Stránka 1 z 1

Šípy

Napsal: čtv 05. lis 2009, 19:02
od Carllos
Objevil jsem takovou zajímavost. Někdy se mi stane, že když chcu udělat z driků a pírek šípy tak se mi buď vyrobí všechny kusy naráz a nebo musím dělat každý šíp zvlášť. Řekněme že mám 500 driků a 500 pírek a někdy se mi vyrobí na první výrobu všech 500 šípu a někdy se to jako by bugne a vyrábí se šíp po šípu.
Moje otázka zní... je to bug, úmysl, náhoda? =D Popřípadě jak lze herně dosáhnout toho abych mohl vyrábět jeden šíp po druhém a ne všechny naráz. Přes razor mi to nešlo a do skriptů se mi hrabat nechce.

Re: Šípy

Napsal: čtv 05. lis 2009, 19:06
od Sniper
Ja na to mel fintu ze sem dal jeden drik bokem a dvojklik na nej a pak vyroby sip. Potom sem uz jen zapl pakro na makelast a jelo to driky po jednom...
Vsechny to bere pokud se poklika na celou hromadu.

Re: Šípy

Napsal: čtv 05. lis 2009, 19:19
od Golfin
Není to bug. Tento styl výroby je již od samého počátku ultimy již z OSI. Momentálně ovšem nový razor tuto metodu nepodporuje. Ani easyna. Tak pokud chceš vyrábět po jednom, tak bez externího programu.

Re: Šípy

Napsal: čtv 05. lis 2009, 19:57
od Nessa
On asi myslí, že když to dělá ručně tak to někdy dělá jenom jeden a někdy to udělá všechny najednou.. např. večer si dělám šípy a ať dělám cokoliv tak to vždycky dělá po jednom (poklikání na dříky i pírka) a za půl dne mi to tu celou hromadu udělá najednou..

Re: Šípy

Napsal: čtv 05. lis 2009, 22:35
od Carllos
přesně tak :-)

Re: Šípy

Napsal: pát 06. lis 2009, 11:47
od Golfin
aha, pošli to na bugtracker scriptařům

Re: Šípy

Napsal: pát 06. lis 2009, 12:45
od Theseus
co si pamatuji, tak jediná možnost jak zajistit aby se např. šípy dělaly po jednom, je pohnout právě jen s jedním dříkem a z něj pak dělat šípy.

viz: "Ja na to mel fintu ze sem dal jeden drik bokem a dvojklik na nej a pak vyroby sip. Potom sem uz jen zapl pakro na makelast a jelo to driky po jednom..."

to že to jeden den takhle funguje a druhy den vám to vezme celou hromadu bude asi záležitostí targetu.

takže před výrobou pro jistotu pohnout s tím jedním dříkem. a vše by mělo být ok.

€dit golfin: to musim otestovat, moic se mi tomu nechce věřit.

Re: Šípy

Napsal: ned 08. lis 2009, 17:13
od Auberon
mě to funguje když dám jedno pírko stranou v batohu z celé hromady a udělá se z něj jeden šíp a pak stačí jen příkaz .makelast a vyrábí se po jednom šípu, když se pokliká na celou hromadu tak to udělá vše najednou

Re: Šípy

Napsal: ned 08. lis 2009, 21:06
od yettius
Podle mých zkušeností příkaz .makelast jen přesně zopakuje a vyrobí to co bylo vyrobeno těsně před tímto příkazem
Takže pokud vyrobíš např 3 šípy (jen 3 dříky nebo pírka v batohu) pak doplníš dříky a pírka a dáš .makelast tak zase vyrobíš jen 3 šípy (místo po 3 můžeš vyrábět třeba i 50)
A podobně to funguje ještě i u několika dalších předmětů

Re: Šípy

Napsal: ned 08. lis 2009, 22:16
od Eskymak
myslim že netřeba toho mít v batohu málo a pak doplnovat ale stačí dvojklik na ten oddělenej dřík/pírko a výrobní gump taky naskočí no a pak už jen .makelast

Re: Šípy

Napsal: pon 09. lis 2009, 00:32
od Nessa
ano ale tady šlo o naprosto něco jiného.. myslím že vyřešeno nebo se to řeší (bude řešit vyberte si co chcete)

Re: Šípy

Napsal: sob 14. lis 2009, 17:02
od yettius
yettius píše:Podle mých zkušeností příkaz .makelast jen přesně zopakuje a vyrobí to co bylo vyrobeno těsně před tímto příkazem .......
Tak už to neplatí těď jedině ručně přehazovat z bedny na zemi po jednom pírku nebo dříku jinak to udělá všechny najednou !
Dřiv se tím dalo trénovat a alespoň to mělo smysl
šípy jsi použil, nebo prodal.
Dnes pro 1% musíš vyřezat zhruba 100 luků a ty prostě nevyužiješ ani neprodáš musíš je vyhodit !
Upřímně lituji nováčky, než natrénují řezbářství tak si to hodí.

Re: Šípy

Napsal: ned 15. lis 2009, 07:20
od Golfin
nelituj, podobně pomalu jsou na andarii všechny dovednosti. a je to tak dobře.