Náročnost UO
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
- Gork
- Hráč
- Příspěvky: 2391
- Registrován: stř 04. črc 2007, 19:56
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Ostrava
Re: Náročnost UO
Mě tak napadá, že třeba TSko může dělat dost lagů. Na dvoujádrech si strašně rádo ukousne třeba 30% výkonu. Pamatuju si jednu dobu, kdy byla UO s TSkem nehratelná. Pak je taky možnost zkusit hrát bez Razoru, což je ale jako jít do bordelu bez prezervativu.
DrungorPatcher - úpravy grafiky(pvp stromy, nízké magické zdi a celobarevné kopí - vyberte jen co chcete)
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Autoloot skript pro EasyUO(20.1.2021)
I steal from the riches and give it to my bitches!
Nakrul Sigfried
Re: Náročnost UO
Asi záleží na připojení, protože nám (tj. já a Richi) "áčko" nikdy nelagovalo s TSkem, jenom se Skypem.
Motto dne: Udělala bych svět lepším, ale nechtěj mi dát zdroják (zbroják)....
- SyrLuk
- Hráč
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 30. kvě 2005, 20:57
- Testovací pole: nikdy
- Bydliště: Tachlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náročnost UO
No TS bylo vždy šetrnější než Skype nebo Ventrilo....
Duše odpočívajících hrdinů:
Re: Náročnost UO
Nebo RaidCall... to je taky expert na lagy...
Motto dne: Udělala bych svět lepším, ale nechtěj mi dát zdroják (zbroják)....