Stránka 1 z 1

Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 11:05
od Maegon
Trochu by mě zajímalo, proč se itemy (kůže, maso, peří, a určitě další a další) neháží do jedné kupičky.

Příklady:

Zabiju Vránu a získám z ní nějaké to peří.
Zabiju ptáka a získám další peří, ale už se vytváří nová kupička peří v batohu.
Zabiju Straku -> další peří -> další kupička.

To samé je i s masem -> Vrána -> pták -> Straka -> tři hromádečky stejného masa.

Zabiju vlka a získám obyčejné kůže (+ samozřejmě vlčí a další blbosti).
Zabiju medvěda -> další kůže -> a už nová hromada kůží.
Zabiju, nevím, třeba jelena -> další kůže -> tři hromady stejných kůží.

Proč se stejné itemy (i když jsou třeba z různých druhů ptáků, zvěře atd.) nedávají do jedné hromádky a pak jeden má bágl zaplněnej 8-mi hromádkama peří, 6-ti kůží, několik hromádek masa atd.?
Nešlo by to udělat, aby se stejný tip itemu stackoval do jedné kupy?

P.S.: Po prohledání fóra jsem nenašel nic podobného se stejným dotazem/připomínkou. Pokud to tu však už někdy zaznělo, pak omluva -> lock/del. (ale odpověď neodmítnu).

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 11:20
od Nexus
Peří se nestackuje. Ber to tak, že řežko srovnáš peří ze pštrosa a z pěnkavy.

Co se týče masa - dvakrát na tu hromádku poklikej a pak zrus target, takhle to udelej se vsema hromadkama a pak je muzes v klidu stacknout.

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 11:23
od Nessa
navíc u kůží to není pravda.. jsou v pohodě pospojovat.. to že jsou ale tři různé druhy (obyč, medvědí a vlčí) je snad jasné, že nepůjdou namíchat druhy dohromady..

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 11:24
od Nexus
Přesunuto z návrhů do Pro nováčky

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 12:00
od Maegon
Nessa píše:navíc u kůží to není pravda.. jsou v pohodě pospojovat.. to že jsou ale tři různé druhy (obyč, medvědí a vlčí) je snad jasné, že nepůjdou namíchat druhy dohromady..

Tak asi jak u koho, mě se kůže nestackují (samozřejmě vím, že různé druhy nejdou do jedný kupy)

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 12:44
od Šmajdalf
a jsou to kůže nebo kožešiny?

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 13:05
od Maegon
Šmajdalf píše:a jsou to kůže nebo kožešiny?

Doslova "Hromada kůží", ale ani ty kožešiny se nestackují.

P.S.: teď se mi stackly zrovna obyč kůže z vlka a z laně, tak třeba to občas záleží na tom, z jakého zvířete jsou.

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 16:07
od Gork
Ve hře je několik druhů kůži. Základní rozdělení je:
1. Nenastříhané
2. Nastříhané
Nenastříhané padají z potvor po rozřezání, jsou těžší a používají se např na výrobu medvědí masky. Nastříhané vytvoříme rozstříháním nenastříhaných(logicky) a jsou lehčí, z nic se dále vytváří tvrzená kůže nebo se nechá tak.
Kůže můžeme rozdělit taky podle druhu a to na:
1. obyčená kůže
2. vlčí kůže
3. medvědí kůže
4. dračí kůže
5. kůže ledního medvěda
První tři se dají lehce sehnat z potvor(z vlka padají vlčí, z medvěda medvědí), dračí je už na získání těžší, je třeba skolit draka. Poslední, kůže ledního medvěda, se dá vymlátit jedině v dungeonu a pak koupit na Kyru.


Takže jsem ti to shrnul, sice to bylo možná zbytečné ale mohlo by se ti to hodit k tomu stockování :) Dávej si pozor jestli nestockuješ obyčejnou s vlčí nebo jinak.

Ke kožešinám: tady jsou, myslím, dva druhy kožešiny a tak se ti někdy nepovede dát jednu k druhé.

Re: Stackování itemů

Napsal: čtv 02. dub 2009, 16:22
od Maegon
G0rk1ll píše:Ve hře je několik druhů kůži. Základní rozdělení je:
1. Nenastříhané
2. Nastříhané
Nenastříhané padají z potvor po rozřezání, jsou těžší a používají se např na výrobu medvědí masky. Nastříhané vytvoříme rozstříháním nenastříhaných(logicky) a jsou lehčí, z nic se dále vytváří tvrzená kůže nebo se nechá tak.
Kůže můžeme rozdělit taky podle druhu a to na:
1. obyčená kůže
2. vlčí kůže
3. medvědí kůže
4. dračí kůže
5. kůže ledního medvěda
První tři se dají lehce sehnat z potvor(z vlka padají vlčí, z medvěda medvědí), dračí je už na získání těžší, je třeba skolit draka. Poslední, kůže ledního medvěda, se dá vymlátit jedině v dungeonu a pak koupit na Kyru.


Takže jsem ti to shrnul, sice to bylo možná zbytečné ale mohlo by se ti to hodit k tomu stockování :) Dávej si pozor jestli nestockuješ obyčejnou s vlčí nebo jinak.

Ke kožešinám: tady jsou, myslím, dva druhy kožešiny a tak se ti někdy nepovede dát jednu k druhé.
Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.

Re: Stackování itemů

Napsal: pát 03. dub 2009, 11:44
od Sir Johny
Maegon píše:Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.
Podle tvého profilu na fóru to vypadá tak na dva pátky :) Pokud jsi hrál na jiných shardech tak tam to může být úplně jinak ... Tolik jenom na obhajobu Gorkilla.

Ale abych odpověděl na původní otázku - je to proto, že sphera systémově rozeznává původ kůže v proměnné MORE a jak známo itemy s různým MORE (např. i třeba různé síly lektvarů, hůlky staré magie k různým kouzlům, ...) se nestackují. Všechny metody jak takové itemy stackovat jsou víceméně workaroundy defaultního chování sphery.

Re: Stackování itemů

Napsal: pát 03. dub 2009, 12:17
od Maegon
Sir Johny píše:
Maegon píše:Kožešina a tmavá kožešina. Tohle všechno vím (až na tu kůži ledního medvěda). Nějaký ten pátek už UO hraju.
Podle tvého profilu na fóru to vypadá tak na dva pátky :) Pokud jsi hrál na jiných shardech tak tam to může být úplně jinak ... Tolik jenom na obhajobu Gorkilla.

Ale abych odpověděl na původní otázku - je to proto, že sphera systémově rozeznává původ kůže v proměnné MORE a jak známo itemy s různým MORE (např. i třeba různé síly lektvarů, hůlky staré magie k různým kouzlům, ...) se nestackují. Všechny metody jak takové itemy stackovat jsou víceméně workaroundy defaultního chování sphery.

Díky díky díky, to mi bohatě stačilo pro vysvětlenou:). A je někdy v plánu zahrnout úpravičku, aby se to stackovalo? Samozřejmě, že asi jsou na práci mnohem důležitější věci a do scriptů nevidím, tak max. si ještě nascriptovat mluvící postavičku svedu a tam mé znalosti končí, tak nevím, jak to je/není složité.

P.S.: Dva pátky (necelé) na Andarii ano, celkově kolem 5-ti let ;).

Re: Stackování itemů

Napsal: pát 03. dub 2009, 12:53
od Sir Johny
Mám dojem že se z různých kůží vyrábí různé předměty, takže stackování, které by zrušilo informaci o původu kůže, není žádoucí, protože by pak kůže nebyla k výrobě některých předmětů použitelná.

A pokud to tak zatím není a pletu se, vím minimálně o jednom návrhu upravit výrobu masek (jelení, medvědí, vlčí) aby se vyráběly jen z konkrétních druhů kůží.

Ale k většině "obvyklých" věcí se snad požívá kůže stříhaná, tzn. když rozstříháš libovolnou obyčejnou kůži, která se nestackuje, tak nastříhaná kůže by se už stackovat měla

Re: Stackování itemů

Napsal: sob 04. dub 2009, 09:55
od P0l0us
u masa myslim stacilo na nej dvakrat poklikat a uz se stackovalo - spojovalo do stejne hromadky.

Myslim ze by to mohlo takhle fungovat i u ostatnich veci - pokud by hrac chtel aby se kuze smichali do hromadky mixu obycejnych kuzi ze ktere nepujdou vyrobit specialni veci (jako ty masky), doubleclick by to mohl resit. (ale to uz by zas mohlo patrit do tech navrhu jestli to tak nefunguje :-) )

Re: Stackování itemů

Napsal: sob 04. dub 2009, 12:37
od Fraenir
Noo... on hlavne dablklik na ty kuze ty kuze rozstriha Polousi :)

Re: Stackování itemů

Napsal: ned 05. dub 2009, 10:59
od Gork
Tak nebude mít nůžky v batohu.

Re: Stackování itemů

Napsal: ned 05. dub 2009, 16:50
od Finarfin
nebo by dvojklik vyvolal nabídku rozstříhat nebo stacknout

Re: Stackování itemů

Napsal: ned 05. dub 2009, 20:30
od Fraenir
no, to mi skoro jednodussi a vic user friendly prijde uprava funkce spojovac...

Re: Stackování itemů

Napsal: úte 07. dub 2009, 12:37
od P0l0us
taky existuje kontextove menu. Neslo by tam pridat polozku "smichat s podobnymi" nebo neco na ten styl ? Mohlo by to byt i u ostatnich itemu schpnych stackovani.

Re: Stackování itemů

Napsal: ned 03. kvě 2009, 14:14
od Abe
imho staci len rozsirit funkcie .spojovac