Stránka 1 z 1

Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 29. črc 2009, 13:53
od Shinobi
Když chci za mága střílet z luku, tak mi to píše, že na to nemám dost zkušeností (nebo tak něco). Výcvik ve střelných zbraních mám. Skill lukostřelba je na nule, ale Geo v jednom topicu tvrdil, že i se skillem nula lze dovednost používat, jen je menší šance na úspěch.

Když půjdu v mofru bojovat tváří v tvář, mohla by mi gainout síla?

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 29. črc 2009, 14:45
od Theseus
mag a nekromant nemuzou pouzivat luky....
ten skill na 0% ma sve duvody a bylo by absurdni aby jsi s nim mohl luk pouzit. Jestli to drive slo, tak to byla chyba.

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 29. črc 2009, 17:55
od Auberon
V tom případě bych mágovi dal místo výcviku na střelné zbraně dal výcvik na drtivé... podle mě by to bylo logičtější když má skill střelné zbraně na 0 a drtivky na 70

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 29. črc 2009, 18:01
od Shinobi
Drtivé tam jsou kvůli tomu, že mág dobře bojuje holí, ale palcát a podobné moc dobře neovládá.
Já bych zase odebral výcvik střelných zbraní, protože pokud nemůže používat luk, k čemu potom jsou?

Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)

A ještě jedna věc. Pokud mám skill na nule, můžu danou dovednost používat nebo ne? Nebo je to tak, že nemůžu používat jen dovednosti, u kterých mám maximum nulu?

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 29. črc 2009, 23:21
od Arcano Mente
Shinobi píše:
Věděl by někdo, jestli můžu dostat gain síly v morfu? (popřípadě obratnosti)
tusim ze muzes ale cim vyssi stat tim hur leze a morfy vetsinou sttay maj vysoke obzvlast silu treba pres 100 tak to ti moc dobre nepoleze..

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: čtv 30. črc 2009, 06:26
od GeorgeC
Se skilem 0 jdou dovednosti pouzivat a gain je obtizny to je pravda.
Ale pokud je max toho skillu 0, nebo jsou zbranove dovednosti vyjimkou, nebo to je zakazane necim jinym, to ti ale nereknu.
Morf by mel byt nastaveny tak ze da xy statu a veme xy statu takze pokud se ti zvedne stat v morfu mel by zustat, rekl bych ti ze tak na 90 procent jo, ale s jistotou ti to reknou jen povolanejsi osoby, nebo nekdo komu se to stalo.

Nicmene lukostrelba je spis na gain obratnosti nez sily :wink:

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: čtv 30. črc 2009, 12:55
od Magis
za maga jde zvednout sila pokud si v morfu me se to teda nestalo ale znamym jo ale pouze v morfu do hadiho valecnika

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: ned 16. srp 2009, 18:56
od Marfik
za hadiho valecnika morfuji ale nerek bych ze by to zrovna lezlo u nej to spise u raracha protoze jak tady nekdo rikal cim vetsi tim min to leze

Re: Mág a... lukostřelba, gain síly

Napsal: stř 02. zář 2009, 15:11
od Valarin
Pri morfu by meli staty lezt stejne jako bez nej - tzn i kdyz mate s bonusem morfu tezce pres 100 sily, tak gain by mozny byt mel. Sila (atribut Str) je Spherou vypocitavana ze dvou hodnot - vlastni sily postavy (atribut OStr) a modifikatory sily (atribut ModStr). S OStr se skriptove hybe jen vyjimecne a ModStr, ktery se vyuziva prave pri morfu, by nemel mit vliv na rychlost gainu statu. Fundovanejsi odpoved by uvedl pravdepodobne pouze nejaky vyvojar Sphery, ktery zna konkretni implementacni detaily.