Stránka 1 z 1
Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 14:25
od Jeremiáš
Zdravim slušně,
Návrh: Přesunout léčitele na místa, kde se budou dát najít, na místa kde by se logicky mohli nacházet, kde by vydělávali (to bude asi jejich motivem).
Důvody:
Důraz kladený na objevování mapy, nějak pozbývá smyslu, pokud postava běhá přes půl mapy za ducha, aby našla léčitele. Objevování je možná zábavné, hledat jehlu v kupce sena rozhodně není. V neposlední řadě, mě to velice irituje.
Modelová situace:
Zrakvíte, řekněme u harpyjí nad imerským hřbitovem. Logicky první místo, které i mapa ukazuje poblíž, je imerský hřbitov. Dalo by se předpokládat, že u hřbitova by mohl být jeden z těch až přespříliš ziskuchtivých léčitelů, co si za svoje umění nechávají platit nekřesťanské peníze. Jenže, opak je pravdou. /A tady se možná mýlím, nicméně, není tam nikde vidět/ Tedy nezbývá než běžet do nejbližší osady. Ileren je mrtě daleko, nejbližší léčitel rovněž. Takže běžíme, těsně před ilerenem nalézáme u kozy v lesích jednoho, co by nás vyléčil. Otázka je: Proč ten idiot je v lese? Na místě, kde by ho hledali skutečně jen štamgasti, přitom je o pár metrů dál přímo v ilerenu další.
Rozuzlení modelu:
Proč nemůže být léčitel někde, kde je potřeba. Třeba u toho imerského hřbitova. On přece chce, aby mu lidi platili, chce si vydělat, tak proč trčí v lese? Další věc. I kdyby stál někde poblíž, bylo by to jen pobíhání po lesích nazdařbůh. Proč tedy nestojí u cesty, aby na něj bylo z cesty opravdu vidět, aby ho mohl každý potřebý najít?
Upřesněný návrh: Postavit léčitele tak, aby byli u cest, na místech, kde mají větší šanci provozovat svoje řemeslo, poskytované za úplatu.
Možná tu ten návrh byl. Pokud ano, pak byl zřejmě zavržen z důvodu, aby se hráči náramně pobavili, při hledání. Opak je pravdou. A, teď se rozhodně nechce žádné zjednodušení, ale úprava, po které volá zdravý rozum.
/když běháte po mapě a vidíte léčitele někde v lese, pamatujete si vždycky pro příště, že tam nějaký byl?/
Re: Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 16:09
od andys01
Necetl jsem to cele ale musim k tomu rict ze toto by spise melo byt v navrhy/pripominky
Kazdopadne k tematu....naprosto souhlasim ze rozmisteni lecitelu je tu tak spatne nebo tak male ze pro zacinajiciho hrace mozna i pro zkusenejsi je dobehnout k telu otazka nekdy i nekolika minut (desitek?).
Lecitele by se na povrchu (o dungeonech nemuvim) meli objevovat na kazdem rohu kde by podle RP meli nejvice zakazniku (mrtvych dusi)...preci jen za jejich sluzby platime tak proc ne ? Bezet pres pul mapy se ozivit a nasledne znovu umrit pri vybirani tela (coz ruku na srdce je pro mene zkusene hrace zcela bezna praxe) je velice deprimujici a velice to kazi (verim ze ne jen v mem pripade) pozitek ze hry.
Re: Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 16:41
od Wang
Ale tady jde podle mě o to, že by si lidi měly dávat pozor na smrt a nebrát to jen tak že postava umře, za ducha uděláte 3 kroky, a už jste oživeni a zpátky u těla... Ano beru že nováček nemusí vědět kde ressy jsou, ale pak zase by se nepily vubec lektvary, já třeba radši vypiju to nezranko abych nehebl(protože se mi nechce běhat k ressu) ale když ho budu mít za rohem tak jsem si 100% jistý že bych to nedělal
Re: Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 17:07
od Arnie
a kde podle tebe nováček vezme nezranko?
/btw radsi chcipnout nez vypit protoze je lecitel blizko, to uz neco vypovida o tve hre...
Re: Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 17:19
od Jeremiáš
Když máš 50-60hp a otočí se na tebe tvůj kamarád, strejda grizzlík, kterej to předtím schytá omylem šipkou do zadku, tak někdy nestihneš napsat ani all sto...natož celej příkaz.
Je to sice mimo téma, ale taky bych zakázal tenhle friendly fire na svoje pety. Vždyť co, nějakej ten úder se dá brát i jako pobídka. Kolik z vás má doma třeba nějakýho čokla a nikdy ho za nic neplácla? A tady stačí, abys ho štrejchnul za 1hp a hned na tebe letí. To to vymýšlel nějaký ochránce zvířat, či co?
Nikdo si přece nechce naschvál peta zabíjet, chápu, že to ke možná proto, aby na nich netrénovali sami hráči, no ale, co je jinýho než trénink, když pošlou dva svoje pety proti sobě. To je přeci to samý.
Re: Léčitelé
Napsal: pát 16. bře 2012, 19:35
od Arnie
zakázat, nezakázat.. co když přiběhne bard a vyprovokuje na tebe tvyho peta? A aby ani on na tebe neutocil, to uz mi prijde moc..
Wangu, sry, myslel jsem na něco jiného když jsem to psal a tak jsem to (zase) přesně nepochopil.. omluva O:)
Re: Léčitelé
Napsal: sob 17. bře 2012, 05:18
od andys01
Prominte ale toto neni o utoceni vlastnich petu na majitele...drzte se prosim tematu jelikoz je to docela dobre a pro hodne z nas i dulezite tema na zvazeni.
Re: Léčitelé
Napsal: pon 19. bře 2012, 12:55
od SyrLuk
Jop jsem pro aby se lecitele dali na vyznamny krizovatky. Precijen chtej vydelavat a ne prenechat veskerej kseft kolegum ve mestech. Uvedomte si ze to je "CECH" lecitelu. Jejich alfa a omega je lecit a vydelavat. Ne sedet na louce v desti, bource a koukat na kyticky. Pro me za me by mimo mesto mohli mit poustevny pokud z nich chcete udelat svetce poustevniky (coz by nemuselo bejt od veci. pridalo by to rp a dobre by se to hledalo)
A kdyz sme u toho... mohl by nekdo hodit do downloudu aktulizovany rozmisteni lecitelu, obchodu a budov pro automapu.
Jinak co se týka toho, že když mám lečitele za zadkem tak nezapiju nezran?! Tak ress te stoji kolik cca 60 md? A pokud je tam neco co si vyzaduje nezran tak to nebezpeci nezmizi kdyz umrez... A pro postavy ktery ohrozuje na zivote zlobr, dvouhlavec a podobne je to bezpredmetny. Ty na nezranka nemaj (pokud nejsou suporteny)
Re: Léčitelé
Napsal: pon 19. bře 2012, 16:20
od Valvius
Určitě, rozmístit je líp by nebylo na škodu. Souhlasím hlavně s rovnoměrným rozmístěním, tedy aby nebyli 2 u sebe (ještě líp někde v klidný zóně, kde nejbližší dung je stovky kroků), ale měli mezi sebou patřičný rozestupy. Ono běhat z imerskýho hřbitova půlmaraton do ilerenu (několikrát), to dokáže naštvat.
Re: Léčitelé
Napsal: pon 26. bře 2012, 16:39
od aquarkko
Jelikož mi tato věc silně vadí i po těch letech, co tady existuju, podporuju návrh z prvního příspěvku celým svým tělem a GMka upřímně prosím, aby ho hned nezametli ať už pod cokoliv! (Další posty jsem nečetla.)
Re: Léčitelé
Napsal: pon 26. bře 2012, 19:50
od Jajo
Toto lepsie umiestnenie liecitelov uz roky podporujem (vadilo to uz pred 6 rokmi a vadi to aj teraz -andorsky dul c.1 napr.) snad to teraz vyjde..
Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 15:05
od Kaya
Zcela souhlasím.. S hledáním léčitelů jsem si užila už vážně dost.. Obzvláště, když člověk nemá automapu, tak je celkem v pytli.. Když jsem se pokoušela najít léčitele a spoléhala se zcela na logiku, že by se práávě mohl nacházet třeba u hřbitova, jak jsem byla překvapená, že tam vlastně vůbec není a vůbec nevím, kde je. Hledala jsem oživení vcelku asi hodinu.. Nic moc zábava, to vám povím..
Rada pro mě by možná mohla znít: "pořiď si automapu"

ale když je tu snaha a podmínka RP - s návrhem se tím spíše zcela ztotožňuji.
Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 16:06
od Eskymak
Jako hráč co už něco pamatuje vás úplně chápu, když si du, dnes už, občas zabojovat a náhodou zrakvím tak taky většinou hledám léčitele jak blb. Nějaký si pamatuju ale třeba v pralese bejvá problém je najít a pak se ještě dostat zpět, zvlášt když na vás kdejáká havět útočí.

Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 16:10
od Fantom
Léčitelé jsou primárně ve městech + 2 svatyně. Kdo chce dál někde umírat měl by mít výhodu znalosti prostředí.
Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 17:31
od jordano
Lecitele se nepohybuji neni nic lehciho nez si nekde poznacit jejich pozice. Nakonec budete chtit ve hre jeste mobil, a zavolat si pohotovost ne? Je to hra tak hrajte a pokud vas to irituje tak dete delat neco jineho. Nic neni hned a tahle hra neni o jednom tydnu. Kdo si chce opravdu zahrat, tak si najde cestu. Nekterym doporucuji si zkusit sachy. A kdyz to nepomuze muzou koukat do zelene barvy , pry to pomaha.
Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 19:44
od Fantom
jordano píše:Lecitele se nepohybuji neni nic lehciho nez si nekde poznacit jejich pozice. Nakonec budete chtit ve hre jeste mobil, a zavolat si pohotovost ne? Je to hra tak hrajte a pokud vas to irituje tak dete delat neco jineho. Nic neni hned a tahle hra neni o jednom tydnu. Kdo si chce opravdu zahrat, tak si najde cestu. Nekterym doporucuji si zkusit sachy. A kdyz to nepomuze muzou koukat do zelene barvy , pry to pomaha.
A ty si doplň jméno postavy do podpisu.
Re: Léčitelé
Napsal: stř 25. dub 2012, 22:52
od Jajo
jordano píše:Lecitele se nepohybuji neni nic lehciho nez si nekde poznacit jejich pozice. Nakonec budete chtit ve hre jeste mobil, a zavolat si pohotovost ne? Je to hra tak hrajte a pokud vas to irituje tak dete delat neco jineho. Nic neni hned a tahle hra neni o jednom tydnu. Kdo si chce opravdu zahrat, tak si najde cestu. Nekterym doporucuji si zkusit sachy. A kdyz to nepomuze muzou koukat do zelene barvy , pry to pomaha.
Nie vzdy ti znacka ostane na mape,mne tie pozicie dost casto miznu (aktualizacia mapy,reinstal atd.)dalsia vec-neviem ci sa tu vsetci chapeme ale ked nechceme stale len v najme makrovat,tak musime aj vyliest von napr.do prirody,obcas nieco zohnat a ci nas zabije nejake PK alebo roznevany gryzli obcas niekoho nejaky vampir nie vzdy celkom ovplivnime,cas za ktory tu sfera spapka telo a itemy v nom je asi 20 min. a ked je liecitel daleko (andorsky dul c.1 a odtial cesta do mesta a najdenie spravnej cesty v bludisku mesta,najme ak je clovek citovo rozhadzany,a po ceste zpet nahodou zase ho nieco priatelsky napadne-je to skratka na figu a to moze mat na to nazor kto chce a aky chce..
A to kludne moze ozivovat aj to NPC co tam vykupuje pavucie zamotky alebo aj ten Kvido napriklad -RP 1. pomoc

Re: Léčitelé
Napsal: čtv 26. dub 2012, 09:32
od Fantom
Čas rozpadu těla je dost velký na pěší přeběhnutí snad světa dokola - příklad andorský důl - naprosto irelevantní - tam je to otázka 5ti minutek max. Navíc uložit si mapu je to nejmenší...
Zezačátku to byla smysluplná debata než sem se nad tím zamyslel, ale teď už mi to přijde jako blábol. Takže viz můj původní post.
Léčitelé jsou primárně ve městech + 2 svatyně. Kdo chce dál někde umírat měl by mít výhodu znalosti prostředí.