Za mě, je mi to jedno ,.
Jen k tomu válečníkovi X mág...stamka vs mana
Hraju po dlouhé době...war na harvení nepoužívá stamku..tím myslím klasika štít autoattack
Vs mág pokud nemá pety,posly atd. musí vyplýtvat full magii a více aby zabil jednoho zbojníka v kroužkové košily..nemluvě o tom že pokud se nad ním objeví abilita skok dostane IK .
Podle mě tu byla debata o early lvlech mágovi a to je opravdu meditace opruz...když z deseti kouzel ještě 3 fizznou a 2x Npc odolá

..v té fazi bude mít těžko na lektvary tranzu .
Za to War to má podstatně jednodušší....ve full platech se postaví mezi npc a může jít na WC...zkušenost .
Docela blbost je stejně brát příklad War vs Mág...když Wara člověk vymaxuje téměř za den minimálně na použitelnou uroven pouze mlácením..nemá žadne naklady..koupí zbroj a jede.
Versus mág regy,knížky, svitky a hodiny makření...aby se dostal na proměny a moh něco vymlátit. (zkuste si chcípnout když začínate s mágem vs war...u mě to skončilo smazáním postavy když sem neměl nic v bance)
Také je škoda že u mága který by měl kouzlit je stokrát efektivnější se proměnit ve válečníka, vyhodit gryzláka a efektivnost se zlepší 10x
Podle mě má mág tyto fáze
Mág early - kouzla....zabiješ jednoho zbojníka za cca 2-3 minuty .....potom meditace .
Mág mid - morf : hadí válečník...gryzzly...mág si je schopný projít hřbitov a nějaký zbojníky,skřety .
Mág end - mág s poslem : buffuje posla kouzlí....stejně málo protože už jen to vyvolání posla ti sežere snad full manu .
( btw posel stojí regy a většinou prohraje proti dispelu..tak je i v end game možná efektivnější gryzzly)
War,Zloděj,Hrana si po boji nesednou a neodpočívají...pokud teda nepoužívaj ability skok.drtivák atd.
Mág early hodí pár kouzel a de se meditovat
Nechápu tady tu potřebu psát War má osvěžka, mág má očisty,tranzy atd....jelikož war opravdu po bojo neodpočívá pokud se nebere pvp...osvěžka, nebo nutnost použít ability .
Přijde mi to tu jako zneužití neznalosti hráče, kterej wara nikdy nehraj a řekne si aha oni musí taky odpočívat po boji, což ale není pravda .
další war nepotřebuje regy,manu ...vlastně nic.
Oproti tomu je výhoda mága, že má v podstatě alchymii, může opisovat a má nějakou možnost prodeje což válečník nemá.