Stránka 1 z 2
Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 09:39
od Nhuwaen
Ahoj, nejak podivne mi, zda se, roste, nebo spis neroste, sila. Zkousel jsem hodne veci, co mi lidi ve hre radili. Tezil jsem v dole (mining na 30- max), sekal jsem drevo (dostal se na 60+ lumberjacking), zkousel jsem box (wrestling) s nekolika znamymi a lecitelem, tak 2-3 hodiny mlaceni, oba behem te doby meli gain (i vicekrat), ja ne, behal jsem po lese a po bazinach a zabijel, co zabit dokazu (jeleny, vlky, divocaky, medvedy, bazinne prisery, lizadrmany, dostal na 45+ mece i wrestling z naucenych asi 25) a ani jeden gain, jedine na cem mi driv sila obcas stoupala, bylo pastevectvi s medvedem, posledni 3 dny jsem ho ale opet zkousel, a uz ani tam nic (muze to byt tim ze uz mam 100?). Hraju tu chvili, tak nevim, jestli to normalni je, nebo neni, tak se ptam.. .
Neporadil by mi nekdo jeste neco? Popr. muze to byt bug? Mel bych napsat ve hre zpravu GM?
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 09:48
od Beledhwedh
Koukni se.. jestli u sily nemas zamecek.. misto sipky nahoru..
Ale jinak je to random.. je sance ze se ti za 3 hodiny mlaceni sila nezvedne.. a je sance ze za 3 minuty das 3 gainy...
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 10:05
od Nhuwaen
Sipku mam porad nahoru, uz jsem ji preventivne nekolikrat proklikal.
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 10:09
od Ivory
tak to bude ten zakeřnej mužíček jménem random
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 15:49
od Finarfin
Ještě k doplnění:
Všechny staty včetně síly lezou u určitých dovednostech jen do určité výše. Také se hodně lidí ptá, když mají max skill, tak jestli jim tam může také padnout gain síly / dexty / inty, ano může padnout.
U tebe to bude jak bylo výše napsáno jen neuvěřitelně velká smůla.
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 19:02
od Muuurgh
Nevim teda jestli tě to nějak motivuje, ale taky sem měl problém se sílou, pak sem si řek že na to kašlu, šel sem něco prostě mlátit na loot a během 5 minut + 4 síla. Pak sice zas chvilku nic ale nakonec se to srovnalo...
Re: Sila
Napsal: sob 16. říj 2010, 22:47
od Nhuwaen
Tak jsem par hodin pobihal po bazinach a dal jsem nakonec +1, pro dnesek mam dost.
Kdyz rikate, ze na konkretnim skillu roste stat jen do urcite hodnoty, co mam delat, aby rostl, kdyz uz mam 60?
Ma cenu to pastevectvi? Kopat v dole, sekat drevo? Nebo mam behat po lese a mlatit drevenou dykou/ pesti?
Re: Sila
Napsal: ned 17. říj 2010, 15:43
od Fraenir
Je dobré přemýšlet na kterých skillech by to asi mohlo lézt nejvýš.
Jestli považuješ pastevectví za schopnost, která tě zocelí a zesílí, pak to na ní třeba poleze až do maxima, kdo ví...

Re: Sila
Napsal: čtv 02. pro 2010, 16:03
od TraweXxX
Nejověřenější způsob je navlíct se do zbroje,zajít do lesa a mlátit co se pohne a co tě nazabije. Vše stačí pěstí. Takovej jelen vydrží třeba i pět minut

Re: Sila
Napsal: pát 03. pro 2010, 12:15
od Belthor
Kámoš má tenhle problém s Antimagíí, na skillu 65 mám gain třeba 5x za hodinu a jemu za celý den (cca 12 hodin) nevylezla na skillu 30 ani o 0,1%. Random nebo bug?... Jaká je pravděpodobnost?... Já sem tohle teda ještě nezažil.
Re: Sila
Napsal: pát 03. pro 2010, 12:36
od Glosh
muze mit proste smulu... treba je to i tim, ze nad 30 to leze jen pri uspechu a na te 30tce moc uspechu neni... hlavne at koukne jestli to nahodou nema lockle...
Re: Sila
Napsal: pát 03. pro 2010, 12:43
od giborg
tohle je ezky, ze nám sem pisete tyhletya informace, ale kdyby jste nám taky napsali povolání, nebo jak to trenujete, poradily by jsme vám mnohem objektivnejc.....
zaroven prosim, neprozrazujte jak a konkretne nejvic vygainovat skilly a staty... kouzlo andarky je v objevování...
ja napriklad dva mesice objevoval jak udelat houbovou polevku 
Re: Sila
Napsal: pát 03. pro 2010, 19:11
od Finarfin
Belthor píše:Kámoš má tenhle problém s Antimagíí, na skillu 65 mám gain třeba 5x za hodinu a jemu za celý den (cca 12 hodin) nevylezla na skillu 30 ani o 0,1%. Random nebo bug?... Jaká je pravděpodobnost?... Já sem tohle teda ještě nezažil.
Moje zkušenosti s antimagií jsou = štěstí jak prasátko
Když to negainuje, tak vždycky jsem si na pár dní od toho skillu odpočinul, většinou to pomohlo. Taky jak výše napsal záleží jak to trénuješ (nad 30 to gainuje jen úspěchem, ale někde v nějakým topicu bylo, že na složitějších kouzlech ti to může gainout třeba i při skillu 50)
Re: Sila
Napsal: úte 28. čer 2011, 16:44
od Eldiablo
zdravim mam podobnej problem se silou.
rady typu skontroluj si sipecku u toho nepotrebuji.
vyskousel sem trenovani na panacich ( box, dyka, palice), box s jinym ( tam sla obratnost +2), jedinej pripad kdy semi zvedla sila bylo KDYZ SEM KOUZLIL DO NPC. tak nevim ale tady by to melo zvedat spis Inteligenci. takze jak zvednout tu prokletou silu? a zbroj nenasadim nebo zbran nevemu prave proto ze ji mam hoodne nizkou.
dekuji
Re: Sila
Napsal: úte 28. čer 2011, 17:29
od Styra
takle ,u jakekoli cinnosti se ti muze zvednout nejaky stat (sila obratnost,inta).jde jen o to ze treba u mlaceni palcatem ma nejvetsi sanci na zvednuti sila,ale nejmensi inta.Clovek proste e musi modlit,chodit dobre napapanej a mlatit co uvidi.za sebe muzu rict ze muj war nemel dva roky maxlou intu.pak jednou buch palcatem a inta se zvednula.proto provozujte cinnosti fyz.narocne a modlete se.
Re: Sila
Napsal: úte 28. čer 2011, 18:37
od cvrk
je to random, já na provokaci neměl gain od 97% víc jak týden, a pak jeden den a skil sem dal na 100% a to bych byl ochoten to srovnat s Krocením, čmucháním, řečí mrtvých a antimagií. Huah!
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 11:03
od Imi
S tou silou mám tiež podobné problémy už som skúšal dosť vecí no gain nič ...miesto toho sa mi zdvihla dexa o +2. Je to dosť problém, nič neunesiem, hneď som preťažený ... hádam to nejako polezie lebo už ma to normálne vytáča ...

Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 11:05
od Glosh
poleze to... jen je to proste nahodne... me se treba 4 hodiny boxu nepohly staty ani o 1 a potom behem 10 minut 3x sila nahoru
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 11:36
od Eldiablo
ja chapu random gain, ale zarazi mne ze jedina cinnost pri ktere mi sila leze nahoru je kouzleni do NPC( zadnej box, bodne zbrane ale jen kouzlem), co je na zamysleni. Nemam tolik casu aby sem u toho mohl sedet celej den a kdyz dojdu tak si chci jit nekam neco zabit nebo prozkoumat ale v tunice s celkovym armorem 2 dostanu 2 rany a lezim.. nemluve o tom ze nic neunesu , nevemu do ruky skoro zadnou zbran( stejne se nemuzu poustet do boje na blizko bez armoru), a brneni si muzu nechat zdat.
jak psal nekdo vejs rok mu trvalo kym mel jeho warior int na 100 - na co je tupe mlaticke INT? kdyz si nazakouzli ani jedno kouzlo? ale STR je dulezita pro vsechny povolani - zavisi od ni vyska HP, nosnost, schopnost nosit zbrane zbroje...
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 11:47
od Dardalion
Eldiablo píše: Nemam tolik casu aby sem u toho mohl sedet celej den a kdyz dojdu tak si chci jit nekam neco zabit nebo prozkoumat ale v tunice s celkovym armorem 2 dostanu 2 rany a lezim.. nemluve o tom ze nic neunesu , nevemu do ruky skoro zadnou zbran( stejne se nemuzu poustet do boje na blizko bez armoru), a brneni si muzu nechat zdat.
A zkoušel jsi sehnat někoho do party aby ti pomohl? Určitě tu nejsi jediný začátečník a navíc i někteří starší hráči ti jistě pomohou. Jen to chce komunikovat slušně poprosit a ptát se ptát se a ještě jednou se ptát.
Eldiablo píše: jak psal nekdo vejs rok mu trvalo kym mel jeho warior int na 100 - na co je tupe mlaticke INT? kdyz si nazakouzli ani jedno kouzlo? ale STR je dulezita pro vsechny povolani - zavisi od ni vyska HP, nosnost, schopnost nosit zbrane zbroje...
Nikdo ti nebrání si tu "tupou" mlátičku udělat. Každá postava má své pro a proti. Nehledě na to ,že int není jen o čarování.
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 11:59
od Imi
Musím sa naozaj pochváliť .... s veľkou radosťou oznamujem zvýšenie o +1 tak vidím, že to naozaj VIE rásť a nie je to zaseknuté
good luck everyone
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 12:11
od Eldiablo
a rekni mi jak mi pomuze jit s nekym nekam na narust sily? protoze to je to co se tu resi konkretne to ze sila leze pri pouzivani skilu pri kterych by lezt moc nemela
proste bez sily si moc zabavy z hrani neuzijes
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 12:16
od Balthazar
Na určitých skilloch lezú staty do určitej miery. Napríklad:
Na mágii ti môže (čisto teoreticky, skutočné čísla neprezradím) sila poliezť až kým nebudeš mať hodnotu 40. Akonáhle prekročíš túto hodnotu sila už na tomto skille nepolezie.
Na boxe ti môže sila poliezť až do 100ky.
Na bodných zbraniach ti môže inteligencia poliezť ak máš menej ako 35.
Na mágii ti môže inteligencia poliezť až do maxima.
Mág nikdy inú ako koženú zbroj na seba nevezme, nevezme do ruky štít a väčšinu zbraní. Ak sa rýchlo preťažíš treba porozmýšľať či všetko čo nosíš pri sebe fakt potrebuješ.
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 12:26
od Eldiablo
dakujem
konecne mam v tom ako tak jasno.

tych 40 sila staci bohate ci uz na kozene pobite, kostenne nebo na kryss do ruky - takze vykaslat se na box a kouzlit a kouzlit a kouzlit

asi sa moze lock myslim ze zodpovedane aj pre dalsich v buducnosti,
este raz dakujem
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 12:32
od Balthazar
Číslo 40 je čisto na ilustráciu a vysvetlenie systému. To vôbec nemusí byť smerodajný údaj.
(čisto teoreticky, skutočné čísla neprezradím)
Re: Sila
Napsal: stř 29. čer 2011, 13:36
od Eldiablo
ach jo
muze mi nekdo klidne pres pm teda rict ty cisla pokud vi? cim kterej stat trenovat do jaky urovne.
dekuji
Re: Sila
Napsal: ned 03. črc 2011, 11:40
od Fenris
Sila me taky neleze, nekolik hodin boxu + nejaka ta hodina mlaceni se s 8mi jeleny a nasazenym stitem + zabijeni potvor a kdyz me za den gainla sila o 1 tak jsem oslavoval. Zato dexa a inta lezou az neuveritelne.
Edit: Byl bych pro kdyby se pro kazde povolani nastavil gain samostatne (war - dlouho treni silu, mag - dlouho treni intu atd.) Nebo ztizit dexu a intu. Protoze pro maga je inta stejne dulezita jako pro wara sila a prijde me vylozene trapne ze war maxuje svuj hlavni stat 3x tak dlouho.
Re: Sila
Napsal: ned 03. črc 2011, 13:41
od Eldiablo
povolani ktere maji nejvetsi problem se silou sou magove a nekromanti - protozue neumi zadnou fyzicky namahavou cinnost jako je hornictvi,drevorudectvi, pastevectvi lukostrelbu...
a pro maga je sila stejne dulezita alespon po urcitou hranici protoze bez ni neuzvedne ani svoji hul, a to nemluvim o obradnych dykach .
za vic jak 6 hodin nonstop treninku ruznych skillu ani bod do jakehokoli statu.
Re: Sila
Napsal: pon 11. črc 2011, 21:37
od Imi
Eldiablo píše:povolani ktere maji nejvetsi problem se silou sou magove a nekromanti - protozue neumi zadnou fyzicky namahavou cinnost jako je hornictvi,drevorudectvi, pastevectvi lukostrelbu...
a pro maga je sila stejne dulezita alespon po urcitou hranici protoze bez ni neuzvedne ani svoji hul, a to nemluvim o obradnych dykach .
za vic jak 6 hodin nonstop treninku ruznych skillu ani bod do jakehokoli statu.
Presne tak, sám mám nekromancera a tá sila mi ide na nervy. Je pravda, že chodím na srnky, bojujem v kostenej zbroji( tým že si vypijem silu, zvýšia sa mi staty, nasadím si zbroj, a potom ako sa mi sila vráti na základnú hodnotu ju dole nedávam). Gain sily mám +4 ale je to úbohé. Intka aj dexa idú v pohode no s tou silou je to na zaplakanie. Teraz som v štádiu, že si to ani tak nevšímam a snažím si užívať hru, no keď idem niečo lootiť alebo niekam idem vidím že nič neunesiem. Keby bol aspoň nejaký skill ako horníctvo, mining alebo podobne pri čom by to šlo bolo by to fajn. Aby človek nemal stereotyp ... to nudí ...
Re: Sila
Napsal: úte 12. črc 2011, 02:37
od Frenklin
to jenom me to prijde ze to je obchazeni systemu s tim vypitim lahve? nechtelo by to osetrit tim ze jak neni dostatecny pozadavek ze to tu zboj shodi?