchat druhy dohromady..

-
- Moderator Fóra
- Příspěvky: 540
- Registrován: čtv 09. srp 2007, 07:48
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Thyris
Re: Stackování itemů
Přesunuto z návrhů do Pro nováčky

Hádat se na internetu je jako soutěžit na paralympiádě... I když vyhraješ, stále seš postižený...

-
- Hráč
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 23. bře 2009, 19:27
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Nessa píše:navíc u kůží to není pravda.. jsou v pohodě pospojovat.. to že jsou ale tři různé druhy (obyč, medvědí a vlčí) je snad jasné, že nepůjdou namíchat druhy dohromady..
Tak asi jak u koho, mě se kůže nestackují (samozřejmě vím, že různé druhy nejdou do jedný kupy)


-
- Hráč
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 23. bře 2009, 19:27
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Šmajdalf píše:a jsou to kůže nebo kožešiny?
Doslova "Hromada kůží", ale ani ty kožešiny se nestackují.
P.S.: teď se mi stackly zrovna obyč kůže z vlka a z laně, tak třeba to občas záleží na tom, z jakého zvířete jsou.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Stackování itemů
Ve hře je několik druhů kůži. Základní rozdělení je:
1. Nenastříhané
2. Nastříhané
Nenastříhané padají z potvor po rozřezání, jsou těžší a používají se např na výrobu medvědí masky. Nastříhané vytvoříme rozstříháním nenastříhaných(logicky) a jsou lehčí, z nic se dále vytváří tvrzená kůže nebo se nechá tak.
Kůže můžeme rozdělit taky podle druhu a to na:
1. obyčená kůže
2. vlčí kůže
3. medvědí kůže
4. dračí kůže
5. kůže ledního medvěda
První tři se dají lehce sehnat z potvor(z vlka padají vlčí, z medvěda medvědí), dračí je už na získání těžší, je třeba skolit draka. Poslední, kůže ledního medvěda, se dá vymlátit jedině v dungeonu a pak koupit na Kyru.
Takže jsem ti to shrnul, sice to bylo možná zbytečné ale mohlo by se ti to hodit k tomu stockování
Dávej si pozor jestli nestockuješ obyčejnou s vlčí nebo jinak.
Ke kožešinám: tady jsou, myslím, dva druhy kožešiny a tak se ti někdy nepovede dát jednu k druhé.
1. Nenastříhané
2. Nastříhané
Nenastříhané padají z potvor po rozřezání, jsou těžší a používají se např na výrobu medvědí masky. Nastříhané vytvoříme rozstříháním nenastříhaných(logicky) a jsou lehčí, z nic se dále vytváří tvrzená kůže nebo se nechá tak.
Kůže můžeme rozdělit taky podle druhu a to na:
1. obyčená kůže
2. vlčí kůže
3. medvědí kůže
4. dračí kůže
5. kůže ledního medvěda
První tři se dají lehce sehnat z potvor(z vlka padají vlčí, z medvěda medvědí), dračí je už na získání těžší, je třeba skolit draka. Poslední, kůže ledního medvěda, se dá vymlátit jedině v dungeonu a pak koupit na Kyru.
Takže jsem ti to shrnul, sice to bylo možná zbytečné ale mohlo by se ti to hodit k tomu stockování

Ke kožešinám: tady jsou, myslím, dva druhy kožešiny a tak se ti někdy nepovede dát jednu k druhé.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

-
- Hráč
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 23. bře 2009, 19:27
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.G0rk1ll píše:Ve hře je několik druhů kůži. Základní rozdělení je:
1. Nenastříhané
2. Nastříhané
Nenastříhané padají z potvor po rozřezání, jsou těžší a používají se např na výrobu medvědí masky. Nastříhané vytvoříme rozstříháním nenastříhaných(logicky) a jsou lehčí, z nic se dále vytváří tvrzená kůže nebo se nechá tak.
Kůže můžeme rozdělit taky podle druhu a to na:
1. obyčená kůže
2. vlčí kůže
3. medvědí kůže
4. dračí kůže
5. kůže ledního medvěda
První tři se dají lehce sehnat z potvor(z vlka padají vlčí, z medvěda medvědí), dračí je už na získání těžší, je třeba skolit draka. Poslední, kůže ledního medvěda, se dá vymlátit jedině v dungeonu a pak koupit na Kyru.
Takže jsem ti to shrnul, sice to bylo možná zbytečné ale mohlo by se ti to hodit k tomu stockováníDávej si pozor jestli nestockuješ obyčejnou s vlčí nebo jinak.
Ke kožešinám: tady jsou, myslím, dva druhy kožešiny a tak se ti někdy nepovede dát jednu k druhé.

- Sir Johny
- Stará tvář
- Příspěvky: 3223
- Registrován: čtv 09. led 2003, 18:59
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Podle tvého profilu na fóru to vypadá tak na dva pátkyMaegon píše:Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.

Ale abych odpověděl na původní otázku - je to proto, že sphera systémově rozeznává původ kůže v proměnné MORE a jak známo itemy s různým MORE (např. i třeba různé síly lektvarů, hůlky staré magie k různým kouzlům, ...) se nestackují. Všechny metody jak takové itemy stackovat jsou víceméně workaroundy defaultního chování sphery.

-
- Hráč
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 23. bře 2009, 19:27
- Testovací pole: nikdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Sir Johny píše:Podle tvého profilu na fóru to vypadá tak na dva pátkyMaegon píše:Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.Pokud jsi hrál na jiných shardech tak tam to může být úplně jinak ... Tolik jenom na obhajobu Gorkilla.
Ale abych odpověděl na původní otázku - je to proto, že sphera systémově rozeznává původ kůže v proměnné MORE a jak známo itemy s různým MORE (např. i třeba různé síly lektvarů, hůlky staré magie k různým kouzlům, ...) se nestackují. Všechny metody jak takové itemy stackovat jsou víceméně workaroundy defaultního chování sphery.
Díky díky díky, to mi bohatě stačilo pro vysvětlenou:). A je někdy v plánu zahrnout úpravičku, aby se to stackovalo? Samozřejmě, že asi jsou na práci mnohem důležitější věci a do scriptů nevidím, tak max. si ještě nascriptovat mluvící postavičku svedu a tam mé znalosti končí, tak nevím, jak to je/není složité.
P.S.: Dva pátky (necelé) na Andarii ano, celkově kolem 5-ti let


- Sir Johny
- Stará tvář
- Příspěvky: 3223
- Registrován: čtv 09. led 2003, 18:59
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
Mám dojem že se z různých kůží vyrábí různé předměty, takže stackování, které by zrušilo informaci o původu kůže, není žádoucí, protože by pak kůže nebyla k výrobě některých předmětů použitelná.
A pokud to tak zatím není a pletu se, vím minimálně o jednom návrhu upravit výrobu masek (jelení, medvědí, vlčí) aby se vyráběly jen z konkrétních druhů kůží.
Ale k většině "obvyklých" věcí se snad požívá kůže stříhaná, tzn. když rozstříháš libovolnou obyčejnou kůži, která se nestackuje, tak nastříhaná kůže by se už stackovat měla
A pokud to tak zatím není a pletu se, vím minimálně o jednom návrhu upravit výrobu masek (jelení, medvědí, vlčí) aby se vyráběly jen z konkrétních druhů kůží.
Ale k většině "obvyklých" věcí se snad požívá kůže stříhaná, tzn. když rozstříháš libovolnou obyčejnou kůži, která se nestackuje, tak nastříhaná kůže by se už stackovat měla

-
- 1. výstraha
- Příspěvky: 789
- Registrován: pon 18. dub 2005, 14:00
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Vila Strazcu, Krkonose, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
u masa myslim stacilo na nej dvakrat poklikat a uz se stackovalo - spojovalo do stejne hromadky.
Myslim ze by to mohlo takhle fungovat i u ostatnich veci - pokud by hrac chtel aby se kuze smichali do hromadky mixu obycejnych kuzi ze ktere nepujdou vyrobit specialni veci (jako ty masky), doubleclick by to mohl resit. (ale to uz by zas mohlo patrit do tech navrhu jestli to tak nefunguje
)
Myslim ze by to mohlo takhle fungovat i u ostatnich veci - pokud by hrac chtel aby se kuze smichali do hromadky mixu obycejnych kuzi ze ktere nepujdou vyrobit specialni veci (jako ty masky), doubleclick by to mohl resit. (ale to uz by zas mohlo patrit do tech navrhu jestli to tak nefunguje

korneus@jabbim.cz (jabber)

Re: Stackování itemů
Noo... on hlavne dablklik na ty kuze ty kuze rozstriha Polousi 

Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.

- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Stackování itemů
Tak nebude mít nůžky v batohu.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried

- Finarfin
- Hráč
- Příspěvky: 544
- Registrován: ned 01. črc 2007, 16:08
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ileren
Re: Stackování itemů
nebo by dvojklik vyvolal nabídku rozstříhat nebo stacknout
Finarfin, kaplan Řadu Rytířů templu
Duch Ohně

Duch Ohně


Re: Stackování itemů
no, to mi skoro jednodussi a vic user friendly prijde uprava funkce spojovac...
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.

-
- 1. výstraha
- Příspěvky: 789
- Registrován: pon 18. dub 2005, 14:00
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Vila Strazcu, Krkonose, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stackování itemů
taky existuje kontextove menu. Neslo by tam pridat polozku "smichat s podobnymi" nebo neco na ten styl ? Mohlo by to byt i u ostatnich itemu schpnych stackovani.
korneus@jabbim.cz (jabber)

Re: Stackování itemů
imho staci len rozsirit funkcie .spojovac
One Man Show? Perhaps yes....
Si si istý, že si sa rozhodol dobre?
Si si istý, že si sa rozhodol dobre?
