Dotaz pravidla + in game

Slouží pro dotazy a rady nově příchozím hráčům
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Odpovědět
Razlo
Hráč
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 19. dub 2012, 21:46

  Dotaz pravidla + in game

Příspěvek od Razlo »

Mám pár dotazů zkoušel najít odpovědi na foru i webu, ale nenašel nic a nebo nic uspokojivého 8-). Úvodem si plně uvědomuju že pro GM tým je tohle koníček a věnují tomu svůj volný čas a nikdo jim za to neplatí. To abych předešel nějakým dohadům. Teď k dotazům..

1. pravidlo G) 2. (tresty) - v tom znění v kterým je momentálně na webu tu je od začátku, nebo byl tenhle bod přidán později a nebo upraven cca během posledního roku dvou ?

2. druhý odstavec pravidla A) 2. - počítá s existencí jiných zemí např. za mořem nebo za momentálně nepřátelským uzemím? Vím že během posledních tří let se o dost rozrostla mapa (hral jsem tu v minulosti). Jde o to že když tu začnu hrát s přáteli nebo nějaký kamarád začne hrát třeba za pár dní a bude to v RP podaný tak že jsme společně přicestovali z daleký země (dejme tomu za mořem) nebo to ve hře bude jako např. muj bratr, otec, sestra atd. Je to možné?

3. proč není u luků jako požadavek na použití obratnost místo stávající síly, případně kombinace obou s tim že převažující je obratnost?! Pro většinu povolání co primárně používají luky je to hlavní stat který jim leze spíš než síla. U težký kuše dokážu pochopit sílu stejně i tak u lehky i když tam bych to viděl na kombinaci obou s tím že přavažující by byla síla.

4. potvory, nestvůry a další havět - všíml si že u banditu, zbojníku, lapku nebo jak se tu nazívají mají v okně rozlišení na několik tříd začátečník, pokročilý, mistr nebo tak nějak víc jsem jich zatím nepotkal. Mělo by to značit jejich obtížnost v boji pokud tomu orzumím dobře, ale ve hře je pro mě dost složitý zabít jednoho banditu začátečníka a to i přesto že mám lukostřelbu 41%, anatomii 28%, taktiku 31%.. nevím jestli ještě neco dalšího ovlivnuje poškození (zbraň to je jasný tu nepočítám) oproti uplnýmu začátku kdy zkusil zlikvidovat banditu začátečníka jen s lukostřelbou 27% ostatní jsme měl na nule je rozdíl v poškození minimální v uspěšnosti střelby je to o něco lepší ale od rozdílu 14% bych čekal víc.
Pak další věc respaw, u jedný ruiny v lese poblíž pevnosti Husitů je asi 10 banditů +- než zabil pátýho (se současnými skilly) respawl se první i druhý. Dál u jedný pevnosti na mě skočilo minimálně 25 banditů!!! :shock: ..dřív jich tam bývalo kolem 14.

Abych jen nekritizoval úkoly od NPC jsou super, stejně tak nový města a prestavěný Andor je pěkný. Ještě k bodu 4. myšlenka byla taková že je škoda že je téměř nemožný a nebo velmi velmi obtížný místy až frustrující nemožnost jít pobíjet nějaký bandity a další potvory hned ze začátku hry. Přeci jen je to zábavnější než být zalezlej někde a jen makrovat skilly aby postavička byla schopná vůbec něco zabít a to ještě s maximálním vypětím sil. Např. dnes jsem ustřílel kostlivýho rytíře stálo mě to 206 šípů a 30min času ale dostal jsem ho!!!! :lol1:
Uživatelský avatar
Arcano Mente
Hráč
Příspěvky: 359
Registrován: stř 26. bře 2008, 18:02

  Re: Dotaz pravidla + in game

Příspěvek od Arcano Mente »

K těm bodům se nemám čas vyjádřit, ale doporučuju chodit do 12 bran.. to je pro tvojí postavu jako stvořené... blízko ress.. něco si tam vyděláš, naučíš se skilly. A nakonec dostaneš hezký poklad. Který je hezčí než v té minulosti, v které jsi hrál :)
V životě je možné potkat se tisíckrát a nenajít... a potkat se jednou a najít se navždy. Goethe
Uživatelský avatar
Fraenir
Stará tvář
Příspěvky: 4114
Registrován: ned 08. úno 2009, 12:19

  Re: Dotaz pravidla + in game

Příspěvek od Fraenir »

1) To platí již velice dlouho, je to dokonce pod bodem F2 ve starých pravidlech na která je odkaz ve spodní části těch současných.
2) Ano, počítá. Pokud mu dáš deset obvazů nebo mu opravdu mírně pomůžeš do začátku, nikdo ti za to hlavu neutrhne, tohle pravidlo je zejména proti předávání velkých částí majetku - okecávky typu "je to přece můj brácha, tak proč bych mu nemohl dát majetek kterej jsem půl roku škudlil" jsou hodně slabý a samozřejmě trestaný.
3) Ten požadavek tam je, jen ho základní tooltip Ultimy nezobrazuje. Viz zde: http://www.andaria.cz/index.php?link=vyroba/zbrane
4) To není odlišení obtížnosti, je to opět defaultní nastavení, kterým se nikdo nezabýval. Zrovna zbojníci jsou pro začátek poměrně těžkými cíli, jak již bylo řečeno, zkus Dvanáct bran a ideálně najdi někoho, s kým budeš po světě chodit. Ono to časem přijde.
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.
Razlo
Hráč
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 19. dub 2012, 21:46

  Re: Dotaz pravidla + in game

Příspěvek od Razlo »

Děkuji za rady :) .

Ještě k těm bodům..

3) Ano už si toho všiml že ve hře se zobrazuje jen síla a na webu jsem to porvně přehlídl v tabulce zbraní.

1) Koukal jsem na starý pravidla a je to tam taky uplně stejně. Dřív tu skončil proto že jsem dostal trest na galejích za makrování a nedodržení pauzy tuším že 200 prutů, trenoval jsem rybaření přes příkaz .usehand. Když jsem kontaktoval GM s dotazem za co jsem tam tak mi odepsal že jsem měl zapnutý makro a že jsem nedodržel pauzu mapsal mi nějakou hodnotu s který vyplívalo že jsem jí nedoržel o 0.09 - 0.1 vteřiny. Když mu napsal že jsem použival jen ten daný příkaz a že opravdu nejsem stroj ani nemam stopky abych přesně na desetiny dodržoval pauzu a žádal jsem prominutí nebo zmírnění trestu. Odpověd byla taková že jsem dostal 100 prutů navíc a všechny staty na 10 a to jsem měl rybaření kolem 60% a dex a silu na 85 a int kolem 50 :lol1: Tak jsem se na to vykašlal
Odpovědět