Pár dotazů (magie, systém hry)

Slouží pro dotazy a rady nově příchozím hráčům
Pravidla fóra
Neprudit, nehádat se a nespamovat, slouží pro pomoc nově příchozím. Spam oceňován výstrahami. Nově příchozí hráči si prosím do podpisu doplní jméno své postavičky, pokud bude jiné než nick.
Zamčeno
Cuthiel
Hráč
Příspěvky: 1
Registrován: stř 17. čer 2009, 13:47

  Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Cuthiel »

Ahoj jsem tu nová a tak mám spoustu dotazů, které jsem ve foru nenašla, takže první věc magie kouzlo kouzelný šíp na stránkách je napsáno že je vyplé já ho v knížce mám ale nejde vyvolat tak jak mám bojovat? dále se chci zeptat, kde se mohu naučit používat různé druhy zbraní a zbrojí a ještě se chci zeptat kde najdu dvanáct bran a malé stoky? není někde nějaká mapka dungů? zkoušela jsem podle UOAM prolézt nějaké dungy ale nemohla sem se k nim dostat a ještě co ta nová magie to je promícháno s tou starou nebo jak to poznám? má to nějakou speciální knihu?dík za odpovědí :oukej:
Styra

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Styra »

tak to vezmem poporade

Magickej sip je vyplej jako stara magie,ale na urcitym miste muzes splnit ukol a ziskat knihu nove magie kde uz toto kouzlo je(uprimne na utok todle kouzlo moc neni)

Zbrane a zbroje a dalsi veci,stejne jako skilly temuze nauit hrac,staci ho pozadat.taky te to muze naucit npc ale to uz za penize.

dvanact bran najdes pod andorem,mezi trznici a mestem.maly stoky najdes zas tak ze vlezes do stok ve meste,pro presnejsi umisteni e nejlip poptej nejakyho hrace a nenech se odradit nekterejme lidma.nekdo poradi,nekdo te kopne nekam(jak v realu :-P )


jo a kdyby byly jeste nejaky dotazy tak pis klidne na PM,odpovim rad a pomuzu,do urcitych mezi :crashed:
Nexus
Moderator Fóra
Příspěvky: 540
Registrován: čtv 09. srp 2007, 07:48
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Thyris

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Nexus »

Takže prvně k té magii. Nová magie se spouští postupně a poběží chvíli zároveň s tou starou, než se stará vypne. Ve staré magii je jedna kniha kouzel. V nové magii je knih 7 - jedna kniha pro zakladni kouzla a pak kniha pro kazdou specializaci... Magicky sip ze stare magie je vyply, protoze uz je ve hre jeho obdoba ze stare magie. Kniha základních kouzel nové magie už se ve hře sehnat dá, stejně jako právě ty základní kouzla. Kde přesně ti neřeknu, jen ti poradím, že odborníky na magické vědy jsou mniši z kláštera slunce.

Co se týče těch dungů. Pokud začínáš, tak si na dungy dávej radši pozor, naprostá většina je pro větší skupinky a pro zkušenější hráče. Pro začátečníky jsou určeny právě malé stoky a 12 bran. Portál do dvanácti bran je příbližně na severozápad od andorské tržnice, vedle jednoho z vchodu do stok.

Co se týče výcviku v těch zbraních a zbrojích, najdi nějaké hráče a popros jej, jestli by ti to nevysvetlil.

edit: sakra, styrak byl rychlejsi :-)
Obrázek

Hádat se na internetu je jako soutěžit na paralympiádě... I když vyhraješ, stále seš postižený...
Uživatelský avatar
Sir Johny
Stará tvář
Příspěvky: 3223
Registrován: čtv 09. led 2003, 18:59
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Sir Johny »

a ještě lépe než se ptát hráčů, zkus se zeptat hráčských postav ve hře :)
Sir Johny, bývalý andarijský Admin
Člen kampaně za přehlednější reportování bugů
Uživatelský avatar
Golfin
GM v důchodu
Příspěvky: 1339
Registrován: stř 19. zář 2007, 14:10
Testovací pole: nikdy
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Golfin »

V roleplaingu. *usmál se*
skaarks
Hráč
Příspěvky: 12
Registrován: pát 14. srp 2009, 10:59

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od skaarks »

Chtel bych se zeptat, co je tohle za regent :

Nenasel sem to v soupisu regentu. (http://www.andaria.net/index.php?link=n ... e/reagenty)
Snad nazev napovi, kde by se to dalo sehnat.
Nomis [Bratrstvo meče]
Uživatelský avatar
Pragmeon
Hráč
Příspěvky: 603
Registrován: ned 23. črc 2006, 22:24
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Pragmeon »

Hopsinky.
Antian, [Družina]
"Nejsme žádný kult, jsme jen šílená banda fanatiků, fanatiků kteří nosí meče."
"Chaos zmatek panika, to je naše taktika!"

Caladan Chmur - Vojvoda. Velitel Rudé armády.
Fleder

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Fleder »

V soupisu reagentů není, protože se jako reagent v magii nepoužívá.
Spíše ho můžeš brát jako sbíratelnou surovinu, která snad ale krom snědení ted nemá nejaké speciální využití.

K dotazu 1.tazatele:
Při vstupu do světa Andarie z Falešného světa=Tutorialu-dostává nově příchozí magické povolání do batohu již knihu kouzel se základními kouzly Nové magie. Přehled těchto základních kouzel je zde http://www.andaria.net/index.php?link=n ... zel&spec=9. Domnívám se, že tazatel zaměnil 2 kouzla. Magický šíp z magie staré - ten je již nefunkční, a magickou šipku ze základních kouzel magie nové.
V odkazu jsou uvedeny nároky na toto kouzlo, je možné, že tazatel nemá dostatečnou výši skillu magie pro seslání.
Kouzla ze staré magie postupně vypínáme tak, jak se zavádí Magie Nová.
Nicméně abych to zkomplikoval...tak kouzlo Magický šíp bude i v Nové magii v jedné ze specializací, které ale mají každá samostatnou knížku.Nicméně toto kouzlo se ve světě v tuto chvíli ještě nenachází.
Uživatelský avatar
Pragmeon
Hráč
Příspěvky: 603
Registrován: ned 23. črc 2006, 22:24
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Pragmeon »

Hopsinky se ani jíst nedaj, jsou na mágovu proměnu.
Antian, [Družina]
"Nejsme žádný kult, jsme jen šílená banda fanatiků, fanatiků kteří nosí meče."
"Chaos zmatek panika, to je naše taktika!"

Caladan Chmur - Vojvoda. Velitel Rudé armády.
Daeldaer
2. výstraha
2. výstraha
Příspěvky: 64
Registrován: pát 09. zář 2005, 10:39
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Daeldaer »

Pragmeon píše:Hopsinky se ani jíst nedaj, jsou na mágovu proměnu.
tak tak momentalne se nedaji poradne vyuzit krome te promeny maga... neslo by z nich delat hopsinkovou stavu? :lol1: ja vim ze nejsme v gumidcich ale mohlo by to treba fungovat podobne jako lektvar obratnosti jenom by to zvedalo vic avsak po omezenejsi cas
Daeldaer prasteny nekromant
Dorrond potrhly remeslnik
Uživatelský avatar
Sosarius
1. výstraha
1. výstraha
Příspěvky: 863
Registrován: pon 17. lis 2008, 11:59
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Pevnosť Družiny!
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Sosarius »

Hopsinky na bonus? Ked si za hodinku prejdem prales mam ich aj 50 a na sklade je ich celkom dost takze to by musel byt bonus v hodnote nie viac ako 5 alebo malinko sekund :D Teoreticky ich mam tolko ze by som ich mohol jest tyzden...
Waer'honglath
Uživatelský avatar
GreenSkeleton
Hráč
Příspěvky: 12
Registrován: úte 27. čer 2006, 17:40
Testovací pole: nikdy
Bydliště: KrálovéHradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od GreenSkeleton »

Když tak bych se taky rád na něco zeptal, už si nepamatuju jestli o tom bylo něco ve falešným světě nebo někde na vebu ale mám menší problém s tou lištou s kouzly, mám knihu otevřu jí, vidím dvě kouzla tak je přidám do lišty která se sama od sebe objeví, no později se naloguju znova ale ta lišta je v čudu a já nevím jak jí mám zase zapnout, v příkazech vidím jen věci jako .schop nebo podobné..
Jo a k tý nový magii, hodně si tu oní čtu ale nejvíc důležitejch věcí je tak rok starejch takže nevím nic moc aktuálního, o kouzlech pro novou magii jsem se dočet že se někde prodávaj či co a tady vidím první užitečnou zmínku o knize, dobře je někde z questu, ale to je všechno co vím, a jak to vůbec je? Jsem nekromant mám teda hledat nějakou knihu smrti? Prostě splním onen quest a dostanu správnou knihu do níž už budu přidávat jen další kouzla? Že nechcete řici ani zmínku o lokaci nebo městě kde se ono npc s knihou a npc s kouzly nachází je sice hezký.. Ale co mám jako ve smyslu RP hráčům říct? "Ahoj, slyšel jsem o někom kdo hledá pomoc a odměnou nabízí knihu jež je použitelná pro nový druh magie jímž nás bohové právě obdarovali" Tohle nemělo být rejpání ale rád bych dostal odpověď co mi doopravdy pomůže, nebo třebas nějakou adresu na který je o tom napsáno víc,
Díky moc

Tak rychlý edit: Nějakým neznámým způsobem jsem si nechtěně nepovšimnul pár užitečných informací v dalších odpovědích, tak ještě jednou díky co se týče té magie, ovšem stále mám problém stou lištou eh..
Lucian - Věrný učedník smrti
Uživatelský avatar
Fraenir
Stará tvář
Příspěvky: 4114
Registrován: ned 08. úno 2009, 12:19

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Fraenir »

Napiš do hry .lista
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.
Uživatelský avatar
Sir Johny
Stará tvář
Příspěvky: 3223
Registrován: čtv 09. led 2003, 18:59
Testovací pole: nikdy
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Sir Johny »

Sir Johny, bývalý andarijský Admin
Člen kampaně za přehlednější reportování bugů
Uživatelský avatar
GreenSkeleton
Hráč
Příspěvky: 12
Registrován: úte 27. čer 2006, 17:40
Testovací pole: nikdy
Bydliště: KrálovéHradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od GreenSkeleton »

Díky páni GameMasteři že jste opět vyřešili další zapeklitý případ.. :oukej:
Proč si těhle věcí nikdy nevšimnu..
Lucian - Věrný učedník smrti
Uživatelský avatar
GreenSkeleton
Hráč
Příspěvky: 12
Registrován: úte 27. čer 2006, 17:40
Testovací pole: nikdy
Bydliště: KrálovéHradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od GreenSkeleton »

Zdravím, tenhle topic mi přijde jako dobré místo pro mé otázky bez toho zakládat nový. Během hry jsem si postupně kladl víc otázek. Vše se týká nekromanta.

1 Co se týče trénování magie, dá se dostat na maximum kouzly prvního stupně nebo je třeba ji později zvedat náročnějšími kouzly? Trochu mám pocit že od 65% se to strašně táhne, skoro vůbec. Je to tak i u Specializací? že s těžšími kouzly se zvedá rychleji?
2 Při trénování magie smrti mi to nějak nechce přesáhnout hranici 400, je to snad momentální maximum? Nebo jsem prostě neměl štěstí?
3 Zvedá se při trénování magie smrti dovednost magie? Zvedá se magie u jiných specializací?
4 Nekromancie se u smrti zvedá, ale za celou dobu tréningu od nuly po 400 možná tak o procento z 25% na 26%, Je to tak schválně? A existuje jiná možnost jak zvedat nekromancii krom Smrti a vyvolávání kostlivců? (Je mi jasné že mi asi neřeknete konrkétně, ale stačí odpovědět ano - ne)
5 Jak se píše že staty se ze začátku zvyšují snadno ale blíže k maximu to jde pomaleji. má otázka jest, zda to všem povoláním leze stejně jako by měli všechno od 1 do 100. Nebo je to tak že třeba válečníkovi poleze inteligence nedaleko jeho maxima stejně jako jako nekromantovi u jeho?
6 Jak je u nové magie psáno o nějakém stabilizátoru ve kterém se dají určit stropy specializací aby se vyhlo zbytečnému klesání. Je tam psáno že stabilizátor se po použití nějak vypotřebuje nebo tak něco. Je tím myšleno že ho lze použít jen jednou a pak už nikdy nefunguje?
7 Jakožto newbíkovi mi vážně lezou na nervy zloději jež se mě neustále pokoušejí okrást a někdy se jim to povede aniž bych si všiml že mi vůbec koukli do batohu a kontejnerů v něm. lidé říkají že newbíci jsou snadná kořist kvůli malým statům, Tím je myšleno: Staty jako Síla obratnost a inteligence? Nebo mají namysli i skilly?
Pokud chci aby byla moje postava co nejvíce pozorná co se týče lezení do batohu, jaké staty či skilly tomu pomohou? Předpokládám že bude jistě záležet na vysoké obratnosti.
8 Je vykrádání pronájmů trestné jen RP herně, nebo je na to i systémový zákaz? Mluvím o případě kdy třeba nájemník vejde do bytu a náhle tam hned zaním vyskočí třeba zloděj z neviditelnosti a začne rabovat.
9 Na andorském hřbitově (První snadné patro) Občas narazím na kostlivce ve kterých po rozřezání nic nenajdu. Je to tak úmyslně?

jestli jsem snad prozradil něco na co si má každý přijít sám tak se omlouvám
Lucian - Věrný učedník smrti
Uživatelský avatar
Fraenir
Stará tvář
Příspěvky: 4114
Registrován: ned 08. úno 2009, 12:19

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Fraenir »

1. Ano, je to přesně tak, na základních kouzlech bez regů leze na vyšších úrovních jen velmi slabě, ale na kouzlech i za málo regů se to dost rychle zvedne. Jen dodám, že je i úroveň, na které se magie jako taková na lehčích kouzlech zastaví úplně a už nebude mít žádnou šanci na gain, u specek to tak myslím není, ale možná se pletu.
2. Specializace jsou nyní omezeny na úroveň 400, nová magie je nový systém zaváděný čerstvě do světa. Žádná specializace tedy nejde trénovat nad tuto úroveň... prozatím.
3. Dovednost magie se zvedá (s omezením které jsem psal v bodě 1. ), jiné specializace naopak klesají při používání nějaké. To se ale bude dát změnit použitím stabilizátorů magie ( viz http://www.andaria.net/index.php?link=n ... ie/systemy dole), kterých bude více druhů a bude se v nich dát nastavit úroveň, kam se magie bude dát trénovat bez přelévání. Tato úroveň bude ale vždy nižší než s přeléváním.
4. 1% nekromancie... na jakém kouzle? Tuším že to správně není. K druhé části dotazu - zatím to možné pokud vím jinak než kouzlením a vyvoláváním není, ale... no, nech se překvapit :)
5. Ne, není. Staty na nejvyšší úrovně se dají vytrénovat jen několika skilly velmi úzce spojenými s těmito staty. Jinak řečeno, bojem bodnými zbraněmi si inteligenci na 100 nezvedneš. Které dovednosti jsou dobré na trénink čeho samozřejmě říkat nebudu, ale dá se to docela odhadnout...
Ještě dodám že makrovací skilly ala anatomie také nejsou z těch na kterých to poleze až ke stovce.
6. Jeden konkrétní stabilizátor zřejmě ano, ale bude existovat možnost jak si změnit stabilizovanou magii, nebude však zrovna levná. Viz odkaz.
7. Tady ti bohužel neporadím, protože nevím... zřejmě ale ano.
8. Vykradení propadlého nájmu je prohřešek jen herní, vykradení nájmu kdy člověk vnikne dovnitř bugem či nonRP je systémový prohřešek.
9. Ne není, je to... no, trošku jiný kostlivec. Nemá v lootu peníze, ale kosti by mít měl. Když to hodíš na bugy.andaria.net tak ti budu vděčný :)

A teď bych měl jeden dotaz já, odpověz mi prosím na SZ: Jak se ti jako nováčkovi líbí nová magie, jak se ti jako nováčkovi trénuje, co bys změnil aby to pro nováčka bylo jednodušší... aneb děkuji za názory k ní.
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.
Uživatelský avatar
Crash5936
2. výstraha
2. výstraha
Příspěvky: 180
Registrován: stř 15. úno 2006, 14:07

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Crash5936 »

Ohledne toho trenovani statu do maxu jen urcitymi skilly... napada me hacek... co kdyz si treninkem skillu, ktery je s nejaky statem uzce spjat, staty zvysim v jejich nizkych hodnotach, pocita se s takovymi pripady?
Dam priklad, ciste hypoteticky, jen co me napada.
Predpokladejme ze existuji jen dva skilly ktere mohou zvysit inteligenci, anatomie a magie, pricemz magie by byla ta uzeji spjata s inteligenci. Vytrenuji magii na 100%, inteligence mi povyleze treba z 60 na 70. Dostanu se do maxima inteligence, kterym by bylo treba 80, s tou anatomii? Snad jsem to popsal srozumitelne...
Deletrius - "Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu."
Uživatelský avatar
Fraenir
Stará tvář
Příspěvky: 4114
Registrován: ned 08. úno 2009, 12:19

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Fraenir »

Každý skill má strop, do kterého na něm jde trénovat konkrétní staty. Myslím že neprozradím moc, když řeknu že tento strop u odhadu inteligence co se síly týče je tuším 5, podobně je na tom magie a síla, o něco lépe bojové skilly a inteligence.

To znamená že na každém skillu můžeš vytrénovat stat do určité hodnoty, podobně jako na lahvičkách nevytrénuješ mechaniku do 100, tak na mechanice nedotrénuješ do 100 sílu.

Vysvětlil jsem to srozumitelně? :)
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.
Uživatelský avatar
Crash5936
2. výstraha
2. výstraha
Příspěvky: 180
Registrován: stř 15. úno 2006, 14:07

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Crash5936 »

Krasne srozumitelne, ale ptal jsem se na neco UPLNE jineho :lol1:
Takze jsem se asi spatne vyjadril... tohle co jsi rekl, jsem vedel... spis jde o to,
ze narozdil od lahvicek nemuzu skill trenovat do nekonecna. Takze co kdyz vsechny skilly kterymi jde treba ta inteligence vytrenovat do 100, budu mit maxle, ale s inteligenci se zaseknu dejme tomu na nejakych 85... co bych mel delat v takovem pripade?
Deletrius - "Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu."
Uživatelský avatar
Fraenir
Stará tvář
Příspěvky: 4114
Registrován: ned 08. úno 2009, 12:19

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Fraenir »

V takovém případě musíš používat maxlé skilly bez šance na gain skillu.
Ve výslužbě - všechna má současná vyjádření jsou mým názorem (coby hráče), ne názorem GM týmu.
Uživatelský avatar
Tirian
Hráč
Příspěvky: 145
Registrován: stř 19. kvě 2010, 15:21

  Re: Pár dotazů (magie, systém hry)

Příspěvek od Tirian »

Fraenir:Soráč,ta otázka nebyla na mě,ale já prostě musím mít ,,poslední slovo'' nebo musim odpovědět,kdyžtak to smaž,no...Ale ještě bych někam udělal ceduli a na ní by bylo:Učedník MATERIE-Husitské území.Došli byste na husitské území,navedlo by vás to na to místo třeba:Učedník MATERIE-na jižním rozcestí.A tak dále,já sám teďka nemůžu najít řád,a ptal jsem se docela dost lidí (i když teďka nehraju ale dělám co proto abych mohl :)))).
Zamčeno